Ga naar inhoud

ventilatierooster links


luc smid

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forum members

ik heb hier even een klein vraagje namelijk het volgende :

links in het ventilatie rooster (bestuurderskant) zit de knop voor het licht

nu wil ik dit rooster verwijderen om het lampje erachter te vervangen

en om gelijk de slang aan het rooster erboven vast te maken want die is er in de

loop der jaren vanaf gevallen of zoiets

wie weet nu hoe ik dit rooster er netjes af krijg zonder pinnetjes en dergelijke

af te breken ?

Ik hoor graag van jullie een goede oplossing

alvast bedankt voor de genomen moeite

Luc

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Het zit gewoon vastgeklemd, dus stevig trekken of voorzichtig opwippen met een mes. Vergeet niet de schroef achter de verstelknop los te draaien(!!!).

Geplaatst:
Het zit gewoon vastgeklemd, dus stevig trekken of voorzichtig opwippen met een mes. Vergeet niet de schroef achter de verstelknop los te draaien(!!!).

bedoel je die bout in die lichtknop misschien ?

Geplaatst:

Die ook ja, je haalt dus het kapje eraf, bout losdraaien zodat je de gehele lichtknop eraf kunt trekken, en dan zie je bovenin (goed kijken met een zaklamp want hij valt bijna niet op) een schroefje. Na het verwijderen kun je het geheel er uit trekken. Dit gaat gemakkelijker als je tegelijkertijd via het bovenste ventilatie rooster tegen de achterkant drukt.

Geplaatst:
Die ook ja, je haalt dus het kapje eraf, bout losdraaien zodat je de gehele lichtknop eraf kunt trekken, en dan zie je bovenin (goed kijken met een zaklamp want hij valt bijna niet op) een schroefje. Na het verwijderen kun je het geheel er uit trekken. Dit gaat gemakkelijker als je tegelijkertijd via het bovenste ventilatie rooster tegen de achterkant drukt.

dus als ik het goed hebt zit het schroefje IN het licht knopje of heb ik het nu mis

en met dat ventilatie rooster boven gaat goedkomen want die is al los inclusief de aansluiting met lucht diem oet ik ook ff repareren maar het gaat nu ff om het schoefje

groetjes luc

Geplaatst:
Het zit rechtsboven in de hoek ergens verstopt. Het zit vast aan de binnenkant van de behuizing. Is niet te missen. :rolleyes:

hahaha ok ik ga het morgen want nu is het ff te donker opzoek voor zover 1000 x thanks

waar zou ik zijn zonder het forum

groetjes luc

Geplaatst:
waar zou ik zijn zonder het forum

Bij de dealer, terwijl je onder het genot van een kop koffie bedenkt hoeveel het deze keer weer zou gaan kosten. :rolleyes: Veel succes!!!!

Geplaatst:
Bij de dealer, terwijl je onder het genot van een kop koffie bedenkt hoeveel het deze keer weer zou gaan kosten. :rolleyes: Veel succes!!!!

de dealer nou daar ben ik gelukkig nog nooit geweest, nou ja voor een lampje dan want die hebben ze weer nergens anders ;-)

:thumbup: :lmao:

alweer bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.