Ga naar inhoud

eisenmann


eric z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste heren,

Mijn collega en ik willen allebij een eisenmann onder de auto laten monteren

Nu heb ik begrepen dat er een aantal opties zijn

we willen gaan voor 2x 70 rond

Nu is mijn vraag is het verstandig om alles te doen van voor naar achter of alleen de demper ???

gaat om een 2.8 en een 1.9 iemand een idee van de kosten.

en er zijn een aantal gradaties in te krijgen 1 2 of 3.

we willen geen heftig geluid welke keuze is het beste????

ik hoor graag van jullie

:newblush:

gr eric

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik verwijs niet snel naar de "zoekknop", maar nu even wel!

Geplaatst:

Inderdaad zoeken levert voldoende info op. Persoonlijk zal ik alleen de demper vervangen door een Eisenmann. En waar te kopen? Braspenning levert ze onder andere. Je zou eventueel ook Roodkapje (Ruud) kunnen vragen of hij jullie verder kan helpen.

Succes!!

Geplaatst:
Inderdaad zoeken levert voldoende info op. Persoonlijk zal ik alleen de demper vervangen door een Eisenmann. En waar te kopen? Braspenning levert ze onder andere. Je zou eventueel ook Roodkapje (Ruud) kunnen vragen of hij jullie verder kan helpen.

Succes!!

ik heb roodkapje al gemailt

ik vindt alleen zo veel op dit onderwerp dat ik door de dempers het geluid niet meer zie

gr :newblush:

Geplaatst:

Je zou voor het geluid eens naar een meeting moeten gaan. Er zijn genoeg members die een Eisenmann onder de Zzz hebben zitten. Ikzelf heb er ook een onder zitten, maar dat is dan wel onder een 3.2, waar jullie dus niet veel aan hebben om het geluid te horen.

Geplaatst:

Alleen demper volstaat! Geeft op mijn :newblush: echt dat diepe prachtige geluid. Je kunt overgends

ook nog kiezen uit normaal , sound en super sound. Ik zelf heb Sound en ben daar heel erg

tevreden over!

Normaal is denk ik vergelijkbaar met origineel. Sound is net wat harder dieper maar niet

zeg maar dat je op een Km al hoorbaar bent. Super sound is echt redelijk hard en niet mijn

persoonlijke keuze.

Voor mijn :party: heb ik gekozen voor 4x76mm hard chromed. Wasgroeps inkoop hier op

het forum met mooie korting! Hier wat afbeeldingen:

eisenmannbf7.jpg

eisenmann1fp1.jpg

eisenmann4oi9.jpg

eisenmann3nz7.jpg

eisenmann2sd6.jpg

Eisenmann

Geplaatst:
Mijn collega en ik willen allebij een eisenmann onder de auto laten monteren

Nu heb ik begrepen dat er een aantal opties zijn

we willen gaan voor 2x 70 rond

Nu is mijn vraag is het verstandig om alles te doen van voor naar achter of alleen de demper ???

gaat om een 2.8 en een 1.9 iemand een idee van de kosten.

en er zijn een aantal gradaties in te krijgen 1 2 of 3.

we willen geen heftig geluid welke keuze is het beste????

ik hoor graag van jullie

gr eric

Je weet eigenlijk alleen dat je 2x 70 wilt, verder lijk je weinig of niets te weten van Eisenmann. Waarom dan specifiek Eisenmann??

Ga voor hardverchroomd. Ietjepietsje duurder, maar je krijgt niet of nauwelijks een blauwe verkleuring.

Achterdemper alleen is genoeg.

Kosten voor 1.9 en 2.8 kun je zelf opvragen bij bijvoorbeeld bij Ruud en/of Braspenning en/of kijk op ebay.de, daar vind je prijzen voor Eisenmann inclusief montage (Sportwheels, Keulen).

N, S of SS is persoonlijk, afhankelijk van welk geluid je wilt. Ik zou voor S gaan voor de 2.8, voor de 4-cylinder heb ik m'n twijfels, misschien N.

En inderdaad, zelf even zoeken op het forum mag ook wel. Er zijn honderden posts over uitlaten, zoek even en je wordt er alleen maar wijzer van. Succes.

Geplaatst:

Hoi allemaal.

De eisenmannetjes zijn besteld.

wordt 2x 70 voor ons beiden + de midden demper dus helemaal compleet.

zijn op aanraden van braspenning voor de sound variant gegaan.

2 weken levertijd kan niet wachten

gr eric :rolleyes:

Geplaatst:
Hoi allemaal.

De eisenmannetjes zijn besteld.

wordt 2x 70 voor ons beiden + de midden demper dus helemaal compleet.

zijn op aanraden van braspenning voor de sound variant gegaan.

2 weken levertijd kan niet wachten

gr eric :rolleyes:

hardverchroomd?

Ik dacht dat de Sound niet meer bestond, alleen street en race ? (nieuwe types)

Geplaatst:
hardverchroomd?

Ik dacht dat de Sound niet meer bestond, alleen street en race ? (nieuwe types)

hardverchroomd het is iedergeval geen race

dus we zullen zien

ben benieuwd naar het geluid op een 1.9 heb nog niet echt een duidelijk filmpje kunnen vinden

gr

Geplaatst:
hardverchroomd het is iedergeval geen race

dus we zullen zien

ben benieuwd naar het geluid op een 1.9 heb nog niet echt een duidelijk filmpje kunnen vinden

gr

mss heb je hier iets aan?

Nog en paar eisemann's de blauwe is een 1.9 4 cil. de zwarte is een 2.0 6 cil.

HIER

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.