Ga naar inhoud

Nieuw speeltje


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om niet zoveel km`s op de Z meer te krijgen en w-w verkeer en om weer eens lange ritten te maken.

p1000280np2.jpg

p1000281je5.jpg

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ziet er goed uit Tony met een Remus :thumbup:

Geplaatst: (aangepast)

ACS uitlaat

e2e0_1.JPG

aangepast door Huub
Geplaatst:

ec34_3.JPG

Ook mooi :thumbup:

Geplaatst: (aangepast)
Om niet zoveel km`s op de Z meer te krijgen en w-w verkeer en om weer eens lange ritten te maken.
Lekkere tourmotor Tony, heb ik ook gereden enige nadeel is dat die zo schommelt als je het gas open draait :thumbup: aangepast door Huub
Geplaatst:

Ziet er goed uit Tony. Je had het er al over tijdens de M&W-rit en nu is ie er dus al. Gefeliciteerd en pas op. Twee wielen minder scheelt een stuk

Geplaatst:

heb nog niet op een motor gereden die zo strak op de weg ligt, en met accelereren heb ik ook niks gemerkt van wiebelen hoor <_<

Geplaatst:

Veel plezier van je fraaie BMW Tony! Dat wordt moeilijk kiezen, de ZZZ of de motor.

Ride safe, maar niet te langzaam, want dan val je om. <_<

Geplaatst:

:angry: WOW...Dat is inderdaad een leuk speeltje... <_<

Wat een ongelooflijke power onderin hé ?

Geplaatst:

Gefeliciteerd Tony, maar wel voorzichtig doen hè!! En vooral omdat andere weggebruikers nogal eens onhandig kunnen doen (ik uitgezonderd natuurlijk <_<)

Hoe dan ook;

Have fun !

Geplaatst:

Ziet er uit als nieuw !!! En houden zo !!! <_<:angry:

Ik zal h'm binnenkort wel eens het pad in S.brug op zien rijden !!??!! -_- ;)

Geplaatst:

Hij is niet nieuw hoor, het is een gebruikte(128.000km) en heeft ook gebruikssporen maar is goed onderhouden,moet een beetje hobby-en.

Prijs-kwaliteit was goed.

Op foto`s lijkt altijd alles mooier.

Geplaatst:
Hij is niet nieuw hoor, het is een gebruikte(128.000km) en heeft ook gebruikssporen maar is goed onderhouden,moet een beetje hobby-en.

Prijs-kwaliteit was goed.

Op foto`s lijkt altijd alles mooier.

Mooi ding!!!

:(:thumbup:

Geplaatst:

heel eerlijk: ziet er netjes uit, maar ik had nooit een BMW op twee wielen gekocht... Liever een Italiaan :(

Geplaatst:
heel eerlijk: ziet er netjes uit, maar ik had nooit een BMW op twee wielen gekocht... Liever een Italiaan :(

Ik niet, ik hou niet van die supersportieve scheur- buikschuivers en ook niet van de rammelende koppeling van een Duc.

Geplaatst:

Ik had het niet over een Duc... Maar over een lekker roffelende V-Twin uit Mandello!

Geplaatst:
Op foto`s lijkt altijd alles mooier.

martinvh blijft tegenvallen... :(

Geplaatst:
Ik had het niet over een Duc... Maar over een lekker roffelende V-Twin uit Mandello!

Guzzi... :(

Geplaatst:

Ziet er prima uit Tony, zal een stuk sneller zijn met woon - werk.

Geplaatst:
Guzzi... :mellow:

Over rammelen gesproken :thumbup:

Hele mooie bike Tony! :kisstogether: Goeie keuze voor de sterkere toermotor.

Geplaatst:

Mooie motor, lekker blok dat K blok en mooie kleurenkombi :thumbup:

Moet je bij een italiaan een proberen zo'n km stand :kisstogether:

Geplaatst:

Ziet er goed uit TonieClaxon.

We gaan binnenkort een sprintje trekken, ben benieuwd of je ook 0 naar 100km redt in 2.6 sec.

Je krijgt er wel een adrenalinestoot van en iets dat je kin opdrukt. :thumbup:

Geplaatst:
Lekkere tourmotor Tony, heb ik ook gereden enige nadeel is dat die zo schommelt als je het gas open draait :thumbup:

Dat is bij de boxers zo, dit is een K serie hé :fiew:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.