Ga naar inhoud

trieste einde van een 10-tal Z's


janwillem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Die z8 ziet er niet al te slecht uit nee. Maar voor mij is het F****** ver!!

Heb je interesse om die te repareren. Volgens mij moet er iets mis mee zijn als die daar staat.

Succes in ieder geval, leuke site

Geplaatst:

misschien een nieuwe uitdaging voor ruud?

z4schadefr8.jpg

Geplaatst:

Ik heb m'n ZZZ op het nippertje van de SHREDDER gered ! :wave:

62hj72w.jpg

.

.

.

.

.

.

Echt waar hoor !?! <_<

Geplaatst:

Als je bij de overige auto's kijkt heeft het volgens mij ergens in een BMW garage heel erg warm geweest. Allemaal recente BMW's met brandschade. ook nog een paar coupe's overigens.

Geplaatst:
Als je bij de overige auto's kijkt heeft het volgens mij ergens in een BMW garage heel erg warm geweest. Allemaal recente BMW's met brandschade. ook nog een paar coupe's overigens.

ik ga eenkijken of ze de onderdelen ivm de rolbeugels willen verkopen

gr

Geplaatst:
ik ga eenkijken of ze de onderdelen ivm de rolbeugels willen verkopen

gr

losse delen van deze auto`sworden niet verkocht

jammer maar .................

gr

Geplaatst:
losse delen van deze auto`sworden niet verkocht

jammer maar .................

gr

dat betekent dat die zwarte 2.8 ( de eerste in het rijtje) ook weer wordt opgelapt? kan me dat niet voorstellen, met een afdruk van waarschijnlijk een boom in de zijkant.

Geplaatst:
losse delen van deze auto`sworden niet verkocht

jammer maar .................

gr

bij onderdeel losse onderdelen staat trouwens wel een rolbeugel van een z uit '97, helaas geen foto.

Geplaatst:

zo te zien heeft de 2.8 inderdaad een boom of stevige lantaarnpaal gepakt. Dat komt echt niet meer goed. Als ze geen losse delen verkopen, wat doen ze er dan mee??? Ik vermoed dat ze de auto's eerst demonteren en dan alsnog de goede onderdelen verkopen.

Wel zonde!!! Die Z8 ziet er nog niet zo rampzalig uit, benieuwd wat er allemaal mis mee eens. Als de schade echt meevalt, zal de prijs wel niet meevallen............................

Geplaatst:
zo te zien heeft de 2.8 inderdaad een boom of stevige lantaarnpaal gepakt. Dat komt echt niet meer goed. Als ze geen losse delen verkopen, wat doen ze er dan mee??? Ik vermoed dat ze de auto's eerst demonteren en dan alsnog de goede onderdelen verkopen.

Wel zonde!!! Die Z8 ziet er nog niet zo rampzalig uit, benieuwd wat er allemaal mis mee eens. Als de schade echt meevalt, zal de prijs wel niet meevallen............................

ga morgen even kijken, ben benieuwd

Geplaatst:

En hoe is het gegaan met Z8 kijken. Was het iets? :blink:

Geplaatst:

Ik ben bij Dparts wezen kijken. Alle wagens die op de site staan (ZZZ) bestaan al niet meer.

Er zijn van deze auto's nog wel enkele onderdelen te koop.

Ik ging er heen voor rolbeugels. Maar helaas waren die dus al weg.

Dus je kan het beste hun site in de gaten houden en kijken wat er nieuw binnen komt.

En dan even bellen.

Groeten

Geplaatst:
Dus je kan het beste hun site in de gaten houden en kijken wat er nieuw binnen komt.

En dan even bellen.

Groeten

Denk het niet......... die QP hebben ze al ruim 3/4 jaar er op staan :blink:

Als je het mij vraagt een stel BS-ers

Geplaatst:

ben er ook geweest, van de Z8 waren alleen nog wat onderdelen over, rest was al gedemonteerd en verkocht. Verkopen bovendien geen complete schade-auto's. Zolang er nog onderdelen aanwezig zijn blijft de auto op de web-site staan.

