Ga naar inhoud

Je moet er maar van houden...


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat een foeilelijke pooierbak :thumbup: schnitzer heeft zeker een stel kampers op de designafdeling.

aangepast door napoje
Link naar reactie
Met een andere kleur setting wel te verbeteren denk ik !?! :thumbup:

jij bent the picture king,Marv.........laat maar zien zou ik zeggen.... :wave:

Link naar reactie
ik vind de 2 kleuren wel mooi. Uitlaten en spoilers zijn niet aan mij besteedt. ik denk overigens dat 2 kleuren op autos (boven en onder) ueberhaupt wel mooi zijn. Zou best eens hip kunnen worden, net als deze oldtimer

1979JeepWagoneer4Door.jpg

472_1956chevy.jpg

De gulden middenweg: 50/50. "Alles" is al gedaan, mensen.

Link naar reactie
vreselijk :thumbup:
ik vind de 2 kleuren wel mooi. Uitlaten en spoilers zijn niet aan mij besteedt. ik denk overigens dat 2 kleuren op autos (boven en onder) ueberhaupt wel mooi zijn. Zou best eens hip kunnen worden, net als deze oldtimer

Ik denk dat Shrike volkomen gelijk heeft. L'histoire se repète! Of zoiets.

Link naar reactie
Wat een pooi..bak alleen die velgen sla ik niet af, de rest is goed voor de schredder :thumbup:

Was lang voordat jij in de maak was de top, knulletje. :wave:

EDIT: Kijk, nu had je dus moeten "quoten"; je hebt het (een aantal post verder) ongetwijfeld over de ASC.

Terwijl ik even dacht dat je het over dat mooie oude spul had....

aangepast door Rob
Link naar reactie
Was lang voordat jij in de maak was de top, knulletje. :thumbup:

EDIT: Kijk, nu had je dus moeten "quoten"; je hebt het (een aantal post verder) ongetwijfeld over de ASC.

Terwijl ik even dacht dat je het over dat mooie oude spul had....

Hoezo "quoten" ik bedoelde dat ze allemaal de schredder in kunnen is dat nou zo moeilijk :wave::wave:
Link naar reactie
Hoezo "quoten" ik bedoelde dat ze allemaal de schredder in kunnen is dat nou zo moeilijk :wave::wave:

Ondanks die simpele benadering leid jij 2 bedrijven??

EDIT: Oeff, volkomen off topic! :thumbup: !!!! :rolleyes:

aangepast door Rob
Link naar reactie

En nu even terzake: dat ding hebben we toch al eerder hier op het forum gehad? Het is toch niet de eerste keer dat we die zien, plus het commentaar??? Ik kan 'm even niet vinden.

Zal ik maar zeggen. Want ik vind het niet de moeite waard om te zoeken...

Link naar reactie
wat een foeilelijke pooierbak ;) schnitzer heeft zeker een stel kampers op de designafdeling.
Wel een gewaagde uitspraak over die kampers <_<

Ik moet misschien mijn buurman eens vragen wat 'ie van deze uitspraak vindt. Hij zal er waarschijnlijk geen moeite mee hebben omdat 'ie de context snapt. Voor alle duidelijkheid: ik klets niet maar wat; menig forumlid weet dat ik grens aan een kampje. En voor nog meer duidelijkheid: ik heb aanzienlijk minder goede buren gehad!

aangepast door Rob
Link naar reactie
Wel een gewaagde uitspraak over die kampers B)

sorry, ik was niet van plan pooiers en kampers te kwetsen. da's nou eenmaal spreektaal. :wave: rij elke dag langs een kamp, zal eens een foto van de parkeerplaats maken dan weet je wat ik bedoel.

aangepast door napoje
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mannen dit is een PROMO auto, een SHOW CAR dat MOET een beetje prikkelen/uitdagen; in positieve of in negatieve zin. Lees de tests maar links en rechts. Qua power, sound, onderstel en handling is het weer the MAX :thumbup:

Pak je componenten er uit en combineer het met je eigen smaak en je hebt een betere Z M daar gaat het allemaal om :D

Weet niet wie weer allerlei bevolkingsgroepen erbij haalt maar daar heeft het dus HELEMAAL NIKS mee te maken. :angry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.