Ga naar inhoud

En daar is tie weer...


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

€75.000,= :thumbup::o ;)

Geplaatst:
Goh, auto komt me bekend voor maar als ik op het forum zoek kan ik er niks over vinden :o:thumbup: :D

ik zie alleen ;) ;)

Geplaatst:

Heb ergens op een Duitse site gelezen dat deze Z3 de laatste keer voor nog geen EUR 50.000 van eigenaar is gewisseld; 25 mille minus de 'mats'-BPM is dan wel een aardige winstpakker... Dat hele gehype van zijn eigen auto door al zijn alter-ego's komt mij de keel uit. Cre-eer je eigen hype en hoop dat er iemand in meegaat... Die Z3 Coupe pacecar ziet er veeeeeel interessanter uit voor veeeel minder geld.

Geplaatst:
Zal ook wel een tikfoutje zijn, moet denk ik € 7500,= zijn :schater:

of zouden ze de kilometerstand er mee bedoelen?

Geplaatst:

Denk dat het Rene niks uitmaakt, zijn vorige S54 QP heeft ie ook meer dan twee jaar mee geleurd en steeds voor een forse prijs.

Weet natuurlijk niet waar ie toen voor weggegaan is.

PS: Voor 75K zou ik me een Z8 kopen!

Geplaatst:

Ohhhhhhhhh dat ding weer....... van wie is die dan?? :thumbup::o ;) ;)

Wat mij betreft toch echt 2 cilinders te weinig (- of te veel???) :schater::schater::schater::schater:

Dat ding is echt TE GOED om op een simpel forum als dit over te ouwehoeren :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Overigens moet ik toegeven dat DIT filmpje waarin hij 300 rijdt, wel stoer is!

Martin

Geplaatst:

Jammer dat wij hier weer een topic voor moeten openen. Kom op mensen laat de beste man in zijn waarde en eigen droomwereld en reageer op de betreffende site heb ik ook gedaan :thumbup::o

Geplaatst:
Dat ding is echt TE GOED om op een simpel forum als dit over te ouwehoeren :schater:

Martin

tja toen hartge doorhad niet in de dikste ZZZ te rijden hier (titel namelijk opgeeist door CoupeV10 aka :thumbup:), was ie snel vertrokken (in 13 sec!) :schater: die toon ook in zn reactie.. fatsoenlijk communiceren blijft lastig. Gelukkig is de reactie deze keer niet tweetalig (ik heb wat afgelachen om zn teksten) en komt de term The One :thumbup: niet in de reactie voor :schater:

Denk dat het Rene niks uitmaakt, zijn vorige S54 QP heeft ie ook meer dan twee jaar mee geleurd en steeds voor een forse prijs.

ok ik zal dit niet snel over de auto van iemand anders zeggen maar bij hoge uitzondering dan deze ene keer: dat gele lelijke ding met die te donkere achterlichten? werd ook helemaal de hemel ingeschreven!?! (voornamelijk door hemzelf) :thumbup:

Geplaatst:
Is dit nu wat jullie in Nederland "ouwehoeren" noemen ? :kisstogether:

Je hebt hem door!!! Dat is ouwehoeren...

Geplaatst:
€75.000,= :newblush::wave::blink:

Ja en kijk eens naar de reactie van ene Willy:

Echt mooie auto.. een van mijn favorite auto’s. En zo’n beetje de enige bmw die ik mooi vindt.

Helaas echter behoorlijk iets over mijn budget

Ken jij hem ?

:kisstogether::schater:

Geplaatst:
Ja en kijk eens naar de reactie van ene Willy:

Echt mooie auto.. een van mijn favorite auto’s. En zo’n beetje de enige bmw die ik mooi vindt.

Helaas echter behoorlijk iets over mijn budget

Ken jij hem ?

:kisstogether::schater:

haha,nee Frank.

is niet ''mijn'' willy :schater:

Geplaatst:
haha,nee Frank.

is niet ''mijn'' willy :schater:

phew :unsure: goed om dat gelijk even de wereld uit te helpen :unsure:

(en we ouwehoeren lekker door: heerlijk toch!)

Geplaatst:
(en we ouwehoeren lekker door: heerlijk toch!)

mocht dat niet meer dan? :unsure:

Geplaatst:
mocht dat niet meer dan? :unsure:

van mij wel :unsure: maar daar zal ieder een eigen mening over hebben denk ik..

Geplaatst:
van mij wel :unsure: maar daar zal ieder een eigen mening over hebben denk ik..

denk 't ook :unsure:

Geplaatst:

Maar gelukkig bevat iedere zin weer minstens 1 a 2 nutteloze smilies... en is het weer heerlijk off-topic.

Zo, het is weer even gezegd.

Geplaatst:
Maar gelukkig bevat iedere zin weer minstens 1 a 2 nutteloze smilies... en is het weer heerlijk off-topic.

Zo, het is weer even gezegd.

nou, het is gezegd <_< tja het was ook echt een kwalitatief hoogstaand topic.

Geplaatst: (aangepast)
nou, het is gezegd <_< tja het was ook echt een kwalitatief hoogstaand topic.

Precies.

Iedereen de mogelijkheid benut om (opnieuw!) te reageren en weer wat posts te scoren? Ja?

Wegwezen. Wordt gesloten.

Maak mij niet wijs dat hier nog iets zinnigs wordt toegevoegd.

aangepast door Rob
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.