Ga naar inhoud

FF een weekend weg !


Marvin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Have FUN Marfff... :thumbup:

Geplaatst:

heel veel plezier,Marvin :rolleyes:

Geplaatst:

veel plezier Marvin en kijk uit voor Agent Smith.

Geplaatst:

6ata06v.jpg

.

.

.

.

.

.

.

Was met m'n vrouw een weekend naar Apeldoorn in een hotelletje, ZONDER KIDS (voor de eerste keer !?!) ! :rolleyes:

Lekker saampies relaxen, fietsen, bioscopie, eten, borrelen, ect, ect !

Heel goed bevallen daar op de Veluwe.

Vandaag lekker open met de ZZZ terug getourd via een verkoper van een mooie BMW 316i touring,

en wat denk je, ........, GEKOCHT ! :D

GA VAN DE WEEK HEM HALEN !!! :thumbup:

En zo bleef het nog lang onrustig in S.brug !!! :schater:

:lmao:

Geplaatst: (aangepast)
Welkom terug Marvin, welke kleur is het geworden? (zeg niet zwart.... :rolleyes: ) Alvast gefeliciteerd, zo'n nieuwe dreier rijdt echt helemaal geweldig. :D

Hai Danny !

Ondanks de FORUM POLL , is het toch de Silber Grau geworden !

In het echt niet eens zo heel licht, maar toch grijs met een beetje blauwige glans !?! :lmao:

Affijn m'n vrouw vond die ook mooi en dan is het snel besloten ! :thumbup:

aangepast door Marvin
Geplaatst:
Hai Danny !

Ondanks de FORUM POLL , is het toch de Silber Grau geworden !

In het echt niet eens zo heel licht, maar toch grijs met een beetje blauwige glans !?! :D

Affijn m'n vrouw vond die ook mooi en dan is het snel besloten ! :rolleyes:

Ik begrijp nu dat wij die polletjes van jouw maar niet meer serieus moeten nemen je luistert toch alleen maar naar je vrouw, zoals wij allemaal eigenlijk :thumbup: Gefeliciteerd met de 3 serie een hele verbetering t.o.v. een Zafira :lmao:
Geplaatst:
Ik begrijp nu dat wij die polletjes van jouw maar niet meer serieus moeten nemen je luistert toch alleen maar naar je vrouw, zoals wij allemaal eigenlijk :thumbup: Gefeliciteerd met de 3 serie een hele verbetering t.o.v. een Zafira :D

THX, Roger ! :rolleyes:

En wat die vrouwen betreft, JE HEB GELIJK ! :lmao:

Geplaatst:
je luistert toch alleen maar naar je vrouw, zoals wij allemaal eigenlijk :)

En terecht :( !!

Leuk te horen dat je het naar je zin hebt gehad en alvast gefeliciteerd met je nieuwe auto!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.