Ga naar inhoud

Hoezo kan blauw met zwart niet??


Michel#1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wiesmann heeft ‘m dan eindelijk af: de GT met de V10 van de BMW M5 aan boord. Het Duitse sportwagenmerk toont het resultaat van anderhalf jaar lobbyen bij BMW op de IAA.

Autoweek.nl

1fb7cfc01a2bba461c51cf58965922d8.jpg

Mooie velg/auto kleurcombinatie hé! ;) :rolleyes: :D

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik vind deze Wiesman eigenlijk niet zo heel fraai....

Geplaatst:

De ultieme Wiesmann :rolleyes::thumbup:

Wat een acceleratie moet die hebben (Lichtgewicht en dikke 10 cylinder...)

Ik ben er helemaal voor en nu de Nordschleife op met dan ding :wave:

Geplaatst:
Wie zegt er dat blauw met zwart niet kan?? :rolleyes:
Mooie ///M en op de foto staan de wielen wel redelijk maar IRL was ik er zondag niet kapot van. Combinatie blauw met zwart is niet geweldig. Wielen op zich zijn OK maar het is de combinatie die m.i. niet past.

:thumbup:

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Mijn kleur is het niet... De machine zelf uiteraard wel... :thumbup:

Geplaatst:

Vond de neus van de Z al zo lang... zeker met parkeren :thumbup:.

Maar, verder wel een gave bak, cool kleurtje ook... vind alleen de velgen niet zo mooi... (Sorry Michel#1 :().

Geplaatst:

spijtig geen 4 uitlaten, vind dat toch een referentie naar de donor waard...

Geplaatst:

Sorry, vind ´m spuuglelijk vond de oude versie een beauty!

Geplaatst:

Ik vind het een beauty! :drank: proportioneel klopt de kont nu beter en de lijnen vloeien heerlijk! Toch ook een mooi detail; de wielkassen 'krommen' door om de wielen heen en vallen niet recht naar beneden zoals je tegenwoordig zoveel ziet...

Geplaatst: (aangepast)
Cool! Zoek de verschillen.

4 cylinders en een heleboel pktjes

aangepast door ChrisXL
Geplaatst:

Een heel strakke auto en ook die kleuren zijn IMNSHO heel erg ok maar lijkt dit niet heel erg veel op een porsche? Terug naar de tekentafel zou ik zeggen óf gewoon het onderstel en blok inleveren bij Donkervoort.

  • 1 jaar later...
Geplaatst:

Voor Bas......en de rest

Roodkapje in optima forma!!!!

(hij weet het alleen zelf nog niet)

wiesmannroadstermf504.jpg

wiesmannroadstermf501.jpg

wiesmannroadstermf502.jpg

Geplaatst:

Voor het eerst een wiesmann in het wild gespot zaterdag in nieuwegein of all places. viel niet tegen.

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Ik dacht dat dit ding al een tijdje klaar was, er staan ook al diverse filmpjes van op you tube..

Blijft een machtig mooi ding!

Geplaatst:

Drewl... zelfs met kap dicht een Viagra-vervanger...

Nu nog die directrice van de Staatsloterij ontslaan en die 4,5 ton op mijn lot laten vallen...

... alhoewel, waren niet alle 55 exemplaren reeds verkocht?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.