Ga naar inhoud

12 dgn rust


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jaaajaaa....morgenavond stappen mijn vriendin en ik lekker op het vliegtuig om na 12dgn weer heerlijk uitgerust terug te komen...(dat hopen we tenminste )

We brengen deze dagen door aan de Turkse Riviera...dus qua weer zitten we in ieder geval goed...nu maar hopen dat het land ook nog een beetje bevalt :thumbup:

....Tot over 12dgn :wave:

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Veel plezier op vakantie maar dat zal wel lukken met dit weer. Voor de rest succes ! :thumbup: Imodium meenemen !

Geplaatst:
Voor de rest succes ! :wave: Imodium meenemen !

:thumbup::schater: Gewoon lauwe cola light drinken. Heb je er als het goed is geen last van; zeker geen water uit al geopende flesjes etc

Veel plezier.

Geplaatst:
:schater:

Yep, niet vergeten!

Verder alvast een fijne vakantie B)

Jaaa jaa .. :schater:

Ik heb Norit dus dat moet als het goed is ook wel werken...en voor het geval ik dan helemaal niet meer kan heb ik nog lakseer tabletten ook :schater:

Geplaatst:

Italiaans Riviera ben ik pas geweest. Streek naam Ligurie.

Vooral de pittoreske dorpjes in het binnenland zijn mooi !

De mooiste stranden wel vaak druk en gepacht maar wel dan netjes ! B)

Veel plezier ! :wave:

Geplaatst:
Italiaans Riviera ben ik pas geweest. Streek naam Ligurie.

Vooral de pittoreske dorpjes in het binnenland zijn mooi !

De mooiste stranden wel vaak druk en gepacht maar wel dan netjes ! B)

Veel plezier ! ^_^

Euuhh ik ga naar de Turkse Riviera :wave: ...zijn wel van plan om beetje te gaan touren daar met huurauto..

Geplaatst:
Euuhh ik ga naar de Turkse Riviera B) ...zijn wel van plan om beetje te gaan touren daar met huurauto..

Niet echt een aanrader hoor. De wegen daar zijn erg slecht en gevaarlijk als je het niet kent.

Heb er regelmatig met zweet in m'n handen in de taxi gezeten, daar ga je dan in een oude fiat met +300K op de teller over een smalle bergpas.

Plankgas door blinde bochten. ^_^

Vind het persoonlijk een geweldig land waar nog erg veel te zien is, aardig volk ook, dus leuk is het zeker om rond te gaan touren!

fijne vakantie :wave:

Geplaatst:

Veel plezier aan de Riviera

Geplaatst: (aangepast)
Euuhh ik ga naar de Turkse Riviera :newblush: ...zijn wel van plan om beetje te gaan touren daar met huurauto..

FOUTJE BEDANKT ! :schater::thumbup:

ps ik was ook zo gek van de Italiaanse Riv.

aangepast door Marvin
Geplaatst:

David (en vriendin) een hele fijne vakantie en geniet van de rust :newblush::thumbup:

Geplaatst:
Heb er regelmatig met zweet in m'n handen in de taxi gezeten, daar ga je dan in een oude fiat met +300K op de teller over een smalle bergpas.

Plankgas door blinde bochten. :blink:

Lekker met een scootertje rondscheuren! Niks mis mee. Ach, gevaarlijk, we zijn hier gewoon geen bergen gewend... ;)

Veel plezier David, lekker samen weg naar de zon! Mocht je 's morgens denken: wie staat daar om half zeven in de straat te gillen?? Dan is dat de lokale watermeloenverkoper met een soort Turkse pickuptruck (werkt beter dan laxeermiddel). Of de dronken Engelsen die thuiskomen.

Het is maar dat je het weet... Have fun!

Geplaatst:
David fijne vakantie :blink: heeft Ruud een beetje extra tijd om naar die ouwe bak van je te kijken :schater:

Is al geregeld zodat david met een gerust hart op vakantie kan ;)

David, je zal nu al in het vliegtuig zitten nogmaals fijne vakantie :wave:

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Jaajaa.... we zijn weer terug in het koude maar o zo fijne kikkerlandje :D

Heerlijk genoten van onze vakantie....wel errug warm ruim 40+ in de zon !

Zo nu maar weer even flink bijposten cq spammen... :schater:

Geplaatst:
Jaajaa.... we zijn weer terug in het koude maar o zo fijne kikkerlandje :wave:

Heerlijk genoten van onze vakantie....wel errug warm ruim 40+ in de zon !

Zo nu maar weer even flink bijposten cq spammen... :schater:

Welcome Back !!! :)

En uhe, SPAM wordt wel verwijderd !!!!! sterb003.gif

Geplaatst:

Hee David! Welcome back!!!

Goed te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad :) .

Jee, wat zijn die 12 dagen snel gegaan... :wave:

Geplaatst:

he kerel welkom weer,

hoop dat je genoten hebt! zie je 31/08 op slip&grip.

ciao

MdV

Geplaatst:
he kerel welkom weer,

hoop dat je genoten hebt! zie je 31/08 op slip&grip.

ciao

MdV

Die niet zo populair man met je ciao, de beste man is naar Turkije geweest en niet naar Italië :schater: David welkom terug, je hebt inmiddels een dag gehad ik neem aan dat je nu een :wave: hebt gekocht :)
Geplaatst:
Die niet zo populair man met je ciao, de beste man is naar Turkije geweest en niet naar Italië :schater: David welkom terug, je hebt inmiddels een dag gehad ik neem aan dat je nu een :wave: hebt gekocht :)

Ben wel snel maar niet zo snel helaas :schater: .....moet eerst de QP nog verkopen...

Geplaatst:
he kerel welkom weer,

hoop dat je genoten hebt! zie je 31/08 op slip&grip.

ciao

MdV

Inderdaad heerlijke vakantie gehad....en wat is het dan weer lekker om in de QP te rijden... :)

Jij bedoeld de 26e neem ik aan aangezien ik er de 31e niet bij ben :wave:

Geplaatst:
Inderdaad heerlijke vakantie gehad....en wat is het dan weer lekker om in de QP te rijden... :)

Jij bedoelt de 26e neem ik aan aangezien ik er de 31e niet bij ben :wave:

ja idd.. en laten we maar niet teveel (kennelijk) moeilijke woorden gebruiken de 26e andere haakt Roger af -_-

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.