Ga naar inhoud

Bekledingskleur Z3M


Ticotruco

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na een tijdje over het Z3forum gezworven te hebben als stille meekijker, is het nu toch echt tijd om actief een vraag te stellen. Mijn belachelijk snelle, en spuuglelijke, Audi gaat binnenkort in de verkoop voor een ander beest: de Z3M QP! Ik weet al zeker wat ik wil: Estorilblauw, open dak, Harmann Kardon en eventueel een Schnitzer uitlaat. Maar ik weet ook heel zeker wat ik niet wil, namelijk die gedeeltelijk blauwe bekleding. Over smaak valt natuurlijk heel lang te twisten, maar persoonlijk vind ik het niet zo mooi... Het rare is alleen dat ik bijna geen Estorilblauwe exemplaren kan vinden met gewoon zwarte bekleding. Sterker nog, ik kan er eigenlijk maar 1 vinden en dat is een bedenkelijk exemplaar uit de buurt van Hamburg dat al maanden op mobile.de staat. In het kort is mijn vraag dus: Estoril/Zwart kan dat?

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Allereerst welkom!

Goede smaak heb je. Ik heb zelf ook een estoril blauwe :D met een half blauw interieur. En ik moet zeggen, eigenlijk zou ik een helemaal zwart interieur ook iets mooier vinden. Als ik me niet vergis heeft eggybee de door jouw gewenste combi. Dus volgens mij is het een mogelijkheid.

Maar een Schnitzer uitlaat? hmm :rolleyes:

Geplaatst:

Audi gaat binnenkort in de verkoop voor een ander beest: de Z3M QP! Ik weet al zeker wat ik wil: Estorilblauw, open dak,

Kan ook gewoon een cabrio nemen met een hardtop erbij, heb je de ultieme combinatie :rolleyes: :D :guitar:

Geplaatst:
Audi gaat binnenkort in de verkoop voor een ander beest: de Z3M QP! Ik weet al zeker wat ik wil: Estorilblauw, open dak,

Kan ook gewoon een cabrio nemen met een hardtop erbij, heb je de ultieme combinatie :D :guitar: :lmao:

Een cabrio met hardtop heeft niet de unieke lijnen van de QP....dus tis maar wat je noemt de ultieme combi ;)

@Ticotruco welkom hier :lmao:

Goede keuze de MQP :rolleyes:

Geplaatst:

Ook een warm welkom van een andere Estoril-rijder. Net als Thomas heb ik ook de kleurencombi blauw/zwarte bekleding. Een QP met allen zwarte bekleding is dus zeker geleverd; goed blijven zoeken dus.....

Geplaatst:

Ik denk dat jij deze bedoeld :

MQP

Heeft idd wel een wat hogere kmstand ... maar hoezo bedenkelijk ?? Als je kijkt staan de meeste QP's namelijk wel lang te koop...tis nou eenmaal een aparte wagen die lang niet iedereen mooi vind !

Je komt er maar op 1 manier achter en dat is gewoon te gaan kijken !

Geplaatst:

@ M-roadster: Zijn er problemen met Schnitzer uitlaaten? Ik vind het geluid en de 2 ovale eindstukken wat mooier dan de standaard 4.

@ Bluezzz Brother: De QP vorm spreekt mij meer aan. En daarbij heeft mijn vriendinnetje een 1.9 roadster, dan zeg ik toch al genoeg?

@ David: Dat is hem inderdaad! Hij leek me vrij goedkoop en nogal hoog in de kilometers. Maar misschien moet ik toch ff gaan kijken...

Geplaatst:

Welkom hier op het forum, en heel veel succes met de zoektocht naar de voor jou ultieme ///M coupe, heeft bij mij ook ff geduurt maar uiteindelijk heb ik hem gevonden, dus zal jij hem ook wel vinden!!! :rolleyes:

Geplaatst:

Neem je tijd, er zijn idd allerlei kleurenkombi's voor het interieur geleverd maar de meesten idd in het smurfenblauw :schater:

Schnitzer is helemaal top, alleen het design van de uitlaten: de varkensruggen, is niet ieders smaak, de vier ronden een maatje groter zijn immers ook heel mooi.

suc6 met zoeken

Geplaatst:

Gelukkig koop jij geen estoril blauwe coupe met blauw/zwarte bekleding voor me neus weg :schater::schater::schater:

Geplaatst:

Ik zou die in Hamburg toch eens gaan bekijken. De prijs is relatief laag omdat de KM stand relatief hoog is. Maar..... je kunt beter wat langere afstanden rijden en goed laten onderhouden, dan veel kleine stukjes rijden. Daarbij: als de auto netjes bereden is, kan de motor echt nog heel veel Kms draaien......

Die Hamburger ziet er op de foto's goed uit (voor de liefhebber van het model).

Geplaatst:
@ M-roadster: Zijn er problemen met Schnitzer uitlaaten? Ik vind het geluid en de 2 ovale eindstukken wat mooier dan de standaard 4.

Nee hoor, maar persoonlijk ben ik veel meer gecharmeerd van de looks en vooral de sound van Eisenmann.

Geplaatst:
Exportprijs 16.700, is absoluut geen gekke prijs voor een 99,er ondanks die km stand

Ho ho...vergeet niet dat het hier om een netto verkoopprijs gaat ...en dit natuurlijk alleen voor bedrijven geldt... :rolleyes:

Geplaatst:
Exportprijs 16.700, is absoluut geen gekke prijs voor een 99,er ondanks die km stand

Ja Roger, en ze moeten wel MWST (BTW) afdragen, behalve wanneer het een BTW-auto betreft...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.