Ga naar inhoud

Vakantie !


Marvin

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

6ak3x4z.jpg

:lol:

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Geniet ervan, Marvin en kom weer veilig terug. :lol:

Geplaatst:

Enorm veel plezier en dat je beter weer mag hebben dan de afgelopen weken hier :lol: .

Geplaatst:

hele fijne vakantie ,marv :lol: ^_^

Geplaatst:

Goede vakantie Marvin....en niet teveel (photo) shoppen he.... :wave: ;)

Aad

Geplaatst:

Veel plezier Marvin, geniet ervan.

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Weet je wie in vandaag ineens miste... Marvin!!!

Dus, ik direct dit topic checken, maar helaas... we moeten nog ff geduld hebben.

Aangezien we nog niks van je gehoord hebben Marvin neem ik aan dat je pas weer het forum checkt als je terug bent...

Dus... Welkom thuis!!!

Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad en een beetje zon voor ons meegenomen :wave:

Geplaatst:
Volgens mij is ie nog nie thuis, want de zon is hier ver te zoeken!!! :wave:

Marvin is slim. Houdt het weerbericht in Nederland in de gaten en komt pas terug als het beter wordt!

Geplaatst: (aangepast)

Zoals m'n avatar al zegt : I'm Back ! :unsure:

4maf9lk.jpg

Blij weer op het forum te zijn na een mooie vakantie zonder ziek, zeer of panne uit het snik hete Italie !! :kisstogether:

:blink:

aangepast door Marvin
Geplaatst:

Hee... daar ben je weer... welkom "thuis" :unsure:!!!!!

:kisstogether:

Snel een paar foto's van je vakantie posten hoor, als is het maar om Frank (The Bob) en mij alvast in de Italië-stemming te brengen.

Geplaatst:

Welkom terug Marvin.

Over je avatar trouwens, ik zie 'm niet meer, alleen een logo van tinypic. Weet niet of ik de enige ben?

Geplaatst:
Welkom terug Marvin.

Over je avatar trouwens, ik zie 'm niet meer, alleen een logo van tinypic. Weet niet of ik de enige ben?

Ik zie hem wel! Dien een klacht in bij je hoofd automatisering :schater:

Geplaatst:
Welkom terug Marvin.

Over je avatar trouwens, ik zie 'm niet meer, alleen een logo van tinypic. Weet niet of ik de enige ben?

Tinypic.... :wave:

Geplaatst:
Welkom terug Marvin.

Over je avatar trouwens, ik zie 'm niet meer, alleen een logo van tinypic. Weet niet of ik de enige ben?

Ik zie 'm ook. Doet jullie ICT afdeling aan content filtering ofzo? Pas dan maar op dat ze z3 niet op de blacklist zetten :schater:

@Marvin: Welkom terug!

Geplaatst:

tsja, ik verzin het echt niet zelf ....

naamlooseh7.jpg

Geplaatst:
Daar is ie toch weer, hopelijk was het leuk.

ben benieuwd naar B) :thumbup::wub:

Twas zeker LEUK ! :wave:

300 foto's en kleine filmpies gemaakt !!! Niet allemaal te posten natuurlijk !?!@ :wave:

Wel ff een sfeer impressie !

Jura.

4tfa98l.jpg

Franse Alpen.

642xwdf.jpg

Italiaanse Riviera.

6c2unh1.jpg

Pisa.

4tqze6t.jpg

Toscaanse camping.

521f585.jpg

David in Florance.

53hpkx3.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.