Ga naar inhoud

nederlandstalige software voor navigatie


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo medeforummers.

mijn vader heeft deze week een BMW X5 gekocht van eind 2000

het betreft een 3,0 i automaat (zal spoedig een foto bijvoegen)

Alleen hij heeft duitstalige software op de navigatie, maar hij wil liever nederlandstalig.

Wie o wie kan mij hierbij helpen?

Ik hoor het wel.

alvast bedankt Emanuel :lol:

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Hallo medeforummers.

mijn vader heeft deze week een BMW X5 gekocht van eind 2000

het betreft een 3,0 i automaat (zal spoedig een foto bijvoegen)

Alleen hij heeft duitstalige software op de navigatie, maar hij wil liever nederlandstalig.

Wie o wie kan mij hierbij helpen?

Ik hoor het wel.

alvast bedankt Emanuel :lol:

PM ivodl even.

Geplaatst:
oke thnx zal ik doen.

Hoeft niet hoor, ik lees gewoon mee :wave:

Toen ik de mijne kocht zat er een duitse in maar bij aflevering was het ze toch eenvoudig gelukt om het om te zetten (weet dus helaas niet hoe..). Ik had toen ondertussen wel een adresje van Rob gekregen, dit is zijn website: http://www.frankoverweg.nl/

Overigens, mocht je contact met deze persoon hebben, ik heb nog steeds de navi DVD van 2003 en die gebrande van Andre van 2007 denk ik werkt niet, dus daar heb ik nog wel interesse in!

Geplaatst:

Of zoek even op marktplaats, zijn volgens mij genoeg adresjes waar je dit kan laten doen voor een paar tientjes :wave:

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Hallo medeforummers.

mijn vader heeft deze week een BMW X5 gekocht van eind 2000

het betreft een 3,0 i automaat (zal spoedig een foto bijvoegen)

Jouwn vader is Okay... :blink:

Laat die foto maar komen.

Geplaatst:

Bij Kera doen ze het gratis, hebben ze bij mijn touring ook gedaan. Je moet alleen ff informeren of het bij je vaders systeem ook kan, weet zeker dat het bij MK4 kan maar bij je vader zal vermoedelijk MK3 gemonteerd zijn.

Daar gewoon ff bellen :blink:

Geplaatst:
Bij Kera doen ze het gratis, hebben ze bij mijn touring ook gedaan. Je moet alleen ff informeren of het bij je vaders systeem ook kan, weet zeker dat het bij MK4 kan maar bij je vader zal vermoedelijk MK3 gemonteerd zijn.

Daar gewoon ff bellen :birthday:

check even www.mini2.nl

daar is al veel over de navigatie geschreven werkt ook op de bmw reekd en staan een aantal links bij

zelf te regelen dus

gr

tja mini tijd he

Geplaatst:
check even www.mini2.nl

daar is al veel over de navigatie geschreven werkt ook op de bmw reekd en staan een aantal links bij

zelf te regelen dus

gr

tja mini tijd he

Ik kijk er denk ik glad overheen, maareh...waar dan?

Geplaatst:

Ik heb zelf ook een X5 en de taal zijn op een paar plaatsen te wijzigen:

- In de setup menu

- In het systeem menu (druk in setup op menu knop ongeveer 10 seconden of zo, krijg je een heel ander menu)

Let wel, dit is van mijn X5 die van eind 2005 is, dus heeft de MKIV computer erin zitten.

Kijk ook maar op www.x5world.com waar een hoop opstaat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.