Ga naar inhoud

Gefeliciteerd Lotte3Z

Eggybee

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoorde vandaag tijdens de 'Slip & Grip' dat je een mooie Montreal Blauwe Z3 2.8 gaat krijgen a.s. woensdag.

Ik vond het zo vervelend wat je is overkomen in Antwerpen, dat ik het oprecht heel erg fijn voor je vind dat je toch weer in een Z3 onderweg kan.

(Je bent er zelfs in vermogen op vooruit gegaan... :thumbup: )

Vandaar deze felicitaties!!!

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ook van harte mijn gelukwensen, Lotte.

Veel plezierige en vooral veilige kilometers gewenst! :thumbup:

Geplaatst:

QUOTE(Davids Z3 @ 31 Aug 2007, 11:20)

Zijn er mensen die het leuk vinden om samen op te rijden richting Apeldoorn ?? Ik zelf vertrek vanuit Hilversum

Yo, 8.30 uur McDonalds Houten

David z3

Z3Mrunner

Zazzkia?

Roodkapje?

Ewin en Nadia?

(S)toploss?

Naamkomtlater?........... is dus: Lotte! Gefeliciteerd Lotte!!! :rolleyes: We zijn blij voor je. :thumbup:

Geplaatst:

Lotte, van harte gefeliciteerd met de aankoop van de nieuwe Z3

Iets meer power, dus zul je nog iets voorzichtiger moeten zijn maar dat zal wel lukken.

Las dat je in Antwerpen ook je schoenen kwijt was, misschien is het toch verstandig niet meer met naaldhakken te rijden.

Wesen je veel plezier en veilige km toe

Zwartkapje.....

Geplaatst:

gefeliciteerd Lotte met je ''nieuwe'' zzz.

ik zat vanmiddag de foto's te kijken bij ''bij roodkapje op de brug'' en zag ''naam komt later'' bij een zzz-tje staan en ik dacht...is Ruud nu al aan 't dementeren?'' :blink:

opdebrugmontrealblauwic8.jpg deze toch...? :rolleyes:

maar 't kwartje is gevallen, met 't verstand van Ruud is gelukkig nix mis :thumbup:

heel veel plezier met je nieuwe aanwinst

ik heb je foto er maar bij gezet Lotte....kunnen we 'm hier bewonderen

Geplaatst:

Van Harte gefeliciteerd Lotte...

Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze ZZZ toch wel heel wat mooier hoor :thumbup: . Heb hem al live kunnen aanschouwen bij Ruud en tijdens de rit in DL ...maar echt een superkar !!

Nogmaals veel plezier en vooral veilige km's !!

Geplaatst:
.... Las dat je in Antwerpen ook je schoenen kwijt was, misschien is het toch verstandig niet meer met naaldhakken te rijden....

Ik geloof niet dat de intentie daar is...

Gezien het soort schoenen waar Lotte bij de 'Slip & Grip' mee aan kwam zetten.

(Ik vond al dat ze er zo nieuw uitzagen... :thumbup: )

200708312007june0008om7.jpg

Geplaatst:

Gefeliciteerd Lotte, met je fraaie nieuwe ZZZ

Alvast veel veilige km's ermee maar vooral ook heel veel fun

Geplaatst: (aangepast)
deze toch...? :rolleyes:

Motorkap staat open ? Nu al stuk ??? :wave:

Geintje Lotte, Van Harte met deze prachtige ZZZ !!! :unsure::wave:

aangepast door Huub
foto geedit
Geplaatst:

Lotte gefeliciteerd en veilige km gewenst.

Laat wel echte rolbeugels monteren als je er wat aan wilt hebben. Op de foto staan sierbeugels volgens mij.

Geplaatst:
.... Op de foto staan sierbeugels volgens mij.

Wel leuk om even zeker te weten !!!

Ruuuuud !?!?!?! :rolleyes:

Geplaatst:

Lotte, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst al is het helaas geen rode :rolleyes:

Leuk dat je gisteren even langskwam. Ik vond je (terecht na zo'n avontuur) wel wat angstig dus meld je zo snel mogelijk aan voor zo'n sliptraining zou ik zeggen.

Geplaatst:

Hoi Lotte

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Prachtige auto, die ik in het echt gisteren bij Ruud gezien heb. Heel veel plezier ermee.

Ik zag daar ook je oude auto staan en dacht wel dat je veel geluk hebt gehad. Maar als je dan ziet, wat een gewoon dakframe nog houdt bij een koprol, dan vind ik dat wel klasse voor de Z3.

Nogmaals heel veel plezier met de nieuwe. Prachtige kleur.

Geplaatst:

Gefeliciteerd Lotte. Is dat niet de Z waarmee Ruud reed tijdens de M&W rit? Mooie auto en eind goed al goed.

NB Kan ik nu Moos inseinen dat het toch doorgaat?

Geplaatst:

Lotte nogmaals gefeliciteerd alhoewel ik mij kan voorstellen dat je toch nog voor een :newblush: gaat na gisteren :schater::thumbup: Even nog wat sluikreclame voor Ruud die het toch mogelijk heeft gemaakt klasse gedaan :lipssealed: mijn banden worden weer duurder zeker :thumbup:

Geplaatst:

Lotte!!!

Wat gaaf dat je weer een nieuwe hebt!!!

Heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier ermee, ik weet zeker dat dit gaat lukken!!!

:muur::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Geplaatst:

Lotte,

Gefeliciteerd!!! Het is een cliche, maar zo zie je maar weer, na regen komt zonneschijn. En je komt er zelfs met een nog mooiere Z uit :muur:

Ben heel benieuwd. We kunnen hem zondag bewonderen! :thumbup:

:thumbup:

Geplaatst:

Had er al van gehoord,

zag deze week je arme zzztje bij ruud staan en kom nu toevallig je verhaal met foto's tegen.

HEEl veel succes met de nieuwe!

Geplaatst:

Hee die Lotte!!!

Wat heerlijk snel een nieuwe Z zeg, geweldig. Ontzettend veel plezier ermee! Heb zelf ook een 2.8 en hij "scheurt" heerlijk.

Zondag gaan we 'm live aanschouwen :angry:

Geplaatst:

Ennn.....? hoe rijdt je nieuwe trots..? :wave:

Die 2.8 wil wel... :angry:

Tot zondag! kunnen we de Z irl. aanschouwen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen