Ga naar inhoud

scm 3


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na het lezen van allerlei threads ben ik eigenlijk niet veel wijzer geworden, net zo min als op Google - ik wil een SCM 3 alarm (OHRA wil dat trouwens ook), wie kan me wat adviseren ? Ervaringen, merken, inbouwers ? En ik heb weinig zin in een zenuwachtig alarm dat te pas en te onpas staat te toeteren omdat de kat van de buren opgewonden werd van die dikke velgen. Ik ben in afwachting van een 2.8 uit '97 die hopelijk binnen enkele dagen uit Apeldoorn opgehaald kan worden....

geurt

  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Na het lezen van allerlei threads ben ik eigenlijk niet veel wijzer geworden, net zo min als op Google - ik wil een SCM 3 alarm (OHRA wil dat trouwens ook), wie kan me wat adviseren ? Ervaringen, merken, inbouwers ? En ik heb weinig zin in een zenuwachtig alarm dat te pas en te onpas staat te toeteren omdat de kat van de buren opgewonden werd van die dikke velgen. Ik ben in afwachting van een 2.8 uit '97 die hopelijk binnen enkele dagen uit Apeldoorn opgehaald kan worden....

geurt

Caraudio BV in Alphen aan den Rijn.

Gr.

Geplaatst:

Geurt,

Had een klasse 1 alarm en heb dat bij Ruud (Roodkapje) door thuurtronics (mobiele alarminbouwer) laten ombouwen naar een klasse 3 alarm, nog geen enkele keer last gehad van nerveuze onzinalarmen, dus wat mij betreft een aanrader :-)

Ad.

Geplaatst:

Nerveuze alarmen bestaan volgens mij bijna niet meer. Alleen is het wel raadzaam om de interieurdetectie niet al te scherp te (laten)zetten. Bij mijn auto is een SCM3 alarm van Gemel ingebouwd. Integreert mooi met de afstandbediening van de sleutel, dus geen extra kastje :wave: . Ingebouwd door Auto Inside te Weert (ken ik verder niet...).

Geplaatst:
Geurt,

Had een klasse 1 alarm en heb dat bij Ruud (Roodkapje) door thuurtronics (mobiele alarminbouwer) laten ombouwen naar een klasse 3 alarm, nog geen enkele keer last gehad van nerveuze onzinalarmen, dus wat mij betreft een aanrader :-)

Ad.

Vandaag heb ik het monster eindelijk op kunnen halen - als je niet blijft bellen en zeuren komt er bij die vogel (...) in Apeldoorn niet veel van terecht geloof ik. Zelf bellen doen ze in ieder geval niet. Maar dan is het tijdperk van de pret aangebroken, en ondanks mijn 198 cm valt de ruimte geweldig mee (ik ben natuurlijk al wat gewend wat krapte betreft).

Omdat ik geen tijd heb om een dagje tegen een SCM klasse 3 aan te gooien, heb ik Thuurtronics maar eens gebeld - donderdag ochtend staat hij bij mij op de stoep. Gemak dient de mens...

bedankt voor de tip !

geurt

Geplaatst:

Voor m'n Z3 ben ik ook aan het puzzelen geweest hoe ik aan een certificaat klasse 3 kon komen.

In dit geval geldt typisch weer: achteraf is alles makkelijk:

Ik heb een paar maand geleden een Z3 2,2 i Sport Edition uit Duitsland gehaald met standaard ingebouwd alarm (accesoirecode 302 in de optielijst)

Nu blijkt dat dit gewoon een voor Nederlandse begrippen klasse 3 alarm is.

Even testen bij de dealer en ik kon zo m'n certificaat meenemen.

Groeten,

FireSpy

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.