Ga naar inhoud

Vanos terugroep bij Duitse M


martinvh

Aanbevolen berichten

Kunnen jullie me vertellen hoe ik er achter kom of bij een (nader te noemen) Duitse M S50 de Vanos-bouten zijn vervangen indien de verkoper hier niets van weet???

JA, ik heb wat op het oog. :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bel ff met een Nederlandse BMW dealer en vraag aan dehand van het chassisnr de garantiehistorie op. Ze zouden je dit zo over de telefoon moeten kunnen vertellen. Succes!

Danke!!

Het was inderdaad een beetje m'n vraag of de Nederlandse dealers mee kunnen kijken in de gezamelijke database waar ook de Duitse onderhoudshistorie in vermeldt staat.

Is er overigens optisch nog iets te zien aan de Vanosbouten upgrade??

Link naar reactie
Bel ff met een Nederlandse BMW dealer en vraag aan dehand van het chassisnr de garantiehistorie op. Ze zouden je dit zo over de telefoon moeten kunnen vertellen. Succes!
De praktijk leert dat ze dit niet telefonisch doen, gewoon even met het chassisnummer naar de plaatselijke dealer rijden en ze maken een fraaie computer uitdraai voor je :rolleyes:
Link naar reactie
De praktijk leert dat ze dit niet telefonisch doen, gewoon even met het chassisnummer naar de plaatselijke dealer rijden en ze maken een fraaie computer uitdraai voor je :rolleyes:

Dan leef ik zeker in een andere 'praktijk'... misschien wel een parallel universum waar ze het wel telefonisch doorgeven...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.