Geplaatst:

Lees op de website het stukje "Over Ons". Dan wordt duidelijk dat het een specialist is op demonteren en verkopen van onderdelen van Duitse schadeauto's en ihb BMW. Kan dus best handig zijn om deze site in de gaten te houden wanneer je iets nodig hebt.

Geplaatst:
ben er ook geweest, van de Z8 waren alleen nog wat onderdelen over, rest was al gedemonteerd en verkocht. Verkopen bovendien geen complete schade-auto's. Zolang er nog onderdelen aanwezig zijn blijft de auto op de web-site staan.

Dus janwillem nu kan het Z8 avantar ook weer af dan. Grapje :offtopic: :thumbup:

Het is wel jammer, maar ik denk niet dat het prijs zou meevallen. Het zag er niet verkeerd uit

Geplaatst:
Lees op de website het stukje "Over Ons". Dan wordt duidelijk dat het een specialist is op demonteren en verkopen van onderdelen van Duitse schadeauto's en ihb BMW. Kan dus best handig zijn om deze site in de gaten te houden wanneer je iets nodig hebt.

Ik heb voor mijn andere BMW's regelmatig spulletjes bij hen gekocht.

Net bedrijf, goede service.

Heb wel eens een volledige cockpit geretourneerd per post en geld direct terug ontvangen op mijn rekening.

Je moet wel de prijzen goed in de gaten houden.

Heb voor een gebruikte krik nagenoeg de nieuwprijs betaald.

Normaal zijn ze wel goedkoop.

Geplaatst:
Dus janwillem nu kan het Z8 avantar ook weer af dan. Grapje :blink::mellow:

Het is wel jammer, maar ik denk niet dat het prijs zou meevallen. Het zag er niet verkeerd uit

blijft een streven naar het hoogstbereikbare op Z-gebied, :schater::schater: maar vooralsnog tevreden met de ZZZ en zeker als straks de witte blinkertjes rondom erop zitten.

Geplaatst:
Ik heb voor mijn andere BMW's regelmatig spulletjes bij hen gekocht.

Net bedrijf, goede service.

Heb wel eens een volledige cockpit geretourneerd per post en geld direct terug ontvangen op mijn rekening.

Je moet wel de prijzen goed in de gaten houden.

Heb voor een gebruikte krik nagenoeg de nieuwprijs betaald.

Normaal zijn ze wel goedkoop.

klopt helemaal, zo staat het bedrijf ook bekend in de regio, is trouwens al ruim 20 jaar een bmw demontagebedrijf, alleen jammer dat de website niet up-to-date is

Geplaatst:
blijft een streven naar het hoogstbereikbare op Z-gebied, :schater::schater: maar vooralsnog tevreden met de ZZZ en zeker als straks de witte blinkertjes rondom erop zitten.

Wil ik ook gaan doen.

Het blijft wel een mooie streven, zo'n Z8 :blink:

Geplaatst:
Wil ik ook gaan doen.

Het blijft wel een mooie streven, zo'n Z8 :blink:

denk dat ik de z4-fase ook maar oversla :mellow:

  • 9 maanden later...
Geplaatst:

heb daar rolbeugels gekocht en alles goed ontvangen, er waren ook nog wat andere stukken bij om de rolbeugels te monteren. heb 300 euro betaald en denk dat dit een meevaller is, de stukken die ik nog nodig heb zijn bij bmw besteld, en het blijft maar duren om het deksel die tussen de beugels past binnen te krijgen :thumbup: . geduld is een schone deugt, maar ze moeten niet overdrijven! heb een foto geplaatst op mijn topic ERWIN'S M van wat ik voor die 300 euro gekregen heb, moet maar eens kijken, groeten, erwin.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.