Ga naar inhoud

Schroeven voor de hardtop


andriol

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal, ik heb een vraag over het monteren van een hardtop. In mijn Nederlkands instructieboek staat dat de voorkant van de hardtop met 2 schroeven (1 links en 1 rechts) moet worden bevestigd. In het boekje staat letterlijk "De beide schroeven bevinden zich reeds in de WINDLOOP van uw auto" en "De beide schroeven blijven in de windloop van uw auto zitten en zijn zo opgeborgen dat zij niet verloren kunnen gaan".

Ik heb gekeken in de buurt van de gaten aan de voorkant, maar:

a. weet dus niet wat de WINDLOOP van m'n auto is; :unsure:

(Google vond geen resultaten in de door u opgegeven taal en zocht op het hele Internet voor windloop+auto)

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wi...ta=lr%3Dlang_nl

b. stel dat ze er echt niet zijn, kan ik ze ergens kopen? Of moet je een hele bevestigingsset kopen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Hoi allemaal, ik heb een vraag over het monteren van een hardtop. In mijn Nederlkands instructieboek staat dat de voorkant van de hardtop met 2 schroeven (1 links en 1 rechts) moet worden bevestigd. In het boekje staat letterlijk "De beide schroeven bevinden zich reeds in de WINDLOOP van uw auto" en "De beide schroeven blijven in de windloop van uw auto zitten en zijn zo opgeborgen dat zij niet verloren kunnen gaan".

Ik heb gekeken in de buurt van de gaten aan de voorkant, maar:

a. weet dus niet wat de WINDLOOP van m'n auto is; :unsure:

(Google vond geen resultaten in de door u opgegeven taal en zocht op het hele Internet voor windloop+auto)

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wi...ta=lr%3Dlang_nl

b. stel dat ze er echt niet zijn, kan ik ze ergens kopen? Of moet je een hele bevestigingsset kopen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

zijn 2 imbusbouten aan de bovenkant van de voorruitstijl die je in de hardtop schroeft. Ik haal ze er zelf altijd uit maar het kan zijn dat ze vast blijven zitten.

Geplaatst:
Hoi allemaal, ik heb een vraag over het monteren van een hardtop. In mijn Nederlkands instructieboek staat dat de voorkant van de hardtop met 2 schroeven (1 links en 1 rechts) moet worden bevestigd. In het boekje staat letterlijk "De beide schroeven bevinden zich reeds in de WINDLOOP van uw auto" en "De beide schroeven blijven in de windloop van uw auto zitten en zijn zo opgeborgen dat zij niet verloren kunnen gaan".

Ik heb gekeken in de buurt van de gaten aan de voorkant, maar:

a. weet dus niet wat de WINDLOOP van m'n auto is; :unsure:

(Google vond geen resultaten in de door u opgegeven taal en zocht op het hele Internet voor windloop+auto)

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wi...ta=lr%3Dlang_nl

b. stel dat ze er echt niet zijn, kan ik ze ergens kopen? Of moet je een hele bevestigingsset kopen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Ze blijven niet altijd zitten. Gewoon bij de dealer kopen. Ze zijn niet zo duur.

Geplaatst:
Cool, wat een snelle response.

Bedankt!!

Pm je adres even, ik heb nog wel 2 liggen en gebruik ze toch niet, stuur ik ze naar je op scheelt je weer wat euri
Geplaatst:
Pm je adres even, ik heb nog wel 2 liggen en gebruik ze toch niet, stuur ik ze naar je op scheelt je weer wat euri

Thanks!! :thumbup:

Geplaatst:
No problem, jij kan zaterdag je hardtop plaatsen het wordt geloof ik 20 graden :schater:

ik wacht wel een paar dagen :thumbup:

vandaag was ook al lekker!

Geplaatst:
ik wacht wel een paar dagen

Ik MOET wel een paar dagen wachten. Ik had vorige week namelijk een bod gedaan op http://www.kapaza.be/detail/6164565/ .

Nou waren we overeen gekomen dat ik het voor € 650 zou overnemen en dat ik de hardtop dit weekend zou ophalen.

mailt meneer me gisteravond:

hallo

ik heb spijtig nieuws voor je

de hardtop is verkocht had een bod van 800 euro

sorry voor dit laate bericht maar mijn pc was stuk

wil je dit bericht beantwoorden zo weet ik of dit terecht is gekomen

nogmaakls sorry en grz

rudi

Echt raar en dom want ik had er best 900 voor gegeven...

Dus nu nog even geen HT

Geplaatst:

altijd prettig ja op die manier zaken doen :rolleyes:

Geplaatst:

Andriol to rudi

11:35 am (1 hour ago) :

Dit is echt niet tof. Als je een hoger bod hebt dan kon je me toch even melden? Was wel zo netjes geweest, m'n telefoonnummer had je. Als ik dan wist van het hoger bod, dan had ik wel hoger geboden. Nu verkoop je het voor 800 terwijl ik je wel meer had kunnen bieden.
Geplaatst:
Andriol to rudi

11:35 am (1 hour ago) :

Haha, yeah rub it in man!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.