Ga naar inhoud

Ruud je inbox is vol ^^


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik had een tijdje geleden gevraagd over wat voor maten er onder men z3 1.8 passen maar kon via de zoekfunctie het draadje niet meer terug vinden ......

ik zat te denken aan 18" bmw replica's maaruh wat voor et waarden moet ik hebben en wat voor band breedte kan ik maximaal hebben ?

hij is nog helemaal standaard

had btw bij velgenland deze gezien : http://www.velgenland.nl/popup.php?image=Tuning M5.jpg

nu dacht ik dat ik ergens gelezen had dat de bandomtrek pas boven de 18" groter werd ? heb ik dit goed of vergis ik me hiermee ?

bij die velgen staan ook niet echt waarden bij maargoed als ik dan bel weet ik gelijk of het past of niet ....

bvd Ferrie

eventuele draadjes zijn ook welkom ^^

kon men eigen topic niet meer vinden iig :rolleyes:

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

ruud z'n inbox vol?? :schater: :schater:

had gister 't zelfde probleem. gewoon even gebeld;''ruud,kieper dat ding 'ns leeg'' haha

Geplaatst:

Het klopt dat pas boven de 18inch de banden omtrek groter worden. ik had zelf een 18ich en volgens mij was de ET 40 als ik me niet vergis.

Succes

Geplaatst:

btw nog 1tje ..... hoe staat het met de kwaliteit van replica's ?

want ehh normaal ben je toch gauw 1200 euris kwijt voor de velgen alleen en nu voor 630 euri + banden, montage en uitlijnen .......

kwil natuurlijk geen dingen kopen die na een half jaar van ellende uit elkaar vallen

grtz fer

Geplaatst:

Die replica velgen komen tegenwoordig vaak uit china wat volgens de ervaringen wat mindere velgen zijn.

Vaak staat er op made in italy of germany, hoe zie je nog verschil neppers :thumbup::muur:

Daarbij komt nog dat ze de setjes zo goedkoop aan kunnen bieden omdat er verschrikkelijke goedkope banden om liggen.

Gaat prijs boven kwaliteit dan moet je gewoon z'n setje kopen.

Setjes staan meestal gemonteerd met bandenmaat 225-40-18 deze komt kwa rolomtrek zo goed als overeen met de standaart maat onder de ZzZ.

En z'n setje kompleet voor 630 euro tja alleen 4 michilins zijn al duurder, trek hier je conclusie uit :thumbup:

Btw. ik heb mijn postbox weer geleegd, ik krijg vaak het zelfde bericht wel 6x binnen zo zit hij snel vol.

Gelieve met verzenden 1x te klikken.

Geplaatst:

Ik had ook replica velgen gekocht. Die deden het goed, alleen de banden waren van slecht kwaliteit. Ik kreeg bijna een ongeluk toen ik links af wou gaan en de weg was wel een klein beetje nat. Maar wat de auto deed was gewoon 180 graden draaien. Dus bespaar niet op banden. ^_^

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Ruud,kieper dat ding nou eens leeg,ik probeer je de hele avond al een PM te sturen.

als 't nog lang duurt , stuur ik Sita op je af....... :huh:

@tobiastoeter;kan ik je klasse 3 alarm even lenen?

p1180002if2.jpg

Geplaatst:
Ruud,kieper dat ding nou eens leeg,ik probeer je de hele avond al een PM te sturen.

als 't nog lang duurt , stuur ik Sita op je af....... :huh:

Hij is leeg, je mag me ook bellen ;)

  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Ruud!!! kieper dat ding eens leeg.......... :ok:

Geplaatst:

Dit bericht kan niet worden verzonden omdat de inbox van hem vol is.

Dit persoonlijke bericht is niet verzonden

Die man is zo populair..

(en terecht ook)

Geplaatst:

gisteravond al gemeld;Ruud,je inbox is vol,maar hij is gewoon veel te druk.

wel doorgaan met de........ hè Ruud :ok:

Geplaatst:
gisteravond al gemeld;Ruud,je inbox is vol,maar hij is gewoon veel te druk.

wel doorgaan met de........ hè Ruud :thumbup:

De inbox is weer geleegd.

Btw. de telefoon staat altijd aan (ook op zon en feestdagen)

Geplaatst:

je hebt PM. -_-

tot morgen.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

@ivo,kan je Ruud geen inbox geven waar 1000 post inpassen?

Ruud,'t is weer zover....... :kisstogether::schater:

  • 3 weken later...
Geplaatst:
Wat een geneuzel iedere keer, de beste man heeft een telefoon bel hem dan :sleepy: Dat doe ik ook dagelijks :schater:

Zou je dan niet eens naar een goede zzz gaan uitkijken :schater:

Geplaatst:
Zou je dan niet eens naar een goede zzz gaan uitkijken :schater:
Bedankt voor de reminder, Ruud tot morgen zo rond half 11 <_<
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.