Ga naar inhoud

Nederland Albanie


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk dat voetbal hier geen populair onderwerp is maar dit moet ik toch even kwijt:

Wesley Snijder na de moeizaam met 1-0 gewonnen wedstrijd tegen Albanie

"Ze deden er alles aan om te winnen" ;)

Dank denk ik luie kl..tzak, dat is toch normaal. Je krijgt 3 miljoen per jaar om er alles aan te doen om te winnen. Zo nu ik dit van mij afgeschreven heb kan ik misscihien slapen.

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Frank, tijd om weer aan het werk te gaan... ;)

Maak je niet druk.

Geplaatst:

Weltruste ;)

Ik zal je 30sept. vergezellen, ben je niet meer de traagste. Dat idee moet ook erg goed voor de nachtrust zijn, des te minder voor de mijne.

Geplaatst:

Ik heb na 5 minuten kijken mijn broek al weer vol, wat een ergenis om dit allemaal te zien. ;)

Gelukkig zijn er leukere dingen. :)

Geplaatst:
Weltruste -_-

Ik zal je 30sept. vergezellen, ben je niet meer de traagste. Dat idee moet ook erg goed voor de nachtrust zijn, des te minder voor de mijne.

Leuk Maik ;) , met welke kom je :) meld je even aan in het topic ;) even on topic voetbal wat is dat :unsure:

EDIT: naam aangepast

Geplaatst:
Leuk Mike MAIK, met welke kom je :) meld je even aan in het topic ;) even on topic voetbal wat is dat -_-

Done that!

De zilvergrijze is all-risk verzekerd en moet nog losgereden worden, bij de zwarte heb ik deze zware taak al op mij genomen ;)

Dus wordt het waarschijnlijk de zilvergrijze. B)

uhh... voetbal...? nehhh :unsure:

Geplaatst:
Ik denk dat voetbal hier geen populair onderwerp is maar dit moet ik toch even kwijt:

Wesley Snijder na de moeizaam met 1-0 gewonnen wedstrijd tegen Albanie

"Ze deden er alles aan om te winnen" ;)

Dank denk ik luie kl..tzak, dat is toch normaal. Je krijgt 3 miljoen per jaar om er alles aan te doen om te winnen. Zo nu ik dit van mij afgeschreven heb kan ik misscihien slapen.

Volgens mij krijgt ie meer hoor.

Hij hoeft alleen maar kansloos tegen een bal te trappen in een super langzaam spel dat ze voetbal noemen.

En zicht dom houden voor de camera (of zouden ze dat echt allemaal zijn?)

Geplaatst:
Ik heb na 5 minuten kijken mijn broek al weer vol, wat een ergenis om dit allemaal te zien. ;)

Gelukkig zijn er leukere dingen. :)

Dan heb je het nog lang volgehouden.

Ik was het na een minuut of 2 al zat.

(Ik las vanochtend in de krant dat Oranje nog gewonnen heeft ook..... Jammer...)

Geplaatst:
... (of zouden ze dat echt allemaal zijn?)

Ja.. !

Geplaatst:
Weltruste :unsure:

Ik zal je 30sept. vergezellen, ben je niet meer de traagste. Dat idee moet ook erg goed voor de nachtrust zijn, des te minder voor de mijne.

Er rijdt ook nog een 1.9 T mee. Waarschijnlijk ben jij sneller :lipssealed:

@MartinVH Ik verdenk jou ervan een hockeyjochie te zijn :lol:

Geplaatst:
Er rijdt ook nog een 1.9 T mee. Waarschijnlijk ben jij sneller :unsure:

@MartinVH Ik verdenk jou ervan een hockeyjochie te zijn :lol:

Of Polo natuurlijk... :lipssealed:

Hij traint in ieder geval zijn rechterarm goed :drank: :D

Tja het was nou niet bepaald een goede wedstrijd al was de 2e helft wel iets beter....ik snap gewoon het systeem niet dat van Basten speelt...je moet hem wel meegeven dat ie altijd veel geluk heeft en dat Oranje er qua cijfers niet zo slecht voor staat....maar goed het zou ook wel leuk zijn is een keer goed voetbal te zien.

Geplaatst:
Of Polo natuurlijk... :lipssealed:

Hij traint in ieder geval zijn rechterarm goed :unsure::drank:

Tja het was nou niet bepaald een goede wedstrijd al was de 2e helft wel iets beter....ik snap gewoon het systeem niet dat van Basten speelt...je moet hem wel meegeven dat ie altijd veel geluk heeft en dat Oranje er qua cijfers niet zo slecht voor staat....maar goed het zou ook wel leuk zijn is een keer goed voetbal te zien.

Volgens mij heeft Nederland er weer een paar bondscoaches bij. :lol:

Geplaatst:
Volgens mij heeft Nederland er weer een paar bondscoaches bij. :lipssealed:

Hoezo...? Er waren er toch al heel veel

Geplaatst:
Er rijdt ook nog een 1.9 T mee. Waarschijnlijk ben jij sneller :unsure:

@MartinVH Ik verdenk jou ervan een hockeyjochie te zijn :m:

K.L.O.P.T.

Geplaatst:

Mmm, het was een vreselijke wedstrijd om te zien.. Maar wat is het probleem, we hebben toch gewonnen? Dus eind goed, al goed.

Geplaatst:
Mmm, het was een vreselijke wedstrijd om te zien.. Maar wat is het probleem, we hebben toch gewonnen? Dus eind goed, al goed.

De echte DUITSE mentaliteit :thumbup:

Het NL-elftal moet zich schamen. En Van Basten helemaal, als ie zegt dat het een verdiende overwinning is... :m:

Goed, dat ook weer van me afgeschreven :unsure:

Geplaatst:

jongens,is er geen gespreksstof meer over zzz-tjes? :unsure:

Geplaatst:
De echte DUITSE mentaliteit :thumbup:

Het NL-elftal moet zich schamen. En Van Basten helemaal, als ie zegt dat het een verdiende overwinning is... :m:

Goed, dat ook weer van me afgeschreven :unsure:

hahaha, op 90 minuten dacht ik echt even van "waarom niet op z'n Duits spelen" en ja hoor... 2 minuten later was het zover

Geplaatst:
Jij zat zeker alleen maar voor de meisjes op hockey met een stokkie :schater:

IK zit er nog steeds op hoor... misschien voor dezelfde reden :schater::schater::schater:

Geplaatst:
IK zit er nog steeds op hoor... misschien voor dezelfde reden :schater::schater::schater:

voor meisjes met een stokkie?

bizarre gast.

Geplaatst:
voor meisjes met een stokkie?

bizarre gast.

Precies..., een heel smerig idee.

(alsjebegrijptwatikbedoel)

  • 8 maanden later...
Geplaatst:
Wesley Snijder na de moeizaam met 1-0 gewonnen wedstrijd tegen Albanie
Dit topic dan ook maar misbruiken voor het EK?

Ik word tering helemaal gek nu. Al een paar weken kriebels en vanochtend wakker geworden door de stress met pijn in m'n pens. Ik ben een enorme criticaster van het systeem en beleid van Bassie en toch kruipt Oranje waar het niet gaan kan.

En nu in de 1e wedstrijd een 2-0 voor tegen de spagetti-vreters. Het lijkt wel WO2; de Italianen geven zich als 1e over! Hopelijk gaan we even doordouwen nu!

Hopelijk wordt dit niet afgezeken morgenvroeg na een 2-3 oid.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.