Ga naar inhoud

Wederom een week rust op het forum


martinvh

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Morgen ga ik een week naar o.a. Kiel, Kopenhagen en Stockholm voor zaken.... maar dat is natuurlijk net een vakantie!!!

Jullie moeten dus een week doorbrengen zonder onzinnig geplaatste smileys, foute foto's en slap gelul! :schater::schater:

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ach...zal er niet veel last van hebben aangezien ik zelf aankomende dinsdag voor 12dgn weg ga !

Veel plezier + succes daar :):thumbup:

Geplaatst:

veel plezier en ik hoop dat je veel bootjes verkoopt. :thumbup:

Geplaatst:
Ach...zal er niet veel last van hebben aangezien ik zelf aankomende dinsdag voor 12dgn weg ga !

Veel plezier + succes daar :):thumbup:

Oeh... dan wordt het wel heel rustig hier de komende twee weken.

Geplaatst:
Jullie moeten dus een week doorbrengen zonder onzinnig geplaatste smileys, foute foto's en slap gelul! :schater::schater:

Dat maak je ongetwijfeld ruimschoots binnen een paar uur na terugkomst weer goed.... :thumbup:

Succes met de zaken kerel, we verwachten dat we na terugkomst op je successen kunnen proosten (even business talk, dan kun je alvast in de juiste mindset komen) :)

Geplaatst:
Jullie moeten dus een week doorbrengen zonder onzinnig geplaatste smileys, foute foto's en slap gelul! :schater::schater:

Ik verheug me er nou al op :).

Veel plezier, enne, niet te veel de kroeg in, is daar niet te betalen :thumbup:

Geplaatst:
Ik verheug me er nou al op ;).

Veel plezier, enne, niet te veel de kroeg in, is daar niet te betalen :thumbup:

Nou, na een bootje verkopen zeker wel :)

Suc7 met de verkoop en vakantie

Geplaatst:

veel plezier :schater::schater::thumbup::) ;) ;) ;) :wave::wave:

Geplaatst:

Veel plezier, Stockholm is een van de mooiere steden van Europa IMHo als je tijd hebt moet je eigenlijk de 65 bruggenroute varen veel bezienswaardigheden.

Tevens een hele moderne stad.

Have fun

André :thumbup:

Geplaatst:

Werkse !!

En doe me drinkvriend in Kiel de groeten !?! :schater:

6cnfez6.jpg

:thumbup:

Geplaatst:
Werkse !!

En doe me drinkvriend in Kiel de groeten !?! :schater:

http://i11.tinypic.com/6cnfez6.jpg

:thumbup:

:schater: :schater: kunnen ze er saampjes met z'n tweetjes gaan zitten :schater: :schater:

Geplaatst:
Hadden ze geen enkeltje voor je :schater: Succes daar met het bij elkaar schrapen van je bonus voor je witte :m:

:thumbup::wave::wave::rolleyes::rolleyes::rolleyes:MCoupe_white.jpg:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Stukje tekst

Geplaatst:
Stukje tekst

Ja, heel bijdehand hoor, die Martin. :thumbup:

Geplaatst:

Martin, als je meent meer tijd nodig te hebben dan dat ene weekje: pak het.

Pak 2, 3, 4 weken. Geniet ervan en doe vooral rustig aan.

En als je terugkomt in 't land: niet meteen het forum op. Take it easy.

Goed voor iedereen. ;)

Geplaatst:
Martin, als je meent meer tijd nodig te hebben dan dat ene weekje: pak het.

Pak 2, 3, 4 weken. Geniet ervan en doe vooral rustig aan.

En als je terugkomt in 't land: niet meteen het forum op. Take it easy.

Goed voor iedereen. ;)

Ben jij dat niet, op die trap??? :schater::schater:

Geplaatst:
Morgen ga ik een week naar o.a. Kiel, Kopenhagen en Stockholm voor zaken.... maar dat is natuurlijk net een vakantie!!!

Jullie moeten dus een week doorbrengen zonder onzinnig geplaatste smileys, foute foto's en slap gelul! :schater::schater:

Veel plezier. Hoop dat je goed weer hebt.

Adriaan ;)

Geplaatst:
Veel plezier daar, ik ben weer terug dus ik zal wel voor onrust zorgen :schater:

Hee welkom back, btje genoten?

@ Martin, succes met de zaken.

Geplaatst:
Hee welkom back, btje genoten?

@ Martin, succes met de zaken.

Met volle teugen genoten ;)

( Martin gaat voor de vrouwtjes, zaken zijn bijzaak :schater: )

Geplaatst:

Ja ja!!! Hij is weer terug.

In 6 dagen tijd heb ik een behoorlijk ritje gemaakt...

Dag 1: Warmond - Malmö (Zweden)

Dag 2: Malmö - Stockholm

Dag 3: Stockholm - Kopenhagen

Dag 4: Kopenhagen - Hamburg

Dag 5: Hamburg - Berlijn

Dag 6: Berlijn - Warmond

In een paar dagen even 4200km gereden.... dat is 420liter diesel.... en een Co2 uitstoot van: 246 g/km x 4200 = 1,033 TON Co2....... werk voor de bomen dus!

Omdat ik, zoals iedereen al verwachtte, een enorme cultuur liefhebber ben... kan ik jullie deze foto's niet onthouden. :schater:

Kopenhagen:

Foto-B4UG6VA3.jpg

Nogmaals Kopenhagen

Foto-3RWXWIFO.jpg

Berlijn:

Foto-OFCFLAE6.jpg

En om te bewijzen dat ik toch iets mee heb gekregen:

Foto-PUCNYLDZ.jpg

Geplaatst:

Waar zijn de picas van de dames zoals beloofd?????

p.s. het is voedsel voor de bomen, geen werk. Jij bent gewoon een natuurliefhebber en een rechtgeaarde boomknuffelaar, want je voedert de natuur elke dag met liefde. Net als ik.

Geplaatst:
p.s. het is voedsel voor de bomen, geen werk. Jij bent gewoon een natuurliefhebber en een rechtgeaarde boomknuffelaar, want je voedert de natuur elke dag met liefde. Net als ik.

:blink:

Leuke interpretatie van het "broeikas" effect.

Ik toch maar altijd denken dat er te weinig bomen waren om die CO2-uitstoot "op te eten" :holiday: .

Maar ik ben weer gerust gesteld, straks weer ff extra gas geven bij het stoplicht. :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.