Ga naar inhoud

Even voorstellen


Carin

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Even voorstellen als nieuw lid hier. Ik ben nieuw op het forum mijn naam is Carin en ik ben in het bezit van een Z3 Orinoco, mijn maatje is Ben ;) die ook op het forum zwerft. Ik heb al gemerkt dat er veel deskundigheid op het forum aanwezig is en dat je met alle vragen terecht kunt, leuk om alle ervaringen te lezen.

Ik zie dat er in 2007 1 onderwerp is geplaatst in GirlzZz Powerrr hoop ook wat meer van de meiden te lezen.

Groetjes,

Carin

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal,

Ik zie dat er in 2007 1 onderwerp is geplaatst in GirlzZz Powerrr hoop ook wat meer van de meiden te lezen.

Groetjes,

Carin

welkom op 't forum ;) en er zwerven hier ook genoeg ''meiden'' op 't forum. maar we praten allemaal met de ''jongens'' mee :schater:

Link naar reactie
welkom op 't forum :m: en er zwerven hier ook genoeg ''meiden'' op 't forum. maar we praten allemaal met de ''jongens'' mee :schater:

Ik had al zoiets gezien ;) ik zal me ook niet beperken tot dit hoekje, ik vond alleen nergens echt een geschikte plek om mezelf even voor te stellen, hooguit de members galerie maar daar heeft ben de foto's van de auto al geplaatst.

Carin

Link naar reactie
carin,

welkom op het forum, goede keus om een zzz aan te schaffen, we zien ook graag plaatjes van je zzz

deze is van Ben EN Carin.....

Link naar reactie

:schater::schater::schater:

Lachu, eindelijk een keer iets in het GirlzZz Powerrr hoekje ;) .

We lullen hier allemaal zo met de "de jongens" mee dat in ieder geval IK niet eens meer wist dat wij "meiden" een eigen hoekje hebben...

Carin, welkom, en super veel plezier met jullie ZzZ!!!

Top dat we er weer een meid bij hebben op het forum :m:. Tot ziens bij 1 van de meetings of ritten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.