Ga naar inhoud

nooit van ruud gehoord?


pj311

Aanbevolen berichten

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Nogal logisch. Nederlanders moeten op weg naar Spanje en Frankrijk door Belgie. Dat zijn er veel meer dan andersom, want Fransen en Spanjaarden blijven lekker in eigen land. Bericht met een nieuwswaarde van 0 dus. Doet het in het kader van de eeuwige rivaliteit natuurlijk wel lekker bij de Belgische lezer.

Geplaatst:

na dit ietwat bitter antwoord gaat het luchtig-ludieke karakter van men boodschap wel een beetje de mist in... :newblush:

beetje nederland-belgie vriendschappelijke match moet toch kunnen

is toch opvallend dat er na zon korte afstand reeds zoveel wagens in panne vallen. de reis is maar net begonnen en het zit al tegen! vermoedelijk zullen de meeste toch tot diep in frankrijk, spanje of italie rijden.

Geplaatst:
is toch opvallend dat er na zon korte afstand reeds zoveel wagens in panne vallen. de reis is maar net begonnen en het zit al tegen! vermoedelijk zullen de meeste toch tot diep in frankrijk, spanje of italie rijden.

Moet je eens kijken hoeveel Nederlandse auto's in Nederland door de ANWB worden geholpen, die komen niet eens tot de grens :kisstogether: .

Overigens inderdaad geen leuk begin van de vakantie als je nog doormoet naar het zuiden van Frankrijk.

Geplaatst:
na dit ietwat bitter antwoord gaat het luchtig-ludieke karakter van men boodschap wel een beetje de mist in... :blink:

beetje nederland-belgie vriendschappelijke match moet toch kunnen

Zo was het niet bedoeld. Zeker niet richting jou. Ik probeer slechts aan te geven dat (veel) kranten vaak zomaar iets opschrijven zonder enige objectiviteit. Hierdoor komt de argeloze lezer tot onjuiste conclusies. Zie ook programma's zoals Kassa en Radar. In de basis klopt het verhaal maar om het voor de lezer/kijker aantrekkelijk te maken (oplagecijfers/kijkcijfers) wordt er altijd enige tendentieuze berichtgeving doorheen gemengd.

Dus niks bitter antwoord en BE/NL match moet zeker kunnen. :kisstogether:

Geplaatst:
Sinds wanneer is Belgie dan een match voor Nederland.....

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater: :schater: :schater:

Auch, die zit...

Gelukkig haat ik voetbal... Geef mij maar autosport

(Maar de Hezemans - equipe won met hun Corvette de afgelopen 24 uren van Spa. De Belgische Corvette eindigde "pas" derde... :guitar: )

Het zit ons echt niet mee :birthday:

Geplaatst:

Maar voor autosport ga ik toch naar Belgie :birthday:

Leuke sfeer, leuke mensen en lekker relaxed..

Lekker eten en drinken tegen schappelijke prijzen

Geplaatst:

misschien kunnen we een soort van leidraad of schema maken voor welke dienst of produkt we waar moeten zijn, zodat we het multiculturele aspect van het forum op een positieve manier ten volle kunnen benutten... :birthday:

Geplaatst:
misschien kunnen we een soort van leidraad of schema maken voor welke dienst of produkt we waar moeten zijn, zodat we het multiculturele aspect van het forum op een positieve manier ten volle kunnen benutten... :birthday:

:schater:

Voor de frieten moeten we in ieder geval in België zijn :guitar:

Joh, en ik krijg toch ineens een briljante ingeving... al die gestrande auto's waren opzet... hadden ze een goed excuus om Belgische frieten te eten... met mayo!!!! :banaan:

Geplaatst:
:schater:

Voor de frieten moeten we in ieder geval in België zijn :m:

Joh, en ik krijg toch ineens een briljante ingeving... al die gestrande auto's waren opzet... hadden ze een goed excuus om Belgische frieten te eten... met mayo!!!! :thumbup:

daarvoor hoef ik niet naar België ;)

Geplaatst:
daarvoor hoef ik niet naar België :m:

je woont praktisch in Belgie! ;)

belgiejr8.jpg

Geplaatst:
;) Ruud, je inbox zit weer vol :rolleyes:

:schater::schater:

We kunnen Ruud voortaan beter laten weten wanneer z'n inbox niet vol zit, komt minder vaak voor volgens mij :thumbup::kisstogether:

Sorry, ook off-topic :newblush:

Gast france bleue
Geplaatst:
na dit ietwat bitter antwoord gaat het luchtig-ludieke karakter van men boodschap wel een beetje de mist in... :drank:

beetje nederland-belgie vriendschappelijke match moet toch kunnen

is toch opvallend dat er na zon korte afstand reeds zoveel wagens in panne vallen. de reis is maar net begonnen en het zit al tegen! vermoedelijk zullen de meeste toch tot diep in frankrijk, spanje of italie rijden.

Wat mij opvalt is dat er toch nog zoveel wagens via belgie naar frankrijk en verder komen ,zonder panne. :schater::schater::schater:

Met name de''weg'' bouillon-namen/luxemburg en de gaten in de weg luik-namen vergen veel van mens en machine. :D :thumbup::angry:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.