Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, foto en reactie topic


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jij werkt zeker bij een heel groot consultancy bureau? :schater:

mwah... groot is het niet maar duur zijn we wel :party:(niet verder vertellen wat ik doe)

simpel sommetje: blanco cdtje + oventje aanzetten om CD te bakken + porto ... je snapt, de kostprijs is een fractie van winkelprijs. Denk dat ik met 50% nog bescheiden ben :rolleyes: Die Jorgen, die komt er wel!

Link naar reactie
mwah... groot is het niet maar duur zijn we wel ;) (niet verder vertellen wat ik doe)

simpel sommetje: blanco cdtje + oventje aanzetten om CD te bakken + porto ... je snapt, de kostprijs is een fractie van winkelprijs. Denk dat ik met 50% nog bescheiden ben :rolleyes: Die Jorgen, die komt er wel!

Haha, klopt helemaal dat ik er wel kom ;)! :party: ! Maar je vergeet nog de dure noppenplastic envelop in je berekening... Haha..

Link naar reactie
Nee, je ziet niet dubbel. Het heet geloof ik stereofotografie. Ik ben benieuwd naar het resultaat

imgp2252smallpx7.jpg

Jawel je ziet wel dubbel. Om diepte te zien heb je een Red - Cyan - bril nodig.

Bekijk daarmee de kleuren anaglyphen foto's van de BMW-tour Apeldoorn.

Ze zijn te bekijken met Red - Cyan - bril (L/R). Zo een bril zit ook bij de DVD Shrek II met 3D, en is in de jaren 80 voor 3D-TV en het Omniversum gebruikt. Je kan ze per 4 kopen bij: de 3D store. Kies voor diavoorstelling en bekijk ze full screen op een afstand van 1,5 tot 3 meter.

Mijn complimenten aan Jorgen voor de leuke dag! En aan alle fotografen die er voor zorgen dat we extra kunnen nagenieten.

Link naar reactie
Jawel je ziet wel dubbel. Om diepte te zien heb je een Red - Cyan - bril nodig.

Bekijk daarmee de kleuren anaglyphen foto's van de BMW-tour Apeldoorn.

Ze zijn te bekijken met Red - Cyan - bril (L/R). Zo een bril zit ook bij de DVD Shrek II met 3D, en is in de jaren 80 voor 3D-TV en het Omniversum gebruikt. Je kan ze per 4 kopen bij: de 3D store. Kies voor diavoorstelling en bekijk ze full screen op een afstand van 1,5 tot 3 meter.

Mijn complimenten aan Jorgen voor de leuke dag! En aan alle fotografen die er voor zorgen dat we extra kunnen nagenieten.

Dat is ;) !! Ik heb zo'n brilleke thuis liggen, dus dat ga ik zeker even bekijken vanavond !! (o, het is al avond...)

Link naar reactie
Jawel je ziet wel dubbel. Om diepte te zien heb je een Red - Cyan - bril nodig.

ik heb 't mogen ervaren op de zzzmikkelmeeting. ;)

Link naar reactie
Da's nou jammer.... ik heb wel van die 3D brilletjes, maar niet in de juiste kleuren :(

Nou ja, hopen dat ik er ergens een tegenkom binnenkort. Bestellen alleen voor dit doeleinde is ook weer zo wat. Of... groepsinkoopje regelen? :)

Vrijdagavond, kan je er een in Houten afhalen. ZZazkia weet wel waar. :lol:

Link naar reactie
Da's nou jammer.... ik heb wel van die 3D brilletjes, maar niet in de juiste kleuren ;)

Nou ja, hopen dat ik er ergens een tegenkom binnenkort. Bestellen alleen voor dit doeleinde is ook weer zo wat. Of... groepsinkoopje regelen? :)

Speciaal voor The Bob en ieder die 3D-brilletjes heeft in net een andere kleur, of de foto's nog anders wil bekijken heb ik de vier foto's ook in het stereo-foto-formaat 'side-by-side' in een tweede picasa-foto-album gezet.

Met het freeware programma "Stereo Photo Maker" kan je deze foto's weergeven voor diverse kleuren 3D-brillen (rood-cyan, rood-blauw, rood-groen, en geel-paars).

Op het internet kan je veel meer stereo-foto's vinden (o.a. via stereo.jpn.org

en YouTube), al heb ik nog geen stereo foto's van z3's gezien.

Overigens kan je met het programma ook je eigen 3D foto's maken, heb je wel twee fototoestellen of een niet bewegend onderwerp nodig. Meer info over het bekijken en maken van stereo-foto's staat in Wiki - stereoscopie.

Link naar reactie

Ik heb de CD met foto's ondertussen binnen, en ik moet zeggen, wat een FANTASTISCHE foto's zijn dat!!! :thumbup: Sommige kunnen rechtstreeks in de officiële BMW folder (als de ZZZ nog nieuw gemaakt werd :sick: ). Jörgen (en fotograaf), bedankt!

Link naar reactie
Ik heb de CD met foto's ondertussen binnen, en ik moet zeggen, wat een FANTASTISCHE foto's zijn dat!!! :rolleyes: Sommige kunnen rechtstreeks in de officiële BMW folder (als de ZZZ nog nieuw gemaakt werd :m: ). Jörgen (en fotograaf), bedankt!

Jörgen kan je mij je rekeningnummer PB-en... :kisstogether:

Link naar reactie
:lmao: Toen ik 35 en die rolbeugels Zag ben ik maar eens even naar mijn riante garage/werkplaats gefietst om te kijken of Zedri er nog stond... :schater:

Dat Zal een leuke dag geweest Zijn met helaas regen tussendoor.

Nice pics by the way.

Hoeveel km heb je op dAh bOnd gedraait vandaag ?

Had eigenlijk verwacht dat je op de Schnitzer foto zou happen. :rolleyes: Staat weer een kleine 600 funkilometers méér op de teller. :D

Damn, nu moet ik mij zo'n 3D brilletje weten te regelen, erg leuk gedaan!!! :thumbup:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.