Ga naar inhoud

Uitlaten M te centreren?


Z3emmer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik kritisch kijk naar de uitlaten onder mijn ;) zie ik dat eentje er iets hoger onder hangt dan de andere. Maar.... zijn ze ook te stellen? wie o wie

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Als ik het goed heb zitten er geleiderails aan de uiterste punten van de pot, hiermee kun je de uitlaten gemakkelijk op de juiste hoogte afstellen. :newblush:

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik weet niet of je er al onder hebt gelegen, maar ik zou het je afraden.

Die dingen zijn zeer slecht te stellen.

Het is een boel geklooi en uiteindelijk hangen ze er netzo bij als eerst.

Ik kan me trouwens niet herinneren ooit een :rolleyes: te hebben gezien waar het hele zakie er symmetrisch bij hangt..

Wanneer het je lukt zou ik het graag van je horen!! (Mijn uitlaat hangt ook niet 100% symmetrisch!!)

Geplaatst:
Ik kan me trouwens niet herinneren ooit een :newblush: te hebben gezien waar het hele zakie er symmetrisch bij hangt..

cimg1317v1mediumrg6.jpg

Eg wel!! :mellow:

Geplaatst:

Nee. Maar inderdaad, het gaat de goede kant op.

Geplaatst:

Precies wat ik ook dacht. :newblush:

Geplaatst:

Het is bij mij uiteindelijk ook niet gelukt om ze goed te centreren. Misschien door de ophangpunten en rubbers aan te passen, maar dat gaat mij te ver. Ik moet er maar mee leren leven (of toch een andere uitlaat eronder?)

Geplaatst:

Met een andere uitlaat houd je hetzelfde probleem.

Door dat met de hand gemaakte spul zijn er gewoon enige toleranties waarmee je moet leven.

Neem maar van mij aan dat niemand anders het ziet.

Aleen omdat jezelf van dichtbij en uitgebreid je eigen auto staat te bewonderen is het opgevallen.

(Mij is precies hetzelfde overkomen namelijk.)

Hetzelfde geld trouwens ook voor de naden in de carrosserie.

Die zijn ook niet altijd overal precies hetzelfde.

Je kan gaan stellen...., je kan het ook gewoon zo laten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.