Ga naar inhoud

onze z3 slaapt dit weekend bij de Dealer


eric z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Enige tijd geleden zijn de schijven en blokken vervangen blokken waren versleten en schijven waren krom.

Deze zijn dus toen vervangen.

Nu rijden we 3 maanden rond en geen probleem en na wat harder remmen deze middag bleef de linker voor rem hangen.

Hij staat dus nu bij de Dealer ben er nieuwschierig wat dit grapje me gaat kosten

iemand ooit hetzelfde gehad.

gr eric

  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

neem aan dat indien de zelfde dealer dit gemonteerd heeft dit dan ook als garantie zal moeten oplossen

Geplaatst:
Enige tijd geleden zijn de schijven en blokken vervangen blokken waren versleten en schijven waren krom.

Deze zijn dus toen vervangen.

Nu rijden we 3 maanden rond en geen probleem en na wat harder remmen deze middag bleef de linker voor rem hangen.

Hij staat dus nu bij de Dealer ben er nieuwschierig wat dit grapje me gaat kosten

iemand ooit hetzelfde gehad.

gr eric

een tijdje geleden bleef bij mij ook de linker voor rem hangen.

3x de A.N.W.B.er bij gehad,maar die deden er nix aan,moest maar naar de dealer........... :rolleyes:

toen heb ik de zzz maar naar een familie-lid gebracht die werkzaam is in een garage bij ons in 't dorp.

Reeuwijk was voor dit probleem even te ver.......

Geplaatst:
Komt helaas wel vaker voor, zuiger van de remklauw blijft hangen. Er zullen dus wel nieuwe opkomen.

iemand een idee van de kosten !!!!!

gr

Geplaatst:
iemand een idee van de kosten !!!!!

gr

Bij de dealer: waarschijnlijk onbetaalbaar (als je zuiger blijft hangen, vervangen ze waarschijnlijk de gehele remklauw, voorwielophanging, nieuwe velg, nieuw wiellager etc etc. zo lang ze je maar kunnen naaien)

Bij Ruud: altijd goed!

Geplaatst:
Bij de dealer: waarschijnlijk onbetaalbaar (als je zuiger blijft hangen, vervangen ze waarschijnlijk de gehele remklauw, voorwielophanging, nieuwe velg, nieuw wiellager etc etc. zo lang ze je maar kunnen naaien)

Bij Ruud: altijd goed!

Ruud was geen optie dann had ik geen schijf en blokken meer overgehad.

Inmiddels is ie weer klaar en ze hebben de klauw schoon gemaakt en werkt weer perfect.

Eind goed al goed.

factuur moet nog komen

gr

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.