Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, foto en reactie topic


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We hebben allemaal kunnen ontdekken dat Rob zijn ZZZ toch echt zwart is. Het is een zaterdagje poetsen maar dan heb je ook wat

Dat we dit toch nog ooit mochten meemaken. Alleen de Z van Rob zien glanzen was de moeite van de rit naar Apeldoorn al waard ;) .

Gave foto's verder weer Edwin en Nadia!

Link naar reactie

Allereerst, Jorgen (e.a.) bedankt voor een werkelijk fantastische rit. Ik heb enorm genoten! ;) :wave::thumbup:

Hierbij mijn (beperkte) foto-bijdrage

Jörgen, nog een tip. Ik lees dat er binnen enkele DAGEN een SELECTIE van de foto's van de paperazzi-fotograaf te bewonderen zijn :lol::blink::mellow:

Ik denk dat dit voor de meeste een beetje een teleurstelling is.... Die tijd is nog wel te overbruggen, maar die selectie.... staat mijn auto (of ik :unsure: ) er misschien een keer leuk op, is ie niet door de selectieprocedure gekomen... Maak gewoon een picassa-webalbum aan, heb je een gb ruimte en verkleint ie de foto's ook nog automatisch. Zet ze gewoon allemaal online! :foto:

Link naar reactie
We hebben allemaal kunnen ontdekken dat Rob zijn ZZZ toch echt zwart is. Het is een zaterdagje poetsen maar dan heb je ook wat

Rob en Jörgen en Queen, sorry nogmaals voor het er niet bijkunnen zijn, je kent het wel he van die "verplichte" familiedagjes <_< .

@Rob, wat ben ik blij te zien dat je toch nog wat om je ZzZ geeft en hem hebt gepoetst!!! :thumbup::kisstogether:

groeten Reggie

Link naar reactie
Ook door ons gespot.

Ja Rob ik heb dat beest ook gezien maar ik vind het erg knap van de dames dat zij kunnen zien dat het een tam konijn is. Zit er dan een ringetje om z'n poot of een naambordje aan z'n halsband? :kisstogether: (Zzzas heeft al een PM gestuurd dat zij toch niet gaat reageren dus misschien nu in de rebound wel :thumbup: )

Link naar reactie
Ohhh dus dat was dat hobbeltje waar ik over heen reed...ik vroeg het me al af :schater::ph34r:

:thumbup:<_<

Had maar beter opgelet... Had je vanavond niet naar de AH gehoeven voor een stukkie vlees :kisstogether:

En ja Rob, ik weet het, erg off-topic.. zo lijkt het....

Maar, niets is minder waar. Dat konijn zat op de verzamelplaats van de rit... ;)

Link naar reactie

Er zijn ruim 500 foto's gemaakt zondag door Ben de Wilde (man met lasergun). Om al deze foto's up te loaden is al veel werk, maar ik krijg daarna van een heleboel mensen te vraag of ze dan ook foto's in origineel formaat kunnen krijgen van mij. Dit zal dan via mail gaan en kost mij heel erg veel tijd..

Nu heb ik bedacht om een cd te maken met alle foto's van Ben de Wilde en die tegen een kleine vergoeding (zal denk ik vijf euro zijn) thuis te sturen bij degene die interesse hebben. Zo heeft iedereen alle foto's in origineel formaat. Iedereen die interesse heeft kan mij dan een PM sturen en komt het helemaal goed.

Ik ben blij dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad zondag. Vond het de dag ervoor toch wel een beetje spannend of we alles goed hadden geregeld en wat iedereen ervan zou vinden. Maar dat is helemaal goed gekomen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.