Ga naar inhoud

Je moet er maar van houden...


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik vind het persoonlijk nog niet zo gek staan, accentueert de lijnen aanzienlijk.

En mijn zoontje, die helemaal gek is van oranje, die vindt hem prachtig! :thumbup:

Geplaatst: (aangepast)

wat een foeilelijke pooierbak :thumbup: schnitzer heeft zeker een stel kampers op de designafdeling.

aangepast door napoje
Geplaatst:

Met een andere kleur setting wel te verbeteren denk ik !?! :thumbup:

Geplaatst:
Heel hoog "Playstation" gehalte. Need for Speed Carbon...

sorry dat ik het zeg maar ik vindt de meeste dingen die ze maken een beetje erg te veel over done

gr eric

wel in onze bedrijfskleuren das dan weer positief :thumbup:

Geplaatst:

ik vind de 2 kleuren wel mooi. Uitlaten en spoilers zijn niet aan mij besteedt. ik denk overigens dat 2 kleuren op autos (boven en onder) ueberhaupt wel mooi zijn. Zou best eens hip kunnen worden, net als deze oldtimer

1979JeepWagoneer4Door.jpg

Geplaatst:

Wannabe M6 velgen :schater::schater::schater:

Geplaatst:
Met een andere kleur setting wel te verbeteren denk ik !?! :thumbup:

jij bent the picture king,Marv.........laat maar zien zou ik zeggen.... :wave:

Geplaatst:
ik vind de 2 kleuren wel mooi. Uitlaten en spoilers zijn niet aan mij besteedt. ik denk overigens dat 2 kleuren op autos (boven en onder) ueberhaupt wel mooi zijn. Zou best eens hip kunnen worden, net als deze oldtimer

1979JeepWagoneer4Door.jpg

472_1956chevy.jpg

De gulden middenweg: 50/50. "Alles" is al gedaan, mensen.

Geplaatst:

vreselijk :thumbup:

Geplaatst:
vreselijk :thumbup:
ik vind de 2 kleuren wel mooi. Uitlaten en spoilers zijn niet aan mij besteedt. ik denk overigens dat 2 kleuren op autos (boven en onder) ueberhaupt wel mooi zijn. Zou best eens hip kunnen worden, net als deze oldtimer

Ik denk dat Shrike volkomen gelijk heeft. L'histoire se repète! Of zoiets.

Geplaatst: (aangepast)
Wat een pooi..bak alleen die velgen sla ik niet af, de rest is goed voor de schredder :thumbup:

Was lang voordat jij in de maak was de top, knulletje. :wave:

EDIT: Kijk, nu had je dus moeten "quoten"; je hebt het (een aantal post verder) ongetwijfeld over de ASC.

Terwijl ik even dacht dat je het over dat mooie oude spul had....

aangepast door Rob
Geplaatst:
vreselijk :thumbup:

Wat, de Schnitzer of die Amerikanen??

Geplaatst:
Was lang voordat jij in de maak was de top, knulletje. :thumbup:

EDIT: Kijk, nu had je dus moeten "quoten"; je hebt het (een aantal post verder) ongetwijfeld over de ASC.

Terwijl ik even dacht dat je het over dat mooie oude spul had....

Hoezo "quoten" ik bedoelde dat ze allemaal de schredder in kunnen is dat nou zo moeilijk :wave::wave:
Geplaatst: (aangepast)
Hoezo "quoten" ik bedoelde dat ze allemaal de schredder in kunnen is dat nou zo moeilijk :wave::wave:

Ondanks die simpele benadering leid jij 2 bedrijven??

EDIT: Oeff, volkomen off topic! :thumbup: !!!! :rolleyes:

aangepast door Rob
Geplaatst:

En nu even terzake: dat ding hebben we toch al eerder hier op het forum gehad? Het is toch niet de eerste keer dat we die zien, plus het commentaar??? Ik kan 'm even niet vinden.

Zal ik maar zeggen. Want ik vind het niet de moeite waard om te zoeken...

Geplaatst:
wat een foeilelijke pooierbak ;) schnitzer heeft zeker een stel kampers op de designafdeling.
Wel een gewaagde uitspraak over die kampers <_<
Geplaatst: (aangepast)
wat een foeilelijke pooierbak ;) schnitzer heeft zeker een stel kampers op de designafdeling.
Wel een gewaagde uitspraak over die kampers <_<

Ik moet misschien mijn buurman eens vragen wat 'ie van deze uitspraak vindt. Hij zal er waarschijnlijk geen moeite mee hebben omdat 'ie de context snapt. Voor alle duidelijkheid: ik klets niet maar wat; menig forumlid weet dat ik grens aan een kampje. En voor nog meer duidelijkheid: ik heb aanzienlijk minder goede buren gehad!

aangepast door Rob
Geplaatst: (aangepast)
Wel een gewaagde uitspraak over die kampers B)

sorry, ik was niet van plan pooiers en kampers te kwetsen. da's nou eenmaal spreektaal. :wave: rij elke dag langs een kamp, zal eens een foto van de parkeerplaats maken dan weet je wat ik bedoel.

aangepast door napoje
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Mannen dit is een PROMO auto, een SHOW CAR dat MOET een beetje prikkelen/uitdagen; in positieve of in negatieve zin. Lees de tests maar links en rechts. Qua power, sound, onderstel en handling is het weer the MAX :thumbup:

Pak je componenten er uit en combineer het met je eigen smaak en je hebt een betere Z M daar gaat het allemaal om :D

Weet niet wie weer allerlei bevolkingsgroepen erbij haalt maar daar heeft het dus HELEMAAL NIKS mee te maken. :angry:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.