Ga naar inhoud

Roger (Z3Mroadster) op Youtube!!!


martinvh

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

EDIT:

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

geweldig :rolleyes: The only difference between men and boys is the price of their toys.

En dat geldt al helemaal voor de 5x per jaar jarige Fries.

Geplaatst:

Dat filmpje is in de Lage Vuursche opgenomen zo te zien...neem aan tijdens de M meeting daar.. :rolleyes:

Geplaatst:
Dat filmpje is in de Lage Vuursche opgenomen zo te zien...neem aan tijdens de M meeting daar.. :rolleyes:

tja mooi feest was dat... maar wij hadden een echte unieke one of a kind hartge op de QP meeting :schater:

Geplaatst:
tja mooi feest was dat... maar wij hadden een echte unieke one of a kind hartge op de QP meeting :schater:

Wij hadden QP's en dat is al een hele happening op zich natuurlijk :schater: ...kijken of we er volgend jaar meer bij kunnen krijgen by the way..

Geplaatst:
Wij hadden QP's en dat is al een hele happening op zich natuurlijk ...

ik denk dat Zzazkia of The Bob hier nog wel even op reageren, of wellicht zijn toch Edwin en/of Nadia van het cabrio promotieteam de eerste :rolleyes:

Geplaatst:
ik denk dat Zzazkia of The Bob hier nog wel even op reageren, of wellicht zijn toch Edwin en/of Nadia van het cabrio promotieteam de eerste :rolleyes:

Ach ze mogen er best weer bij zijn hoor volgend jaar....steekt mooi af en komen wij mooier uit :schater::schater:

Geplaatst:

Hé wat leuk Martin, ik versta alleen niet wat die beste man zegt is het nou Fries, Grunnings, of Overijssels :lol: btw, wat een gave bak en dat geluid :(

Geplaatst:
Hé wat leuk Martin, ik versta alleen niet wat die beste man zegt is het nou Fries, Grunnings, of Overijssels :lol: btw, wat een gave bak en dat geluid :(

Je rijdt wel een beetje als een ouwe lul :schater:

Geplaatst:
Je rijdt wel een beetje als een ouwe lul :schater:

en dit was volgens mij ook nog eens de derde take :lol:

Geplaatst:
:(:lol:

waar zijn de stukjes tekst? :schater:

Geplaatst:
Wij hebben aan 1 oogopslag genoeg :lol:

:schater: dan is 't goed. :schater:

Geplaatst:
dan vind ik deze toch leukerr

Klik..

maar dat is Roger niet.............. :lol:

Geplaatst:
maar dat is Roger niet.............. :lol:

Zie jij een deuk van binnenuit in de vorm van een hoofd??? Nee??... dan is het Rojjer niet!

Geplaatst:
Ach wat leuk die kennen wij nog niet ;)

Hij weet in ieder geval hoe die met een M moet optrekken :)

Geplaatst:
Ach wat leuk die kennen wij nog niet ;)

laat die jongen lekker vaak naar dat stokoude :) filmpje kijken, slaapt ie lekker 's nachts.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.