Ga naar inhoud

Autohandel is zo eerlijk als wat..


MdV

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals vandaag op geenstijl.nl gemeld..

'deze boot ver keert in zeer goede staat met heel veel ekstraas swemvesten bollers anker met amiriekaanzewiptreiler leerrenstoelen voor in de nues rondsit achterin bank met zonne dek dieptemeter verstelbaarstuur gewoon teveel om op tenoemen. DEZE BOOT IS 6.METERLANG boot kan u nu zien bij mij in de grasie ook zavens niew dekzeil is er op ge komen wij zijn altijt berijk baar op de koekoekstraat.1 te nijmegen tel.06XXXXXXXX de beller is sneller in ruil mogelijk bus of sprinter.op.rij auto'

___

Lees het zelf op deze site... als je een rij kleine plaatjes in de linkerkolom van je Internet Explorer ziet, even op de rij gaan staan en met vergrootglas, vergroten.

Jammer dat ie geen mooie ;) heeft staan, had vast een mooi verhaaltjes geworden :rolleyes:

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Jezus, niet normaal! Zulke lui moeten ze echt verbannen naar ...???

Geplaatst:
Jezus, niet normaal! Zulke lui moeten ze echt verbannen naar ...???

Dedemsvaart?

Geplaatst:

so srijfen nijmegeenaaren altijt :schater: :schater:

laat ik nou een nijmegenaar zijn.....

Geplaatst:

Je wordt er gewoon moe van om al die ellende te lezen.

Zo het geen grapje zijn??? Dit kan toch niet!!!

Geplaatst:
Je wordt er gewoon moe van om al die ellende te lezen.

Zo het geen grapje zijn??? Dit kan toch niet!!!

kom jij ook uit Nijmegen? :schater::rolleyes::schater:

Geplaatst:
Zo het geen grapje zijn??? Dit kan toch niet!!!
Mijn gedachte, perfecte marketing-trick! Ook omdat op de autos zelf de teksten helderder zijn.
Geplaatst:

Niet te geloven !!!

Net even een link naar Marktplaats gecontroleerd, en daar schrijven ze diezelfde onzin !!

Geplaatst:

Garantie tot aan de poort... :rolleyes:

(Uw kent helaaZ niet in guldunZ betalu, maer swart gelt is alteid welkkom, de Diereksie.)

Geplaatst:
(Uw kent helaaZ niet in guldunZ betalu, maer swart gelt is alteid welkkom, de Diereksie.)

:schater: :schater:

Geplaatst:
Net even een link naar Marktplaats gecontroleerd, en daar schrijven ze diezelfde onzin !!

:schater:

deze auto is nog in goede staat ge heel in orzienelle staat maar moet ver kocht worden wegens om standigheden het is een 250 tiep automaat 6cilinder zeer wijnig ge lope en een helle goede automaat wij zijn altijt berijk baar op de koekoekstraat 1 te nijmegen maar de beller is sneller tel 0653161xxx

WTF :rolleyes:

Geplaatst:
Dedemsvaart?
hoesoo :wave: hierr woonnen aleen maer geviciliceerde menschen dadt wel hunnie tael goedt praaten, julli doedt wel veel lachdunkent ovaer dedenvaert, als ov het indie weschten alemael soo choet iss <_<:rolleyes::thumbup::schater: vint dy smilekoppies heelemal kool
Geplaatst:
hoesoo <_< hierr woonnen aleen maer geviciliceerde menschen dadt wel hunnie tael goedt praaten, julli doedt wel veel lachdunkent ovaer dedenvaert, als ov het indie weschten alemael soo choet iss <_<:rolleyes::thumbup::schater: vint dy smilekoppies heelemal kool

:schater: ... mooi toch: een topic over waardeloos taalgebruik en voor we er erg in hebben transformeert het ZZZforum naar een soort van slap partyflock aftreksel ;) waar geen woord meer juist gespeld wordt.

smilekoppies... die houden we er in :wave:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.