Ga naar inhoud

Z8 gespot

Martin-Z3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kwam vanmorgen voor een lampensetje bij de BMW dealer in Heemskerk. Stond een Z8 in de werkplaats :rant:

Ik snap het helemaal Ruud... tjonge wat een natte droom.

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Kwam vanmorgen voor een lampensetje bij de BMW dealer in Heemskerk. Stond een Z8 in de werkplaats :rant:

Ik snap het helemaal Ruud... tjonge wat een natte droom.

Je kreeg toch wel minimaal 20 ROOITJES terug voor die van jouw :rant:
Geplaatst:

Ik denk dat ik zo ongeveer 100 rode Zzz tjes moet inleveren tegen zo'n Z8 en ik heb er maar 1 :m:

Geplaatst:
Ik denk dat ik zo ongeveer 100 rode Zzz tjes moet inleveren tegen zo'n Z8 en ik heb er maar 1 :m:

Voor 120k is ie van jou. Ik heb hem toevallig gisteren op de site van Maaral gezien en mij afgevraagd waarom er zoveel betaald moet worden voor zo'n lelijke auto. Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik ben nogal een fan van Aston Martin en sommige mensen vinden dat helemaal niks.

Geplaatst:
Voor 120k is ie van jou. Ik heb hem toevallig gisteren op de site van Maaral gezien en mij afgevraagd waarom er zoveel betaald moet worden voor zo'n lelijke auto. Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik ben nogal een fan van Aston Martin en sommige mensen vinden dat helemaal niks.

Frank, het is mijn taak hier tegendraads te doen, niet de jouwe. :m:

Geplaatst:
Frank, het is mijn taak hier tegendraads te doen, niet de jouwe. :D

Sorry Rob :m: maar ik heb even niets beters te doen.

Geplaatst:

Smaken verschillen gelukkig ! :(

Ik mocht er een van dichtbij (op Zandvoort met het forum) bewonderen en ff in zitten,

maar ik blijf het een klasse auto vinden ongeacht de absurde prijs ! :m: :D

Geplaatst:
X2 maarre Aston Martin :D dan liever de R8 :m:
Geplaatst:

BMW Van Poelgeest in Katwijk heeft er ook een in de verkoop.

Geplaatst:

Die schijnt naar vis te ruiken ;)

Geplaatst:

Hé, Martin, ben jij er ook nog? Je bent stil de laatste tijd.

Of je bent druk, of je bent uitgekletst. Wat zal het zijn? ;)

Geplaatst:

Wat fototjes van die ZZZZZZZZ zou ik wel kunnen waarderen. :foto:

Vind het een prachtige (retro) auto. Ik denk dat deze auto's in de toekomst ook waardevol zullen blijven, gezien het model en productieaantal. Ik heb zelfs het idee dat de prijzen al gestabiliseerd/stijgende zijn? En dat dit een van de weinige Topklassiekers van de toekomst wordt.

+/-2 jaar terug hebben we een aantal keren geinformeerd, prijspeil lag toen rond de 100k. Terwijl je de meeste nu al rond 120/130k aangeboden ziet.

W8 maar tot je van de technische mankementen hoort...

Leg eens uit? geeft deze auto veel problemen?

Heb toendertijd iets gehoord over een alluminium achteras die scheuren ging vertonen en waarvoor BMW een terugroepactie heeft gehad of wat in ieder geval binnen de garantie werd verholpen. Maar verder is mij weinig bekend over slechte kwaliteit/mankementen. Als er een keer echt iets aan zo'n auto is en je hebt deze dan net naar de dealer gebracht dan denk ik inderdaad dat je niet vrolijk van de rekening wordt ;)

Geplaatst:

Ik heb ooit is iets over hoog olieverbruik gehoord....but i could be wrong ;)

Ook Top Gear had niet al te veel goeds te vermelden over de Z8 in dit geval de Alpina versie :

Klikkerdeklik

Geplaatst:
Maar qua design de mooiste auto ooit..... :blink:

<_<

Hai , daar hebben we DJ weer eens !!!

En ik ben het helemaal met je eens !!! ^_^ :)

Geplaatst:

Rustig maar, Marvin. DJ is hier meer aanwezig dan jij blijkbaar denkt.

Geplaatst:
Rustig maar, Marvin. DJ is hier meer aanwezig dan jij blijkbaar denkt.

Vond het wel leuk zo'n spontane begroeting !!! :kisstogether:

Geplaatst:
X2 maarre Aston Martin :thumbup: dan liever de R8 ;)

Zover ik weet (vrouwen en kennis van auto's :thumbup: ik zeg het zelf maar vast) hebben we die 2 gezien in Italië, wit en donker grijs... foto's volgen (speciaal voor jou :kisstogether: ) in het Mille Miglia topic.

Geplaatst:

gewoon even een search doen op Z8 en "ramenschaden" en die droom is ook weer voorbij...

Geplaatst:

Whow :rolleyes: . Da´s lekker dan... peperdure auto die door een simpel hobbeltje peperdure reparaties met zich meebrengt.

Geplaatst:

Ja BMW ontkent het en houdt het op hard rijden over slechte wegen, er wordt inmiddels wel een soort veerpootbrug geboden vanuit BMW

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen