Ga naar inhoud

GVD was weer aan de beurt bij de stealer


Fer-e

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gvd kreeg me toch een leuk telefoontje .... alle remschijven en remblokken vervangen en dan ook nog eens olie beurtje etc.....

dan ook nog eens olie lekage schijnbaar ergens .... en ook nog versleten banden :S zit weer tegen een flink bedrag te hoesten :(

tzit ook niet echt mee .......... mooie auto ..... das dan het enigste lol .... voor de rest :

-klote weer

-lekages

-versleten remschijven + blokjes

-versleten banden

dus jeh dat was weer lekker positief ...... kga dan gelijk maar andere velgen eronder gooien..

enne jeh zonde van het geld :(

hopen dat de vakantie wel mooi weer brengt over een week ...... want dan gaat ie mee naar duitsland , zwitserland en frankrijk :P

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
gvd kreeg me toch een leuk telefoontje .... alle remschijven en remblokken vervangen en dan ook nog eens olie beurtje etc.....

dan ook nog eens olie lekage schijnbaar ergens .... en ook nog versleten banden :S zit weer tegen een flink bedrag te hoesten :(

tzit ook niet echt mee .......... mooie auto ..... das dan het enigste lol .... voor de rest :

-klote weer

-lekages

-versleten remschijven + blokjes

-versleten banden

dus jeh dat was weer lekker positief ...... kga dan gelijk maar andere velgen eronder gooien..

enne jeh zonde van het geld :(

hopen dat de vakantie wel mooi weer brengt over een week ...... want dan gaat ie mee naar duitsland , zwitserland en frankrijk :P

ach het is maar geld he.

gr

Geplaatst:

Tja...het ghoort nou eenmaal bij het reguliere onderhoud...op de lekkages na dan.. :P

De Dealer...zal je wel een flinke poot proberen uit te draaien.. :(

Geplaatst:

Hmmmm, shit happens zeggen ze dan.... :(

Maar ik heb vandaag het nieuwe kenteken binnen gekregen (na import) en meteen platen laten maken en dus nu.....Brrrrrrrrrrrrroem!!!!! :P

Groet,

ReneZ3

Geplaatst:

Tsja, dat zijn altijd pijnlijke momenten maar zegt inderdaad weinig over de auto. Zoals David aangeeft allemaal regulier onderhoud/slijtage.

Je kunt natuurlijk altijd naar een ander adres dan de dealer.

Geplaatst:
Je kunt natuurlijk altijd naar een ander adres dan de dealer.

Sluipreclame voor ons aller Ruud alias Roodkapje :P

Geplaatst:
Tja...het ghoort nou eenmaal bij het reguliere onderhoud...op de lekkages na dan.. :P

De Dealer...zal je wel een flinke poot proberen uit te draaien.. :(

Ach die man doet ook zn best om het hoofd boven water te houden :schater:

Geplaatst:

Heee Superduper, dat is een tijd geleden! Hoe is het? Rij je nog rondjes met je dochter naast je? Kom je / komen jullie weer eens buurten op een meeting? Of rij je zo veel rondjes met de kleine dat ze het niet meer pikt als jullie zonder haar weggaan... :thumbup:

Geplaatst:
Heee Superduper, dat is een tijd geleden! Hoe is het? Rij je nog rondjes met je dochter naast je? Kom je / komen jullie weer eens buurten op een meeting? Of rij je zo veel rondjes met de kleine dat ze het niet meer pikt als jullie zonder haar weggaan... ^_^

zeker, zeker. Alles prima. Ik probeer wel weer eens een ritje mee te pikken om jullie mooie :m: te bekijken. Misschien wel eens met Laura.. groetjes, ies

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.