Ga naar inhoud

Wie wil dat nu niet?


bling

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

beetje triest, vind je zelf ook niet :rolleyes:

Geplaatst:

Fijn dat er meningen over zijn maar ik ben gewoon benieuwd wat het is aangezien je er mee wordt doodgegooid (figuurlijk) op ebay. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl.

Geplaatst:
Fijn dat er meningen over zijn maar ik ben gewoon benieuwd wat het is aangezien je er mee wordt doodgegooid (figuurlijk) op ebay. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl.

Dat ding doet een dumpvalve na.

Geplaatst:

Het wat en waarom: klikkerdeklikkllik

En zo klinkt het:

Wel een beetje vreemd om dit op een BMW te monteren... BMW staat bekend om de atmosferische motoren, behalve dan de diesels en sinds kort de 335i.

Geplaatst:

Er worden hier twee dingen door elkaar gehaald.

Een dumpvalve staat in Bridders zijn post, een nuttig ding bij turbo motoren.

Het ding wat ze aan bieden is geen dumpvalve maar een fluitje wat min of meer het geluid van een draaiende turbo nadoet.

Is net zo iets als het schoenpoetsdoosje en de wasknijper die tegen de spaken zit op een fiets.

Voor degene die nog in dat stadium zitten, veel plezier ermee....

JCK

Geplaatst:
Er worden hier twee dingen door elkaar gehaald.

Een dumpvalve staat in Bridders zijn post, een nuttig ding bij turbo motoren.

Het ding wat ze aan bieden is geen dumpvalve maar een fluitje wat min of meer het geluid van een draaiende turbo nadoet.

Is net zo iets als het schoenpoetsdoosje en de wasknijper die tegen de spaken zit op een fiets.

Voor degene die nog in dat stadium zitten, veel plezier ermee....

JCK

ik ben het helemaal met je eens ([mental note] erg nuttige en goede poster die JCK [/mental note]). Echter zijn we niet allemaal nog in de fase van de wasknijper en de schoenpoetsdoos?? Het vindt misschien een andere uitingsvorm (F1, Honda fireblade, BMW z3M), maar ergens zijn het ook allemaal wasknijpers met schoenpoetsdoosjes. :rolleyes:

Geplaatst:
Er worden hier twee dingen door elkaar gehaald.

Een dumpvalve staat in Bridders zijn post, een nuttig ding bij turbo motoren.

Het ding wat ze aan bieden is geen dumpvalve maar een fluitje wat min of meer het geluid van een draaiende turbo nadoet.

Is net zo iets als het schoenpoetsdoosje en de wasknijper die tegen de spaken zit op een fiets.

Voor degene die nog in dat stadium zitten, veel plezier ermee....

JCK

ik ben het helemaal met je eens ([mental note] erg nuttige en goede poster die JCK [/mental note]). Echter zijn we niet allemaal nog in de fase van de wasknijper en de schoenpoetsdoos?? Het vindt misschien een andere uitingsvorm (F1, Honda fireblade, BMW z3M), maar ergens zijn het ook allemaal wasknijpers met schoenpoetsdoosjes. Ennuh, persoonlijk genoot ik vroeger al met volle teugen van en tegenwoordig nog steeds. :rolleyes:

Geplaatst:

Ik had altijd een wasknijper met een kaartspel-kaart!!!

Geplaatst:

Ik heb al maanden een fluit in de auto zitten, mag je gratis hebben...

heb alles al uit elkaar gehaald en nagekeken, maar 't is nog steeds een groot mysterie.

bij bmw zeiden ze: "dit gaat heel veel manuren kosten om het op te sporen, zet de radio maar wat harder. Het gaat vanzelf kapot, en dan weet je meteen wat het is" :thumbup:

Geplaatst: (aangepast)

Was onduidelijke post door editing en deleten van eerdere posts.

Sorry voor ongemak.

aangepast door Rob
Geplaatst:
Ik heb al maanden een fluit in de auto zitten, mag je gratis hebben...

heb alles al uit elkaar gehaald en nagekeken, maar 't is nog steeds een groot mysterie.

bij bmw zeiden ze: "dit gaat heel veel manuren kosten om het op te sporen, zet de radio maar wat harder. Het gaat vanzelf kapot, en dan weet je meteen wat het is" :thumbup:

Zelf heb ik onlangs een Z3 gekocht en hier een topic neergezet aangaande het geluid van een lekkende uitlaat voor 10 seconden. Onze expert Roodkapje en diverse dealers zeiden allemaal dat dit kwam door de EGR klep. Nu als aanvulling op je fluitend geluid.... tijdens die 10 seconden hoor ik ook een fluitend geluid, misschien dat je een bij die klep moet kijken, misschien sluit deze niet goed en trekt er dus valse lucht naan binnen.. Gr. Ben

Geplaatst:

hmm, nieuwe opties, altijd goed.

waar zit die EGR-klep?

het geluid komt namelijk bij het inlaatspruitstuk vandaan

Geplaatst:
hmm, nieuwe opties, altijd goed.

waar zit die EGR-klep?

het geluid komt namelijk bij het inlaatspruitstuk vandaan

Bingo, daar zit tie :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.