Ga naar inhoud

zoek goede garage BMZ Z3 2.8


marja

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

onze ruud in reewijk ;)

Ofwel, stuur even een PB-tje naar Roodkapje (alias Ruud).

Rechts bovenaan (Gebruikers), kun je zijn gegevens opzoeken en een bericht sturen.

Is een prima vent, weet alles van Z3's en is goed betaalbaar. Mijn 2.8 is al eens voor een beurt geweest en deze maand gaat ie voor de keuring.

Link naar reactie
FF Ruud promoten ! :thumbup:

4xvlxu9.jpg

<_<

Marja,

Allereest van harte welkom op dit prachtige forum...en het bovenstaande klopt...Tuut tuut tuut op naar Ruud (foto Marvin!!). enne maakt gauw een paar :lol: ;) van je ZZZ.

Ook bovenstaande foto is leuk..zeker met dat rekje achterop, dat heeft Ruud altijd willen hebben en nu heeft ie er eentje op z'n :m: (geintje Ruud...ik zal het niet meer doen :unsure: )

Link naar reactie

Mag ik dan na deze loftuiting*) van ene Aad Z3, ene René z3, ene Marvin en nog wat onduidelijke types even wijzen op die schitterende 2.8 aan de linkerzijde, en aan de rechterzijde die best wel aardige ///M, maar wel-met-een-kloterig-rekje-achterop? Hé, krijg nou wat, die beauty ter linkerzijde is de mijne... :rolleyes:

Sorry Chris!

Bij de weg: verschil qua HT: links Wiesmann, rechts BMW.

*) http://www.taalpost.nl/texts/archief/pdf/taalpost_272.pdf

aangepast door Rob
Link naar reactie
Ook bovenstaande foto is leuk..zeker met dat rekje achterop, dat heeft Ruud altijd willen hebben en nu heeft ie er eentje op z'n ;) (geintje Ruud...ik zal het niet meer doen :rolleyes: )

Als ik die foto zo bekijk staat z'n rekje best wel stoer :party:

Hallo,

Ben nieuw op deze site.

Heb een BMW z3 2.8 en ben op zoek naar een goede garage, liefst in Midden-Nederland.

Kan iemand mij iets aanbevelen

Alvast bedankt.

Marja

Marja, welkom hier en je mag altijd langskomen.

Link naar reactie
Al mijn BMW's zijn hier in onderhoud nadat ik jaren teveel geld naar de dealers heb gebracht.
Lekker decadent :schater:

Waarom decadent? zijn er hier wel meer met meerdere auto's uit het betere segment. Ow tuurlijk... vooral niet te ver met je koppie boven het maaiveld uit hoor, de NL Calvinistische mentaliteit ligt op de loer ;)

Link naar reactie

Ook welkom op dit forum Marja ;) lijkt me een prima garage die van Ruud, ben gisteren even wezen koffie drinken ( nog bedankt voor dat overheerlijke broodje zalm) en een mistlamp voor Mn Z3 voor een bescheiden bedragje meegekregen. Ruud weet waar hij over praat, in iedergeval geen driedeligpakaansmeergelul :kisstogether::thumbup::kisstogether: Doe je voordeel ermee.

Link naar reactie
Ook welkom op dit forum Marja ;) lijkt me een prima garage die van Ruud, ben gisteren even wezen koffie drinken ( nog bedankt voor dat overheerlijke broodje zalm) en een mistlamp voor Mn Z3 voor een bescheiden bedragje meegekregen. Ruud weet waar hij over praat, in iedergeval geen driedeligpakaansmeergelul :kisstogether::blink::kisstogether: Doe je voordeel ermee.
Bij mij heeft Ruud anders altijd een stropdas voor verklaart weer een hoop :thumbup:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.