Ga naar inhoud

Andere gezins auto !


Marvin

Kleur bekennen !  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie mooi !?

    • Silber Grau !
      2
    • Stahl Grau !
      17


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het was zo ver afgelopen weekend ! De Opel Zafira is verkocht ! :thumbup:

Vrijdag avond op Marktplaats gezet en Zaterdag al verkocht ! (misschien toch te gekoop ? :wave: )

Maar nu de keuze voor een andere gezins auto.

Het BMW bloed stroomt waar het niet gaan kan,

dus het gaat zeer waarschijnlijk een BMW 316i touring E46 worden !

Ja, "gewoon" een 4 pitter (ik heb er al 6 in de ZZZ).

Maar nu de kleur keuze.

We twijfelen over de Silber en de Stahl Grau uitvoering.

Graag zou ik jullie mening pollen !

Dit is de Silber Grau.

677184o.jpg

Dit is de Stahl Grau.

54md3io.jpg

:blink:

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
BLACK is BEAUTIFUL ! :thumbup::wave:

Geen zwart? :blink:

kleur is persoonlijk natuurlijk.

Zou zelf ook voor een van deze 2 kleuren gaan, geen echte voorkeur voor de een of de ander.

Geplaatst:
Geen zwart? :wave:

Ik heb een Soewarte ZZZ Maik, en ik weet hoe moeilijk je die kleur mooi kan houden !! :thumbup:

Geplaatst:
Stahl grau :thumbup: zilver is een kleur voor zo'n ster :wave:

Ik ken alleen maar bruine sterren :schater: ...maar dat zal wel weer iets uit het hoge noorden zijn...

Maar ff on topic...Stahlgrau vind ik denk ik dan de mooiste alhoewel beiden erg mooi zijn !

Geplaatst:

Lekker tegen de draad in, op de foto zou ik zeggen stahl grau maar in het echie doet de silber grau het toch net ff beter, IMHO :rolleyes:

Geplaatst:

Twijfel, twijfel !? ;)

Uiteindelijk zal me vrouw wel beslissen ! :rolleyes:

Geplaatst:
Lekker tegen de draad in, op de foto zou ik zeggen stahl grau maar in het echie doet de silber grau het toch net ff beter, IMHO :D

Ik zou zeer zeker Stahl grau zeggen, ziet er véél sjieker uit.

Maar, ik ben er ook wel zo eentje die altijd ff in het eggie moet zien en ik ken de auto niet.

En... jawel, vrouw hè... ligt er ook een beetje aan wat voor kleur je kiest voor je interieur wat het mooiste is :rolleyes:

Geplaatst:

Ik zou kiezen voor de zilveren en volgens mij heet deze kleur titansilber.

Als je de kans hebt kan je het beste een lifestyle executive nemen, die heeft o.a. meegespoten deurgrepen en supergoede sportstoelen (ik heb 'em zelf ook :rolleyes:

Geplaatst:
Ik zou kiezen voor de zilveren en volgens mij heet deze kleur titansilber.

Als je de kans hebt kan je het beste een lifestyle executive nemen, die heeft o.a. meegespoten deurgrepen en supergoede sportstoelen (ik heb 'em zelf ook :)

Titan Silber vind ik persoonlijk wel heel licht ! :)

Het is de Silber Grau geworden !

In het echt, zoals elders al gepost, toch een hele mooie kleur.

Grijs met een soort blauwige glans er door heen !

We zijn er heel blij mee.

Nou nog een paar nachies wachten voor ik hem kan halen ! :(

:wave:

Geplaatst:
Titan Silber vind ik persoonlijk wel heel licht ! :wave:

Het is de Silber Grau geworden !

In het echt, zoals elders al gepost, toch een hele mooie kleur.

Grijs met een soort blauwige glans er door heen !

We zijn er heel blij mee.

Nou nog een paar nachies wachten voor ik hem kan halen ! :(

:)

Dat bedoel ik, in het echie, Marvin gefeliciteerd :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.