Ga naar inhoud

BMW Z meeting in Andermatt


bmw.z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Denk niet dat je hier veel kans maakt mensen te viinden die ooit daar aan hebben deelgenomen.

Geplaatst:

Ik heb er geen ervaring mee,maar heb al van sommige mensen gehoord dat het de

moeite is en een toffe sfeer,het kan niet anders met een gemiddelde van een 300 Ztjes samen.

Wij proberen dit in te plannen in ons schema voor wat fotoke's,want wij zijn net daar voor een

hele doortocht in Zwitserland,samen vrienden ( ook Z4 drivers ).

Zal wat fotoke's posten na de reis :kisstogether:

Geplaatst:

Nou ik ben inderdaad wel benieuwd naar wat :guitar:

300 Z's hoe krijg je die ooit op 1 foto..... :birthday:

Geplaatst:
Denk niet dat je hier veel kans maakt mensen te viinden die ooit daar aan hebben deelgenomen.

Niet helemaal waar Rob Z Meeting

Danny, het is zeker een hele bijzondere event. Zeer zeker de moeite waard.

Geplaatst:

Heb weer van Rene een uitnodiging gehad, maar denk dat ik er niet aan mee zal doen.

Geplaatst:
Niet helemaal waar Rob Z Meeting

Danny, het is zeker een hele bijzondere event. Zeer zeker de moeite waard.

KIjk, dus toch! Blij dat jij er iets van kunt vertellen, Chris.

Geplaatst:
Niet helemaal waar Rob Z Meeting

Danny, het is zeker een hele bijzondere event. Zeer zeker de moeite waard.

Zeer fraaie pic's ook die link zeg !!!! :thumbup::o ;)

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Op verzoek van Johan en Maasje van Rheenen:

Tijdens onze (Frank& Sabrina-Johan &Maasje) Zwitserlandtour over 16 bergpassen hebben wij speciaal voor het forum ook Andermatt aangedaan.Zondag 19 augustus EUROPATREFFEN Zwitserland.Totaal 271 ZZZZten heel veel zzz en zzzz en 8xz8 en 6x z1

Volgende treffen in Zwitserland is 28-08 t/m 31-08-2008 CH-Engelberg

dscf0543mr7.jpg

Geplaatst:

ziet eruit als een geweldige happening. zoveel heb ik er ook nog niet live bij elkaar gezien hoewel je zou denken dat wij, gezien het aantal potentiele forummembers, toch ook een eind zouden moeten komen.

Geplaatst:

't zou mooi zijn als we dat aantal met de paas-rit bij elkaar krijgen ;) mooie foto's Ed

Geplaatst:

Mooi plaatje zoveel verschillende Z'tjes bij elkaar. Is een datum om rekening mee te houden als je toch in de buurt bent.

Geplaatst:

Niet te geloven zoveel. Heel gaaf.

Volgend jaar toch ook maar langs gaan.

Was er verder nog iets te doen?

Geplaatst: (aangepast)
Niet te geloven zoveel. Heel gaaf.

Volgend jaar toch ook maar langs gaan.

Was er verder nog iets te doen?

ziet er geweldig uit!

Zou mooi zijn om komend najaar dan wel volgend voorjaar '08, een keer in kolonne richting een dergelijk buitenlands/ grootschalig evenement te touren, overnachting erbij etc....? Zal de komende periode wel een poll voor openen om animo te toetsen voor een initiatief. Ik wil graag een stuk van de organisatie van een dergelijke trip op me nemen, liefst met een andere ZZZ-forum-regelaar samen met Z3Mrunner/Yangkie om alles goed te laten verlopen...

Wordt vervolgd :blink:

aangepast door MdV
Geplaatst:
ziet er geweldig uit!

Zou mooi zijn om komend najaar dan wel volgend voorjaar '08, een keer in kolonne richting een dergelijk buitenlands/ grootschalig evenement te touren, overnachting erbij etc....? Zal de komende periode wel een poll voor openen om animo te toetsen voor een initiatief. Ik wil graag een stuk van de organisatie van een dergelijke trip op me nemen, liefst met een andere ZZZ-forum-regelaar om alles goed te laten verlopen...

Wordt vervolgd ;)

Hierbij een andere regelaar!! :blink:

Geplaatst:
Hierbij een andere regelaar!! ;)

perfect! ik zou willen dat al mn uitstaande vacatures zo snel volliepen :blink:

Geplaatst:
perfect! ik zou willen dat al mn uitstaande vacatures zo snel volliepen :blink:

Bij dezen bombardeer ik je maar tot regelneef van het forum :schater:

Leuk initiatief waar ik ook wel bij wil zijn... ;)

Geplaatst:
ziet er geweldig uit!

Zou mooi zijn om komend najaar dan wel volgend voorjaar '08, een keer in kolonne richting een dergelijk buitenlands/ grootschalig evenement te touren, overnachting erbij etc....? Zal de komende periode wel een poll voor openen om animo te toetsen voor een initiatief. Ik wil graag een stuk van de organisatie van een dergelijke trip op me nemen, liefst met een andere ZZZ-forum-regelaar samen met Z3Mrunner/Yangkie om alles goed te laten verlopen...

Wordt vervolgd ;)

Goed initiatief :blink: lijkt mij wel wat alhoewel... als Nicole meegaat zal het wel het busje worden ;)
Geplaatst:

hier even een aanvulling uit een mail van Johan en Maasje:

"het is een driedaags evenement, en men komt uit diverse plaatsen uit zwitserland de eerste twee dagen naar het verzamelpunt, dit maal Andermatt, om een paar uur met elkaar over de auto' te praten en te eten/drinken was een goede organisatie, daarna volgt een rit in groepjes en men zoekt zelf slaapplaats en dan volgende dag naar huis.

Onze vakantie was heel erg mooi 16 passen gereden +/- 800 Km wel vermoeiend maar iets om nooit meer te vergeten iedere dag +/- 150 Km rijden (binnenwegen) +/- 17.00 uur slaapplaats zoeken volgende dag weer verder.

In St. Moritz en Davos een rustdag genomen Van de 10 dagen 2 dagen rust.

Voor de liefhebber heb ik de route, heb ik zelf uitgezet dat ging redelijk omdat ik al +/- 30 jaar Zwitserland liehebbr ben."

Voor wie ze niet kent, Johan & Maasje:

dsc02487medium9ay.jpg

Geplaatst:
vroegah was alles toch beter...? :thumbup: toen werden ook de QP's nog lekker afgebrand, moet je nu eens kijken :wave:

:schater::schater::schater: Binnenkort gaan we dat omdraaien!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.