Ga naar inhoud

Antennevoetje

mark

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn antennevoetje wordt minder mooi; ik zag bij BRMS een mooie chrome-antenne dus gemaild maar helaas is dat exclusief voetje.

Ik vind dat er niet zo veel keus is qua voetjes [ja, bij autostyle e.d.-no thanx] maar stel ik vind een mooi stijlvol voetje [en zo niet, dan maar oem], past dat dan altijd en krijg ik de oude er zonder lakbeschadigingen uit? :thumbup:

• Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Volgens mijn zou je dat weg kunnen halen zonder de lak te beschadigen. Je zou het wel aan de binnenkant van de kofferbak moeten los schroeven en het komt eruit. Bij mijn vorige z was dat rubbertje kapot gegaan en die moest van de binnenkant weggehaald worden.

Succes ermee :wave:

Geplaatst:

Bedankt, da's goed nieuws; als 'ie er zonder problemen uitschuift is het risico op krassen minimaal. :wave:

Geplaatst:

Da kan idd zonder lakschade, heb een tijdje terug mijn moeten vervangen omdat mijn zoontje de antenne had afgebroken, was wel vrij duur, ik dacht rond 70€

Gewoon aan de binnen kant de bekleding weg halen en los schroeven.

succes :rolleyes:

Geplaatst:
Da kan idd zonder lakschade, heb een tijdje terug mijn moeten vervangen omdat mijn zoontje de antenne had afgebroken, was wel vrij duur, ik dacht rond 70€

Gewoon aan de binnen kant de bekleding weg halen en los schroeven.

succes :wave:

Idd precies hetzelfde gebeurde bij mijn vorige, zoontje trok hem er zo vanaf :rolleyes:

Van binnen in de kofferbak losschroeven. Zit een versterker in daarom is ie vrij duur :wacko:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen