Ga naar inhoud

BMW concept X6


Marvin

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

BMW concept X6 ! :unsure:

Van mij mag tie direct op de weg !!! :nono:

Stoere wagen met een mooie lijn. Alleen de vanaf prijs zal tzt wel weer ontnuchterend werken ! :P

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Neusje van de X5 en dan met een andere kont (die ik overigens niet mooi vind)... :nono:

De spiegeltjes vind ik erg lelijk, maar verder wel stoer...

Al hou ik het toch maar bij m'n Z :unsure:

Geplaatst:
Laat maar komen ik heb al een plekje vrijgemaakt :unsure:

Oh? QP verkocht? :nono:

Maarreeh ik vind 'm nogal ehhh apart ... zeg maar.

Moet dit de tegenhanger worden van de SSangYong Action of meer een Cayenne-killer?

Geplaatst:

X6?

Kan mij eigenlijk niet bekoren..

Als ik een cijfer voor de 6 wil, doe mij dan maar een M :unsure:

Geplaatst:

weer een echte BMW in het begin niet mooi maar naar een week helemaal top.

maken dat ding en afleveren bij mij

gr :unsure:

Geplaatst:

Ik weet eigenlijk niet of ik 'm nou ongelooofelijk mooi vind ;) of foei lelijk.... :unsure:

De auto klopt gewoon niet, net als de z3QP, maar toch vind ik 'm heel stoer.

Deze moet ik even irl. zien voor ik kan oordelen :newblush:

Geplaatst:

Een nieuwe vorm is altijd wennen, maar ziet er op het eerste gezicht goed uit.

Maar om een echt idee te hebben moet ik 'm een keer IRL zien.

Geplaatst:
:newblush: kweet nie, ik ben niet zo kapot van die cross-over modellen, doe mij maar ZZZ da's tenminste een duidelijk model ;)
Geplaatst:

Nog maar een slinger ! Kopen of Slopen !!?? :angry:

11u7tw3.jpg

Geplaatst:
Nog maar een slinger ! Kopen of Slopen !!?? :angry:

quote]

Playmobiel. Ik vind het niets.

Geplaatst:

Hier ook een slopen hoor.

1. Daklijn maakt een rare knik (niet vloeiend)

2. Neus is te dik voor een crossover

3. Die wielkasten kloppen niet...

Achter sluiten ze aardig op de banden en voor zit er een meter tussen; moet je 's ochtends eerst die zwervers eruit schoppen voor je kan gaan rijden.

Overigens is hier best wel wat te maken voor de heren ontwerpers hoor.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.