Ga naar inhoud

Veerpootbrug ( voor )

cor-z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Kan iemand vertellen waar ik een "geschikt" adres vindt voor een veerpoot-brug (alu) tbv voorzijde Zzz ?? <_<

Probeer het eens bij Roodkapje, heb ik 'm ook net gehaald.

Geplaatst:

Ebay staat er vol mee. Kun je nog uitzoeken ook.

Geplaatst:
Waarom heb je dat niet eerder gezegd Yücel!!! :rolleyes: Als Cor geen interesse toont wil ik hem wel graag hebben. :thumbup:

:thumbup:

Had het een tijdje geleden in de topic "Plaats hier voordelige advertenties" gezet.

Link

Hier staat ie op Marktplaats.

Geplaatst:

Zit er verschil in tussen de 1.8 of de 1.9 ??

de Z is namelijk van 6e mnd '99 en is dus een Z3 1.8 met cill.inhoud van 1895Cm3

laat het ff weten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mooi, sinds gisteren heb ik nu ook z'n ding (nu nog in de kamer liggen) en even een simpele vraag:

Is het gewoon moertjes eraf, stang plaatsen, ringetjes erop, moertjes vastdraaien en klaar of moet je nog ergens rekening mee houden?

Geplaatst:
Mooi, sinds gisteren heb ik nu ook z'n ding (nu nog in de kamer liggen) en even een simpele vraag:

Is het gewoon moertjes eraf, stang plaatsen, ringetjes erop, moertjes vastdraaien en klaar of moet je nog ergens rekening mee houden?

Precies in die volgorde ... that's it!

Geplaatst:
Volgens wiechers is er wel een verschil tussen de 1.8 en 1.9, maar de blokken hebben dezelfde opbouw. Wellicht dat het aan de bevestiging ligt? Ik meen dat ze gewoon uitwisselbaar zijn. Ruud?

http://www.wiechers-sport.de/

De wiechers zijn niet uitwisselbaar, de 1.8 en de 1.9 hebben welliswaar de zelfde opbouw maar het scheelt een cm of 2.

Geplaatst:

Zit die er al op? :thumbup:

Geplaatst:
Zit die er al op? :wave:
Manana en dan merk ik ook snel genoeg of Roodkapje gelijk heeft. Op het oog lijkt het te passen (los erop leggen) en de brug is wat verstelbaar.

Ik heb dus Wiechers en dat is een 1.9 en ik rij een 1.8...

Geplaatst:

Nou, prima gelukt hoor.

Voorkant was wat krap maar een klein beetje duwen en hij zit gewoon goed. Uiteraard wel even gecheckt of de stang niet onder spanning stond maar het lijkt mij goed te zijn zo.

Voor:

DSCF2064.jpg

En na:

DSCF2065.jpg

Geplaatst:

ziet er goed uit :thumbup:

deze ''mooie'' rode heb ik ook..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen