Ga naar inhoud

ZZZ ==> ZZZZ


Ludovicus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Leo toch! Wat lees ik nu! Gefeliciteerd man.

Unieke Z3 te koop in ieder geval.... met trekhaak!

En de Z4? Krijgt deze ook zo´n haak?

Ik wacht de :newblush::mellow: af!

Geplaatst:
Leo toch! Wat lees ik nu! Gefeliciteerd man.

Unieke Z3 te koop in ieder geval.... met trekhaak!

En de Z4? Krijgt deze ook zo´n haak?

Ik wacht de :newblush::mellow: af!

Als het aan ons ligt wel, alleen is er voorde Z4 geen een te krijgen. Is een minpuntje.

Maar voor de rest is het een geweldige auto.

Geplaatst:

En de volgende z4. Leo gefeliciteerd !.. Indien het in dit tempo doorgaat zijn de zzz's dadelijk in de minderheid

vele veilige km's

rob

Geplaatst:

Gefeliciteerd !!!

Misschien een domme vraag....., maar wat versta jij onder de optie 'M-uitvoering' ??

(Staat bij de opties op Marktplaats..)

Zoals hierboven al meerdere malen gemeld, zou ik ook graag wat foto's van je nieuwe Z4 zien !!

Geplaatst:

Zodra ik de auto heb, zal ik wat foto,s posten.

Jos ik denk dat je even geduld moet hebben, de eerst 2 ritten ben ik er niet bij. En het Europa treffen kom ik met de ZZZ en sleurhut. Ik heb 2 overnachtingen geboekt op Ginkelduin.

M uitvoering: In het het interieur wat details.

Geplaatst:

Hoi,

Wat mij opvalt is dat je op het forum meldt dat het een 1.8 is en op marktplaats is het een 1.9 geworden....

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :wave:

Hoelang moet je wachten voor je hem krijgt?

Geplaatst:
Wat mij opvalt is dat je op het forum meldt dat het een 1.8 is en op marktplaats is het een 1.9 geworden....

Nee, dat is niet waar. Leo zegt op het forum dat het een 118pk 1.8i is en op Marktplaats heeft deze een cilinderinhoud van 1895cc en 87kW. Klopt als een bus hoor.

Geplaatst:
Nee, dat is niet waar. Leo zegt op het forum dat het een 118pk 1.8i is en op Marktplaats heeft deze een cilinderinhoud van 1895cc en 87kW. Klopt als een bus hoor.

Maar ik lees in de titel op Marktplaats toch echt:

BMW Z3 1.9 I Roadster BMW Z3 1.9 I Roadster (zie de link)

Toch?

Geplaatst:
Maar ik lees in de titel op Marktplaats toch echt:

BMW Z3 1.9 I Roadster BMW Z3 1.9 I Roadster (zie de link)

Toch?

Je hebt gelijk. Overheen gekeken. Ach, in feite is het toch een 1.9?

Geplaatst:
Je hebt gelijk. Overheen gekeken. Ach, in feite is het toch een 1.9?

En nog een mooie ook! :offtopic:

Geplaatst:

Is het een 1.8 of 1.9?

De één zegt dat de 118 pk een 1.8 is en de ander 1.9.

De dealer zegt 1.9, maar op kenteken staat 1.8.

Maar mooi is hij zeker.

Geplaatst:

Voor alle duidelijkheid de bouwjaren (Spartanburg)

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Z3 1.8 M43 4 cylinder 115 HP 194 km/h 1995 - 1998

Z3 2.0 M52 6 cylinder 150 HP 210 km/h 1999 - 2000

Z3 1.9 M43 4 cylinder 118 HP 197 km/h 2001 - 2003

Geplaatst:
Is het een 1.8 of 1.9?

De één zegt dat de 118 pk een 1.8 is en de ander 1.9.

De dealer zegt 1.9, maar op kenteken staat 1.8.

Maar mooi is hij zeker.

zoek je 't toch even op.........hier :thumbup:

Geplaatst:
Voor alle duidelijkheid de bouwjaren (Spartanburg)

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Z3 1.8 M43 4 cylinder 115 HP 194 km/h 1995 - 1998

Z3 2.0 M52 6 cylinder 150 HP 210 km/h 1999 - 2000

Z3 1.9 M43 4 cylinder 118 HP 197 km/h 2001 - 2003

En waar is de M44B19 van 140 PK? :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.