Ga naar inhoud

Mijn Audi R8 ervaring


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Toen ik gister thuis kwam van de zeer geslaagde Apeldoorn tourit werd ik gebeld door een vriend van mij : " goh ik heb iets leuks kom even hierheen ? " dus ik mijn auto naar hem toegereden..staat er een gloednieuwe R8 op de oprit...

Tja ik kan alleen maar zeggen GEIL GEIL GEIL....wat een auto is dit zeg...

Bij dezen een aantal foto's (helaas in het donker)....zal vanavond nog even een filmpje proberen te posten want er is natuurlijk ook nog gereden met dit monster..en als je een Mercedes V8 al lekker vind klinken dan moet je de R8 is horen... ;)

Kortom gisteren was een Zeer Zeer Zeer geslaagde dag !!

http://img49.imageshack.us/img49/269/p9090433uy3.jpg

http://img49.imageshack.us/img49/1677/p9090426hd4.jpg

http://img510.imageshack.us/img510/3690/p9090434he4.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Leuk man! Ben benieuwd naar je filmpje..

Ritje was jammer genoeg niet zo heel lang maar wel lang genoeg voor een 1e indruk en die was toch wel overweldigend.

maar er komt nog een vervolg....en dan kan ik hopelijk een wat betere beschrijving geven van deze wagen..

Wat wel heel tof is aan deze wagen is de zogenoemde ' launch control' waarbij de motor stationair op 4500 toeren draait voor een optimale acceleratie !

Link naar reactie

WTF.. erg brrrrrrrruut. Helaas is de mms die je stuurde mislukt, erg benieuwd naar het filmpje. Bizar eigenlijk, tijdens de ijs-stop tijdens de rit hadden we het met maik, roger en martin nog over de extreme looks en verzameling LEDs op de R8.. nog geen 4 uur later zat je achter het stuur van deze unieke auto.

Link naar reactie
WTF.. erg brrrrrrrruut. Helaas is de mms die je stuurde mislukt, erg benieuwd naar het filmpje. Bizar eigenlijk, tijdens de ijs-stop tijdens de rit hadden we het met maik, roger en martin nog over de extreme looks en verzameling LEDs op de R8.. nog geen 4 uur later zat je achter het stuur van deze unieke auto.

David is een verwend ventje!!! :rolleyes:

Link naar reactie
WTF.. erg brrrrrrrruut. Helaas is de mms die je stuurde mislukt, erg benieuwd naar het filmpje. Bizar eigenlijk, tijdens de ijs-stop tijdens de rit hadden we het met maik, roger en martin nog over de extreme looks en verzameling LEDs op de R8.. nog geen 4 uur later zat je achter het stuur van deze unieke auto.

Jaaa heel bizar ja...op het moment dat hij belde moest ik daar ook meteen aan denken...

:rolleyes: %$#$ krijg het niet voor elkaar het filmpje te posten...denk dat het bestand te groot is..en dat in combinatie met mijn geweldige computer kennis....iemand ideeen ??

Link naar reactie
Leuk voor je, ik heb gelukkig geen last van jaloezie ;) :schater: superrrr David voor mij op dit moment 1 van de mooiste QPes. Ik ga zaterdag zijn broertje eens testen de A5 wel een diesel overigens :rolleyes:

Daar zou je ook niet mee gestraft zijn dacht ik zo...want de A5 is toch wel een stuk mooier als een 3er Coupe of elke andere auto uit die klasse...

Benieuwd naar je ervaringen met deze wagen..zou het dan een 3.0TDI zijn by the way ?

Link naar reactie
Daar zou je ook niet mee gestraft zijn dacht ik zo...want de A5 is toch wel een stuk mooier als een 3er Coupe of elke andere auto uit die klasse...

Benieuwd naar je ervaringen met deze wagen..zou het dan een 3.0TDI zijn by the way ?

Ik ken de 3.0TDI van wat ritjes in een audi A4 3.0tdi Quattro automaat. !!!!MACHTIG!!!!

Link naar reactie
Daar zou je ook niet mee gestraft zijn dacht ik zo...want de A5 is toch wel een stuk mooier als een 3er Coupe of elke andere auto uit die klasse...

Benieuwd naar je ervaringen met deze wagen..zou het dan een 3.0TDI zijn by the way ?

Yep, 3.0TDI, heeft trouwens maar 240 pk ;) :schater: ben benieuwd hoe die rijd en hoe die in het wit is :rolleyes:
Link naar reactie
Speciaal op uw verzoek...ziet er niet verkeerd uit in wit !

audijkk1.jpg

Oh, dus die witte heb jij ook al op de stoep staan.. bij je huis in St. Tropez!!???

Mij een verwend mannetje noemen... ;)

Link naar reactie

heb twee keer op A16 witte R8 voorbij zien flitsen. Waanzinnig zeker in de witte kleur. Vooral de LEDlichten aan de voorzijde zijn schitterend als je dat in de verte ziet aankomen. De eerste keer zaten er trouwens een S8 en een RS6 klem achter dus zal we een importeurs ritje geweest zijn.

r8ajs1.jpg

Link naar reactie
heb twee keer op A16 witte R8 voorbij zien flitsen. Waanzinnig zeker in de witte kleur. Vooral de LEDlichten aan de voorzijde zijn schitterend als je dat in de verte ziet aankomen. De eerste keer zaten er trouwens een S8 en een RS6 klem achter dus zal we een importeurs ritje geweest zijn.

Ik mis dat chromen randje om de kentekenplaat. :rolleyes:

Heb me altijd al afgevraagd waarom je zoiets volslagen on-interessants als een kentekenplaat wil benadrukken met bling-bling ...

Link naar reactie
Ik mis dat chromen randje om de kentekenplaat. :party:

Heb me altijd al afgevraagd waarom je zoiets volslagen on-interessants als een kentekenplaat wil benadrukken met bling-bling ...

Zzaz !! Rob heeft een vraag over chromen kentekenhouders. Zullen we een poging doen om het uit te leggen? Of accepteren we dat Rob niet van glimmende dingen houdt :rolleyes:

Link naar reactie
Zzaz !! Rob heeft een vraag over chromen kentekenhouders. Zullen we een poging doen om het uit te leggen? Of accepteren we dat Rob niet van glimmende dingen houdt :rolleyes:

Bij mijn volgende uitspraak beroep ik mijzelf op art. 7 Grondwet.

IK VIND chrome kentekenplaathouders echt godsgruwelijk lelijk!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.