Ga naar inhoud

Endelijk, ik ga op vakantie


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik zie je, Ruud en Marijke, Geniet ervan!

Geplaatst:

Ruud & Marijke, geniet er van , Z3 meegenomen?

ps ruitje ziet er goed uit geen plooien perfect :thumbup:

Geplaatst:

Veel plezier, was een leuke ervaring om jullie te ontmoeten en na de vacantie gaan we lekker aan de slag met onze BMW's. Dat is dus 3 BMW's exit bij de Ekris dealer en voortaan bij Ruud op de brug. Doe voorzichtig en gezond terug a.u.b.

Geplaatst:

geniet van jullie wel verdiende vakantie en tot 6 augustus :thumbup: ;)

Geplaatst:

Veel plezier!!

Ik hoop je na terugkomst eens te ontmoeten

Adriaan :thumbup:

Geplaatst:

hele fijne vakantie Rudd en Marijke, geniet ervan en kom uitgerust weer terug!!!! :thumbup:

groetelzzz van Reggie en Emanuel

Geplaatst:

Prettige vakantie! We maken na je vakantie wel even een definitieve afspraak voor een onderhoudsbeurtje.

Geplaatst:

Wanneer jullie terug zijn, kom ik met de appeltaart.

(er zitten 12 punten in een doos)

Geplaatst:
Wanneer jullie terug zijn, kom ik met de appeltaart.

(er zitten 12 punten in een doos)

3 taarten er bij halen en 6 augustus mee naar de zzzmikkelmeeting nemen..... :thumbup: ;)

Geplaatst:

Fijne vakantie Ruud, en Marijke natuurlijk. Geniet er lekker van.

Tot over een paar dagen op het forum want dan zul je wel met je laptopje op het strand zitten en inloggen :thumbup:

Geplaatst:

Tot snel Ruud! En een zeer leuke welverdiende vakantie toegewenst! :blink:

Geplaatst:

Nogmaals een goede vakantie Marijke en Ruud...geniet ervan..onze reis is leuk...misschien volgend jaar...als je in de mogelijkheid bent om wat :blink: ;) te plaatsen van de vakantie inclusief al motorische geweld...graag

Aad

Geplaatst:
He he alles gepakt, ik ga op vakantie ;) :angry::thumbup: :foto: :D :blink:

Tot snel :foto: :foto:

Ruud en Marijke

Een heel fijne vakantie gewenst en rust uiteraard goed uit, maar boven alles

"geniet"

Groeten

Harrie

Geplaatst:
He he alles gepakt, ik ga op vakantie :kisstogether::m: :banaan: :drank: :D :wave:

Tot snel :wave::wave:

Ik begrijp dat Ruud mijn geld binnen heeft :schater: ik weet niet of je ergens on line bent zoja wens ik Marijke en jouw een hele prettige vakantie, een beetje laat maar toch ;)
Geplaatst:
Ik begrijp dat Ruud mijn geld binnen heeft :schater: ik weet niet of je ergens on line bent zoja wens ik Marijke en jouw een hele prettige vakantie, een beetje laat maar toch :wave:

Tjee, je lijkt mijn broer wel, rat! :schater:

Geplaatst:

Hey marijke en Ruud,

Een fijne welverdiende vakantie toegewenst..

Ruud, heb je het naar je zin? Ik zie je vaak online en in gedachten zie ik je op het strand met de laptop op je schoot.

Groetjes

Yvonne en tot na de vakantie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.