Ga naar inhoud

Ik ben zeer blij!!


Runny-Z3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dames en Heren,

Met trots en met heel veel blijdschap (edit :thumbup:) kondig ik aan dat ik nu mijn "Master" titel hebt behaald. :thumbup::thumbup:

In Nederlandse termen: ingenieur van de Technische Universiteit Eindhoven, faculteit bedrijfskunde.

Engelse titel: Master of Science: in Industrial Engineering and Management Science (mondvol)

De laaste weken waren voor mij heel druk. Met de zaak als met de studie, maar beide hebben positieve resultaten afgeleverd!!

Nu heb ik weer meer tijd om met de Z bezig te zijn :muur:

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Dames en Heren,

Met trots en met heel veel blijdschaap kondig ik aan dat ik nu mijn "Master" titel hebt behaald. :muur::thumbup:

Nu nog blijdschap met een A leren schrijven en je hebt helemaal een topdag :thumbup:

Runny Proficiat met je behaalde titel.

Geplaatst:

Je mag best een blijd schaap zijn hoor. Van harte gefeliciteerd met het afronden van zo'n zware studie :muur:

Geplaatst:

Gefeliciteerd, jongen.

We horen wel wanneer het feestje is. :schater:

Geplaatst:
Je mag best een blijd schaap zijn hoor. Van harte gefeliciteerd met het afronden van zo'n zware studie :muur:

gefeliciteerd man! je hebt je tijd nuttiger besteed dan beetje op het forum rond te hangen :thumbup:

forumnaam nu Ir.unny?

Geplaatst:

Runny, gefeliciteerd en veel succes met je titel!

Neem nu maar een hele lange vakantie met de zzz :rolleyes: , nu kan het nog.................

grtz Ralf

Geplaatst:

Bedankt voor jullie felicitaties!!! :D

Dat Ir.unny als naam is wel grappig idd

Wat verder gaat gebeuren, tja effe genieten van de vakantie..... :rolleyes: helemaal geen vakantie, het bedrijf gaat gewoon door en heb al maandag een solicitatie gesprek (op aandringen van de werkgever, ik heb zelf geen haast). Ik denk van als jullie met mij zo graag een gesprek willen, ga ik wel kijken wat extra's te onderhandelen valt.

Maar ik hou jullie wel op de hoogte ( moet weer snel gaan, het bedrijf roept) :D

Geplaatst:

gefeliciteerd. nu maar eerst lekker genieten van je zzz. :rolleyes:

Geplaatst:

Gefeliciteerd Runny !!!

Uit ervaring weet ik hoe zwaar het is om te werken en te studeren... (en ik ben nog geeneens Ir. geworden!!)

Petje af!!! Geniet van je welverdiende rust en.... Laat ze maar lekker over de brug komen !!

Geplaatst:

PROFICIAT :thumbup: ;)

Mooie studie, bedrijfskunde, weet je overal iets van en tegelijkertijd nergens iets van :schater:

Ik kan het weten, ben zelf Bedrijfskundige. :thumbup:

Geplaatst:
Mooie studie, bedrijfskunde, weet je overal iets van en tegelijkertijd nergens iets van :schater:

Precies..., heb ik ook last van. Je kan alle kanten op, maar juist daarom ga je zo moeilijk ergens heen... !

Geplaatst:
:rolleyes: Van Harte !!! :birthday::thumbup:
Geplaatst:

Gefeliciteerd met het behalen van zo'n zware studie :rolleyes:

Ik zelf mag/moet nog een jaar of 2... :birthday:

Geplaatst:
Met trots en met heel veel blijdschap (edit :rolleyes:) kondig ik aan dat ik nu mijn "Master" titel hebt behaald. :birthday::thumbup:
Gefeliciteerd vernufteling! Maar wie heeft ooit de term "arme student" bedacht wanneer ze tegenwoordig al in Z-tjes rondrijden?
Geplaatst:

:schater::schater:

Ik moet wel toevoegen dat ik geen doorsnee student ben. Ik heb al 5 jaar mijn eigen bedrijf (entertainment voor bedrijven en particulieren). Dus vandaar

Ik ben naar Nederland gekomen voor mij studie en ben nu zeer blij dat die afgerond is. Taak voltooid.

Het bedrijf, ....ja das een leuke bonus.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.