Ga naar inhoud

Uitnodiging van F-Body.NL aan Z3forum.nl


GTA89

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dit zou toch een aantal zeer sportieve types hier kunnen aanspreken.

Geplaatst:

Hmmmm, bij ons op "het eiland...."dus niet zover weg!

Als het lekker weer is denk ik wel dat ik even ga kijken!

Geplaatst:

Helaas, lijkt me leuk om een keer mee te maken maar dan zitten we in Italië :kisstogether:

Voor een ieder die meedoet alvast veel plezier!!

Geplaatst:
Hi jongens,

Iedereen is welkom in Lelystad, of je nu een deelnemer of publiek bent..

Graag tot kijk !

En voor de sportieve rijders onder ons..... natuurlijk is er nog plaats voor jullie en wel 7 stuks !

Ik hoor het wel ;-)

Groeten,

Rakesh

No offence, maar ik zou het voortaan niet alleen aan Hi Jongens richten want er zijn hier ook meisjes die in vrolijk in de Z/tjes rijden! En ik ken er een paar die ook niet bepaald langzaam rijden.

Gast Guest_gta89_*
Geplaatst:
No offence, maar ik zou het voortaan niet alleen aan Hi Jongens richten want er zijn hier ook meisjes die in vrolijk in de Z/tjes rijden! En ik ken er een paar die ook niet bepaald langzaam rijden.

Sorry dames... Z3Mrunner heeft helemaal gelijk... :blink:

Dames zijn ook welkom natuurlijk !

Geplaatst: (aangepast)

.............................................

aangepast door GTA89
Geplaatst:
:)

foutje... bedankt !

:wave:

old habits die hard

Geplaatst:

Wanneer er niets bijzonders tussen komt dan ga ik zeker even kijken, is op loopafstand. De brute 115 paarden zal ik echter wel op de parkeerplaats achter laten.

Waren er nog meer van plan van hier om te gaan (kijken)?

Edit: Nog geen enkele M oid die zich hiervoor heeft ingeschreven?

Geplaatst:
Wanneer er niets bijzonders tussen komt dan ga ik zeker even kijken, is op loopafstand. De brute 115 paarden zal ik echter wel op de parkeerplaats achter laten.

Waren er nog meer van plan van hier om te gaan (kijken)?

Edit: Nog geen enkele M oid die zich hiervoor heeft ingeschreven?

Nee, zijn alleen maar poetsers hier :schater:
Geplaatst:

Als het weer goed is en ik tijd heb, zal ik zeker even langskomen om te KIJKEN :wave: Ga zeker niet met de :o de baan op en met m'n dan nieuwe 320d ook niet. Heb enige jaren geleden op dat circuit gereden en via Gummen.org meegedaan met driften in mijn WRX. Is een leuk circuit, omdat je goed zicht hebt er er lekker dicht bij staat. Heb je ergen een leuke (oude) auto staan, dan is het zeker gaaf om mee te doen :P

Geplaatst:
Nee, zijn alleen maar poetsers hier :schater:

hey hey............................ daar heb je een punt!!! :P

Nee zonder gekheid, lelystad is voor mij echt wel aan de andere kant van NL. anders was ik er graag bij geweest!!!

Geplaatst:
Hallo jongens,

en dames je leert 't wel een keer ;) :blink:

Geplaatst:
en dames je leert 't wel een keer ;) :blink:

Haha, hij is wel konsekwent moet ik zeggen. ;)

  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

.............................................

aangepast door GTA89
Geplaatst:

Nou, ik ben vanmiddag even wezen kijken.

Gelukkig wilde mijn zoon en vrouw ook mee, dus zijn we met de leasebak geweest en niet met de ZZZ.

De zon scheen, dat was een voordeel maar voor de rest....1000 zitplaatsen, even zijn dat er 997 geweest, tot wij 15 minuten later weer weg gingen.....

Heb verder geen ZZZ of ZZZZ gezien daar.

Had leuk kunnen zijn, maar wij vonden er niks aan, helaas!

Geplaatst:
hi jongens en meisjes,

He, in één keer goed! :muur:

Nee, geintje hoor.

Ben helaas niet geweest. Bedankt voor de uitnodiging en feed back. Hoop dat het een leuke dag is geweest.

Geplaatst:
................

Volgens mij hebben we een nieuw vertrekkend forum lid. Een paar weken geleden was ' :thumbup:' nog helemaal hip ( :thumbup: ), nu lijkt '................' de manier om te zeggen 'dag jongens' :muur:

wel jammer te lezen dat het event niet helemaal uit de verf lijkt te zijn gekomen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.