Ga naar inhoud

The Police


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat tegen alle verwachtingen in het topic Nederland-Albanie goed scoorde gooi ik er nog maar een tegenaan.

Wie is vanavond ook naar The Police geweest en wat vond je ervan?

Ik vond het super. De kaartjes waren prijzig (€ 94 p.st) maar het was het waard. Jeugdsentiment in optima forma :wave:

Overigens de oppas van 17 jaar had nog nooit van The Police gehoord :thumbup::blink: Wel van Sting gelukkig

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Overigens de oppas van 17 jaar had nog nooit van The Police gehoord :thumbup::blink: Wel van Sting gelukkig

Ik ben er niet geweest, vind Sting erg goed en moet lachen om die opmerking van de oppas :schater: "We worden oud?" :wave: Ik ken The Police wel hoor, maar ben dan ook geen 17 :guitar:

Geplaatst:

Had ook wel gewilt. Vindt eigenlijk de prijs wel meevallen, de laatste concerten waar ik ben geweest waren allemaal zo rond de 350 Euro per stuk.

Zelfs een schouwburg kaartje is nu zo'n 60 euro ...

Geplaatst:
de laatste concerten waar ik ben geweest waren allemaal zo rond de 350 Euro per stuk.

:rolleyes: ;) :guitar:

Waar ben jij geweest dan? Gaf de koningin een concert...?

En zag overigens vandaag pas op het nieuws dat er een concert van The Police was... had me ook erg leuk geleken... Ja, ook ik word oud :guitar:.

Zo oud zelfs dat ik me niet eens meer bezig hou met wanneer, waar, van wie een concert is ;).

Geplaatst:

Ik heb een Police-zonnebril! :schater:

Geplaatst:

Of je hebt de mazzel dat je beroepsmatig zo goed als altijd backstage kaarten hebt :rolleyes:

The Police ben ik jammergenoeg nog niet geweest maar zou ik toch ook wel is live willen zien ook al houd ik zelf iets meer van wat ruiger....

Hoe was de geluidskwaliteit dit keer in de Arena ??

Geplaatst:
Omdat tegen alle verwachtingen in het topic Nederland-Albanie goed scoorde gooi ik er nog maar een tegenaan.

Wie is vanavond ook naar The Police geweest en wat vond je ervan?

Ik vond het super. De kaartjes waren prijzig (€ 94 p.st) maar het was het waard. Jeugdsentiment in optima forma ;)

Overigens de oppas van 17 jaar had nog nooit van The Police gehoord :rolleyes::guitar: Wel van Sting gelukkig

Gisteravond geweest, in de voorste ring gestaan, concert was goed.

Er was een beetje weinig contact met het publiek, maar de muziek was super.

Klinkt na 20 jaar nog steeds als The Police.

Geplaatst:

Volgens mij zijn er nog wel kaarten voor vanavond. Was gisteren ook niet volledig uitverkocht. Kijk maar even op Ticketbox.nl

@ Pvr. Ik ben ook wel benieuwd voor welk concert je 350E moet betalen. Moet haast wel een zwarte markt prijs zijn.

Geplaatst:

Ik ben niet geweest maar voor degenen die nog willen er zijn voor vanavond vrijdag nog kaartjes beschikbaar.

Groeten

Harrie

Geplaatst:
Ik heb een Police-zonnebril! :schater:

nee Martin, die zonnebril van jou is uit Chips

Geplaatst:
Volgens mij zijn er nog wel kaarten voor vanavond. Was gisteren ook niet volledig uitverkocht. Kijk maar even op Ticketbox.nl

@ Pvr. Ik ben ook wel benieuwd voor welk concert je 350E moet betalen. Moet haast wel een zwarte markt prijs zijn.

Ik denk dat die 350 nog in de gulden tijd was :rolleyes:

Geplaatst:

Hoe was het voorprogramma? Begreep dat zijn zoon optrad. Hoorde van de week zijn stem bij de wereld draai door en die klonk net als zijn vader!! Ongelofelijk.

Geplaatst:
Hoe was het voorprogramma? Begreep dat zijn zoon optrad. Hoorde van de week zijn stem bij de wereld draai door en die klonk net als zijn vader!! Ongelofelijk.

Voor een kwartiertje wel aardig maar alle nummers klonken ongeveer hetzelfde dus erg eentonig

Geplaatst:
Wij gaan vanavond en gezien de reactie van Frank heb ik er echt veel zin in.

Groet

Bob

Veel plezier Bob. Het is wel opvallend. Beiden precies dezelfde Z3 en muzieksmaak. Daarnaast allebei een voorkeur voor Italie als vakantieland en op hetzelfde moment gekozen voor een overstap naar een Z4. Gelukkig heb jij een blonde vriendin en ik een donkere want anders zou het wel heel bizar worden :rolleyes:

Geplaatst:
Veel plezier Bob. Het is wel opvallend. Beiden precies dezelfde Z3 en muzieksmaak. Daarnaast allebei een voorkeur voor Italie als vakantieland en op hetzelfde moment gekozen voor een overstap naar een Z4. Gelukkig heb jij een blonde vriendin en ik een donkere want anders zou het wel heel bizar worden :guitar:

Frank, ik zou Bob maar bij je vriendin weghouden anders zit je straks alleen met kerst :D

Niet alle reacties op The Police zijn overigens positief... :rolleyes:

Geplaatst:
Frank, ik zou Bob maar bij je vriendin weghouden anders zit je straks alleen met kerst :guitar:

Niet alle reacties op The Police zijn overigens positief... :D

Dan kom ik gewoon bij jou Martijn. En statistisch gezien moeten er zeker enkele honderden forummembers in scheiding liggen dus dan gaan wij met z'n allen in Ruuds Christmas Garage zitten :rolleyes:

Geplaatst:
Ik denk dat die 350 nog in de gulden tijd was :rolleyes:

Nee - dat zijn de prijzen hier in London (Wembley)... gewoon via ticketmaster, dus niet zwarte markt of zo. Ga dus ook maar 1 keer in de 3 jaar of zo

Geplaatst:
Nee - dat zijn de prijzen hier in London (Wembley)... gewoon via ticketmaster, dus niet zwarte markt of zo. Ga dus ook maar 1 keer in de 3 jaar of zo

dus je hebt op basis EUR- GBP rate van 0,6898 meer dan GBP 240 betaald voor 1 normaal kaartje voor The Police in Wembley London UK..?

Dit gaat er bij mij niet echt in. :rolleyes:

Reden: Voor kaartjes 20/10/07 The Police op zelfde locatie, ben je nu online, legaal, op worldticketshop.com GBP 135 kwijt. Of je hebt in box of VIP gezeten, dan zal GBP 240 best kunnen (geld uitgeven is heel makkelijk) echter is dat beetje appels met peren vergelijken dan... London: ben met je eens, het is stervensduur, maar dit lijkt wat verregaand (of je koopt tickets op de verkeerde sites ;))

Geplaatst:

nee, was ook niet voor de Police.... and het was 250 gbp pp, dus ik zat er nog iets te goedkoop bij :rolleyes:

Geplaatst:
nee, was ook niet voor de Police.... and het was 250 gbp pp, dus ik zat er nog iets te goedkoop bij :rolleyes:

ow I see.. ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.