Ga naar inhoud

Snik, even niet opletten......


Gast AlfredJK

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo iedereen,

Ik zat vanmiddag even niet goed op te letten en knalde met de ZZZ tegen een andere auto. De ZZZ staat nu bij de garage en ik hoor morgen wat de schade is.

Enorm balen dus !!! Als iemand onderdelen heeft liggen dan hoor ik het graag.

z3001ti9.jpg

z3002tg5.jpg

aangepast door Marvin
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

shit hé. dat is flink balen. sterkte ;)

Geplaatst:

das K. U. T. zullen we maar zeggen.

Zier er ook niet al te best uit ging het nog erg hard.

gr eric

Geplaatst:

Dat is flink balen....maar het is maar een auto (ahum) en belangrijker is dat je zelf ongedeerd bent !

Veel succes met de reparatie !

Geplaatst:

dan ben je vandaag niet zo vrolijk.

Sterkte ermee, hopelijk staat ie er snel weer beter bij

Geplaatst:

Dat is balen, veel sterkte en succes met de raparatie.

Blijven denken aan de dag dat de ZZZ weer net zo mooi terug komt als dat ie was.

Geplaatst:

aii.. die staat er zo maar zielig bij. :thumbup:

zorg maar dat die mooie 6cilinder snel weer de oude is. succes ermee. :newblush:

Geplaatst:
aii.. die staat er zo maar zielig bij. :thumbup:

zorg maar dat die mooie 6cilinder snel weer de oude is. succes ermee. :newblush:

Jij kan toch wel wat onderdelen missen je hebt er toch 2 :thumbup:
Geplaatst:

Het blijft een triest gezicht, ongelukje zit in een klein hoekje.

Hopelijk ben je goed verzekerd, z'n schade kost heel wat muntjes.

Succes en sterkte.

Geplaatst:
Jij kan toch wel wat onderdelen missen je hebt er toch 2 :newblush:

dat ik daar zelf niet opgekomen was :thumbup:

Bij deze dus:

ik heb alle onderdelen die je zoekt + een heleboel reserveonderdelen.

Voor de spotprijs van 15.900 euro. Daarbij is de forumkorting nog niet berekend.

tel uit je winst :thumbup:

Geplaatst:

Dank je Maik maar ik blijf nog even naar een andere oplossing zoeken. :thumbup:

Bumper + frame en de verlichting is niet een probleem om te krijgen maar een motorkap is moeilijker.

Geplaatst:
maar een motorkap is moeilijker.
www.marktplaats.nl -> auto diversen -> motorkap z3 ZOEK

Dan krijg je er één die wel even moet worden opgeknapt/gespoten vraagprijs € 350

Geplaatst:

balen... spijtig om je pracht-ZZZ er zo bij te zien staan. Sterkte gewenst, dat ie maar gauw weer opgelapt mag worden. :thumbup:

Geplaatst:

Balen voor je zeg, wat zal je er ziek van zijn. Hoop dat hij snel gerepareerd kan worden en dat je goed verzekerd bent en natuurlijk hoop ik dat je snel weer in je bolide kunt rijden!!

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik ben een tijdje afwezig geweest maar de ZZZ is weer helemaal in orde. Sinds 2 weken kan ik gelukkig weer normaal rijden. Het heeft wel veel tijd gekost om alles te (laten) maken maar de ZZZ ziet er beter uit dan van te voren. Helaas nog geen foto beschikbaar maar dat komt binnenkort wel als de nieuwe 17" Style 18 velgen eronder komen.

grtz

Albert

Geplaatst:

Hallo albert,

Goed te horen dat auto weer in orde is, rijd voorzichtig ;)

Geplaatst:
................... als de nieuwe 17" Style 18 velgen eronder komen.

grtz

Albert

Deze dus ! :thumbup:

6y0mmfn.jpg

Veel rij plezier weer Albert ! :wave:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.