Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, foto en reactie topic


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

Er zijn ruim 500 foto's gemaakt zondag door Ben de Wilde (man met lasergun). Om al deze foto's up te loaden is al veel werk, maar ik krijg daarna van een heleboel mensen te vraag of ze dan ook foto's in origineel formaat kunnen krijgen van mij. Dit zal dan via mail gaan en kost mij heel erg veel tijd..

Nu heb ik bedacht om een cd te maken met alle foto's van Ben de Wilde en die tegen een kleine vergoeding (zal denk ik vijf euro zijn) thuis te sturen bij degene die interesse hebben. Zo heeft iedereen alle foto's in origineel formaat. Iedereen die interesse heeft kan mij dan een PM sturen en komt het helemaal goed.

Ik ben blij dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad zondag. Vond het de dag ervoor toch wel een beetje spannend of we alles goed hadden geregeld en wat iedereen ervan zou vinden. Maar dat is helemaal goed gekomen.

Dat vind ik ook een prima plan! Als het zoveel zijn zal het dan wel een DVD worden ipv van CD maar ik bestel alvast 1-tje! :kisstogether:

Link naar reactie
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben blij dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad zondag. Vond het de dag ervoor toch wel een beetje spannend of we alles goed hadden geregeld en wat iedereen ervan zou vinden. Maar dat is helemaal goed gekomen.

Gekkie...dat was helemaal niet nodig! Het was hartstikke leuk! Wat een enorme groep, echt gezellig! Weer nieuwe gezichten gezien en ook gesproken, echt super. Mooie route en het grootste deel open kunnen rijden dus dat is natuurlijk altijd goed <_<

Onwijs bedankt voor al het voorwerk :kisstogether: , jongens, laat de volgende rit maar komen! Aaaaaaaaaaaad??? :thumbup:

En voortaan zien we Roger alleen nog maar anoniem op het forum, toch?

:ph34r:

Link naar reactie
laat de volgende rit maar komen!

MartinVh staat erop dat we met z'n allen komen BBQ'en bij hem op de boot, ritje erbij moet dan ook wel lukken :kisstogether:

Roger, jij opent een polletje voor de datum? (had deze eigenlijk al wel verwacht):thumbup:

Link naar reactie
:schater: Hier beneden mijn bijdrage aan de fantastische rit gister :<a href="http://www.mijnalbum.nl/Album-3PQKFTTV-Foto"

Link naar foto's :

Z3 Tourrit 9 September 2007

Er was trouwens een hele vervelende man met een roze shirt ;) die telkens tussen de QP's wou inrijden....gelukkig reed Martinvh hem nog even zoek bij het stoplicht... :schater::schater:

Speciaal nog even voor Martin :

p9090413gi9.jpg

Je zou bijna denken dat het een lieve jongen is...

Ik ben een lieve jongen!!! :rolleyes:

Link naar reactie
Vraag me niet welke idioot die rit al zover van tevoren gepland heeft ;)

ik zou 't echt niet weten... ;)

Met pasen schijnt er ook een rit te zijn, misschien dat je dan wel mee kunt :wave:.

ga me meteen inschrijven..... :schater: :schater:

Link naar reactie
Heey Martin wanneer gaan we varen of zal ik eerst even een polletje openen voor een datum ;) :schater:

Die open ik zelf wel, als ik er klaar voor ben ;)

Link naar reactie

Ik heb al van een aantal mensen doorgekregen dat ze de foto cd graag willen hebben. Van een aantal heb ik ook al het adres, maar van sommige ook niet.

Als je interesse hebt in de cd, stuur dan even een pm met je adres daarin naar mij. Ik zal je dan mijn rekeningnummer terugsturen en de cd opsturen naar je huis. Zet ook even in het pmtje je echte naam, zodat ik kan zien op mijn rekening wie al betaald heeft.

De prijs van het cdtje is 5 euro.

Ik ga proberen om de cd voor dit weekend klaar en opgestuurd te hebben naar de mensen die betaald hebben.

Iedereen ook nog heel erg bedankt voor de complimenten over de rit. Is altijd erg leuk om te horen! :rolleyes::thumbup:

Link naar reactie
De prijs van het cdtje is 5 euro.

Mmm dat is mooi. :rolleyes: Krijgen we van jou royalties voortkomend uit het gebruik van fotos van onze eigen auto's? Wel pech... heb net het portretrecht van mn 3.0 QP geregistreerd: gebruik door anderen ok, verdienen niet. Je marge is minstens 50% lijkt me.

500 fotos/ 40 auto's tijdens de rit (plus nog aantal >1 ZZZ op de foto) dus minstens 1.25% relevant, dus van iedere EUR 5 mag je EUR 0,0625 aan me overmaken.

---

--

-

:party: GRAPJE HOOR, geweldig dat je dit ook nog regelt, was een prima rit!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.