Ga naar inhoud

Even voorstellen


Carin

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Even voorstellen als nieuw lid hier. Ik ben nieuw op het forum mijn naam is Carin en ik ben in het bezit van een Z3 Orinoco, mijn maatje is Ben ;) die ook op het forum zwerft. Ik heb al gemerkt dat er veel deskundigheid op het forum aanwezig is en dat je met alle vragen terecht kunt, leuk om alle ervaringen te lezen.

Ik zie dat er in 2007 1 onderwerp is geplaatst in GirlzZz Powerrr hoop ook wat meer van de meiden te lezen.

Groetjes,

Carin

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Ik zie dat er in 2007 1 onderwerp is geplaatst in GirlzZz Powerrr hoop ook wat meer van de meiden te lezen.

Groetjes,

Carin

welkom op 't forum ;) en er zwerven hier ook genoeg ''meiden'' op 't forum. maar we praten allemaal met de ''jongens'' mee :schater:

Geplaatst:
welkom op 't forum :m: en er zwerven hier ook genoeg ''meiden'' op 't forum. maar we praten allemaal met de ''jongens'' mee :schater:

Ik had al zoiets gezien ;) ik zal me ook niet beperken tot dit hoekje, ik vond alleen nergens echt een geschikte plek om mezelf even voor te stellen, hooguit de members galerie maar daar heeft ben de foto's van de auto al geplaatst.

Carin

Geplaatst:

carin,

welkom op het forum, goede keus om een zzz aan te schaffen, we zien ook graag plaatjes van je zzz

Geplaatst:
carin,

welkom op het forum, goede keus om een zzz aan te schaffen, we zien ook graag plaatjes van je zzz

deze is van Ben EN Carin.....

Geplaatst:

Kijk daar houd ik nou van ...... ;)

Was net op zoek hoe ik dat in elkaar kon frummelen.

Geplaatst:

Ook even wat posten in het girlzzz hoekje :m:

Welkom hier Carin, dacht eerst dat Ben het over zijn navigatie had :schater:

Veel plezier hier, jullie zijn Lucky met de mooie Zzz ;)

Geplaatst:

:schater::schater::schater:

Lachu, eindelijk een keer iets in het GirlzZz Powerrr hoekje ;) .

We lullen hier allemaal zo met de "de jongens" mee dat in ieder geval IK niet eens meer wist dat wij "meiden" een eigen hoekje hebben...

Carin, welkom, en super veel plezier met jullie ZzZ!!!

Top dat we er weer een meid bij hebben op het forum :m:. Tot ziens bij 1 van de meetings of ritten.

Geplaatst:

Heb de :wave: ondertussen bewonderd op jullie site.

GEWELDIG mooie kleur!

Groet van een andere Orinoco rijder :thumbup:

Geplaatst:

Bedankt voor het hartelijke welkom!! :rolleyes:

Nu nog even kijken wat onze eerste rit gaat worden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.