Ga naar inhoud

nieuwe schijven + blokken en nog problemen


eric z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inmiddels begin ik het zat te worden.

Ik heb op internet 2 schijven + blokken besteld.

Deze zijn gemonteerd door (iemand die bij bmw werkt in de avond uren)

Schijven waren zeker krom en was geen overbodige luxe om ze te vervangen (als was de tijd nog niet daar)

Rem oli vervangen en remmen maar zou je zeggen.

Dit gaat ook goed en hij remt veel beter.

Het trillen is weg geweest voor 1 week maar nu komt het.

De auto remt 9 van de 10 keer goed.

Soms trilt ie een beetje in het stuur tot je stil staat.

Dan weer optrekken en ja het stuur trilt weer als een gek dit gaat ook weer weg.

Wielen zijn in balans (nagekeken)

Iemand enig idee.

Sta op het punt om maar een afspraak te maken bij bmw maar dit zal wel de hoofdprijs worden.

Ik hoor het graag van jullie.

Oja de wielen/remmen lopen niet aan volgens mij heb de auto op de krik gezet en draaien die wielen maar dit gaat gewoon goed.

Gr eric

:thumbup: ;)

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Laat ook je speling nazien van de fuseekogels, draagarmrubbers, stuurkogels en je schokbrekers.

Geplaatst:
Laat ook je speling nazien van de fuseekogels, draagarmrubbers, stuurkogels en je schokbrekers.

bedankt voor de tip dit ga ik laten doen

:thumbup:

Geplaatst:
bedankt voor de tip dit ga ik laten doen

;)

Kan je ook bij Roodkapje (Ruud) laten doen !?! :thumbup:

52c34zl.jpg

-_-

Geplaatst:
Kan je ook bij Roodkapje (Ruud) laten doen !?! :thumbup:

52c34zl.jpg

:thumbup:

wat voor kosten moet ik denken

gr

Geplaatst:
wat voor kosten moet ik denken

gr

Stuur Ruud ff een PM ! :thumbup:

Geplaatst:
Inmiddels begin ik het zat te worden.

Ik heb op internet 2 schijven + blokken besteld.

Deze zijn gemonteerd door (iemand die bij bmw werkt in de avond uren)

Schijven waren zeker krom en was geen overbodige luxe om ze te vervangen (als was de tijd nog niet daar)

Rem oli vervangen en remmen maar zou je zeggen.

Dit gaat ook goed en hij remt veel beter.

Het trillen is weg geweest voor 1 week maar nu komt het.

De auto remt 9 van de 10 keer goed.

Soms trilt ie een beetje in het stuur tot je stil staat.

Dan weer optrekken en ja het stuur trilt weer als een gek dit gaat ook weer weg.

Wielen zijn in balans (nagekeken)

Iemand enig idee.

Sta op het punt om maar een afspraak te maken bij bmw maar dit zal wel de hoofdprijs worden.

Ik hoor het graag van jullie.

Oja de wielen/remmen lopen niet aan volgens mij heb de auto op de krik gezet en draaien die wielen maar dit gaat gewoon goed.

Gr eric

:rolleyes::party:

Hallo pechvogel

Heb zelf ook eens zoiets gehad ,dan weer wel trillen en dan weer niet,bij mij waren het toen gek genoeg de achter schijven

Succes

Gr Jan

Geplaatst:

Ik hou het op de banden.

Heb in het verleden soortgelijke problemen gehad.

Euvel was verdwenen nadat ik andere banden had laten plaatsen.

Succes en hou ons op de hoogte.

Geplaatst:
Ik hou het op de banden.

Heb in het verleden soortgelijke problemen gehad.

Euvel was verdwenen nadat ik andere banden had laten plaatsen.

Succes en hou ons op de hoogte.

Goed het volgende was het probleem en heeft zich zelf opgelost ook makelijk.

Gezien de auto allen maar is gebruikt voor kleine afstanden door (moeders) en deze niet veel remt heeft zich er corrosie ontwikkeld achter de rem zuiger`s

Deze gingen dus niet helemaal terug in de goed positie en bleef aanlopen (heb ik niet gemerkt) echter na een keer wassen is rechts krom getrokken. (waarschijnlijk)

De schijven zijn nieuw nu en de blokken ook heb dit weekend de rem cilinders schoongemaakt en 300 km gereden met het mooi zondag weer.

En geen enkel probleem meer.

Dus als iemand dit ooit krijgt na de blokken en schijven te vervangen weet je waar het in kan zitten.

gr :rolleyes:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.