Ga naar inhoud

The Police


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Omdat tegen alle verwachtingen in het topic Nederland-Albanie goed scoorde gooi ik er nog maar een tegenaan.

Wie is vanavond ook naar The Police geweest en wat vond je ervan?

Ik vond het super. De kaartjes waren prijzig (€ 94 p.st) maar het was het waard. Jeugdsentiment in optima forma :wave:

Overigens de oppas van 17 jaar had nog nooit van The Police gehoord :thumbup::blink: Wel van Sting gelukkig

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

de laatste concerten waar ik ben geweest waren allemaal zo rond de 350 Euro per stuk.

:rolleyes: ;) :guitar:

Waar ben jij geweest dan? Gaf de koningin een concert...?

En zag overigens vandaag pas op het nieuws dat er een concert van The Police was... had me ook erg leuk geleken... Ja, ook ik word oud :guitar:.

Zo oud zelfs dat ik me niet eens meer bezig hou met wanneer, waar, van wie een concert is ;).

Link naar reactie

Of je hebt de mazzel dat je beroepsmatig zo goed als altijd backstage kaarten hebt :rolleyes:

The Police ben ik jammergenoeg nog niet geweest maar zou ik toch ook wel is live willen zien ook al houd ik zelf iets meer van wat ruiger....

Hoe was de geluidskwaliteit dit keer in de Arena ??

Link naar reactie
Omdat tegen alle verwachtingen in het topic Nederland-Albanie goed scoorde gooi ik er nog maar een tegenaan.

Wie is vanavond ook naar The Police geweest en wat vond je ervan?

Ik vond het super. De kaartjes waren prijzig (€ 94 p.st) maar het was het waard. Jeugdsentiment in optima forma ;)

Overigens de oppas van 17 jaar had nog nooit van The Police gehoord :rolleyes::guitar: Wel van Sting gelukkig

Gisteravond geweest, in de voorste ring gestaan, concert was goed.

Er was een beetje weinig contact met het publiek, maar de muziek was super.

Klinkt na 20 jaar nog steeds als The Police.

Link naar reactie

Volgens mij zijn er nog wel kaarten voor vanavond. Was gisteren ook niet volledig uitverkocht. Kijk maar even op Ticketbox.nl

@ Pvr. Ik ben ook wel benieuwd voor welk concert je 350E moet betalen. Moet haast wel een zwarte markt prijs zijn.

Link naar reactie
Volgens mij zijn er nog wel kaarten voor vanavond. Was gisteren ook niet volledig uitverkocht. Kijk maar even op Ticketbox.nl

@ Pvr. Ik ben ook wel benieuwd voor welk concert je 350E moet betalen. Moet haast wel een zwarte markt prijs zijn.

Ik denk dat die 350 nog in de gulden tijd was :rolleyes:

Link naar reactie
Hoe was het voorprogramma? Begreep dat zijn zoon optrad. Hoorde van de week zijn stem bij de wereld draai door en die klonk net als zijn vader!! Ongelofelijk.

Voor een kwartiertje wel aardig maar alle nummers klonken ongeveer hetzelfde dus erg eentonig

Link naar reactie
Wij gaan vanavond en gezien de reactie van Frank heb ik er echt veel zin in.

Groet

Bob

Veel plezier Bob. Het is wel opvallend. Beiden precies dezelfde Z3 en muzieksmaak. Daarnaast allebei een voorkeur voor Italie als vakantieland en op hetzelfde moment gekozen voor een overstap naar een Z4. Gelukkig heb jij een blonde vriendin en ik een donkere want anders zou het wel heel bizar worden :rolleyes:

Link naar reactie
Veel plezier Bob. Het is wel opvallend. Beiden precies dezelfde Z3 en muzieksmaak. Daarnaast allebei een voorkeur voor Italie als vakantieland en op hetzelfde moment gekozen voor een overstap naar een Z4. Gelukkig heb jij een blonde vriendin en ik een donkere want anders zou het wel heel bizar worden :guitar:

Frank, ik zou Bob maar bij je vriendin weghouden anders zit je straks alleen met kerst :D

Niet alle reacties op The Police zijn overigens positief... :rolleyes:

Link naar reactie
Frank, ik zou Bob maar bij je vriendin weghouden anders zit je straks alleen met kerst :guitar:

Niet alle reacties op The Police zijn overigens positief... :D

Dan kom ik gewoon bij jou Martijn. En statistisch gezien moeten er zeker enkele honderden forummembers in scheiding liggen dus dan gaan wij met z'n allen in Ruuds Christmas Garage zitten :rolleyes:

Link naar reactie
Nee - dat zijn de prijzen hier in London (Wembley)... gewoon via ticketmaster, dus niet zwarte markt of zo. Ga dus ook maar 1 keer in de 3 jaar of zo

dus je hebt op basis EUR- GBP rate van 0,6898 meer dan GBP 240 betaald voor 1 normaal kaartje voor The Police in Wembley London UK..?

Dit gaat er bij mij niet echt in. :rolleyes:

Reden: Voor kaartjes 20/10/07 The Police op zelfde locatie, ben je nu online, legaal, op worldticketshop.com GBP 135 kwijt. Of je hebt in box of VIP gezeten, dan zal GBP 240 best kunnen (geld uitgeven is heel makkelijk) echter is dat beetje appels met peren vergelijken dan... London: ben met je eens, het is stervensduur, maar dit lijkt wat verregaand (of je koopt tickets op de verkeerde sites ;))

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.