Ga naar inhoud

m voorbumper

Gast Gast

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat zou een m voorbumper met wat schade nog mogen kosten?

• Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Wat voor schade,steenslag,scheuren stukken er uit enz.

Geplaatst: (aangepast)

Verwijderd, was dubbelpost van Gast.

aangepast door Rob
Geplaatst:

Kwestie van even terug rekenen:

Als je een gebruikte bumper koopt zal je in de eigen kleur moeten laten spuiten (100-200 euro) die kosten heb je in principe dus altijd).

Blijft over de schade repareren, voor 20-30 euro heb je voldoende glasmat+polyster+plamuur om het zelf te repareren. Bij een garage zal dat 100=150 euro kosten.

trek dit bedrag of van wat jer normaal voor zou willen betalen.

Geplaatst:
ja aan 1 kant beetje een scheur/gat
Pffff, wat is een beetje scheur/gat ik heb toch verkeerd gestemd geloof ik :( Om op je vraag terug te komen tussen de 75 en 350 euro
Geplaatst:
Pffff, wat is een beetje scheur/gat ik heb toch verkeerd gestemd geloof ik :( Om op je vraag terug te komen tussen de 75 en 350 euro

En daarom ben ik voor registratie. Voor leden, door leden. Saskia ziet dat scherp.

Geplaatst:
Je hebt toch al een M voorbumper Bart??? :rolleyes: Ik heb toendertijd 50 euro betaald voor een gerepareerde bumper. ;)

Wie is Bart? Gast? :thumbup:

Geplaatst: (aangepast)
De "oude" van Marc.......

Ah, vreemd om dan niet even in te loggen. Maar goed...

Hoe weet Sledge dat Gast = Bart??

aangepast door Rob
Geplaatst:

En als je zo'n bumper met glasvezel repareert, moet dat dan van binnenuit of van buitenaf?

Ik had vorig jaar stoeprandschade [=scheurtje in onderkant 'spoiler'] en mij werd toen gezegd:''hoe netjes wil je het hebben?'' m.a.w. je kan beter een nwe bumper kopen wat ik toen ook maar gedaan heb.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ja sorry jongens, stelde deze vraag in de tijd dat ik nog druk was met school en helemaal vergeten in te loggen. Ik zag er 1 op mp staan dus vandaar deze vraag ik zelf heb hem niet nodig, heb namelijk een zeer mooi exemplaar ;) .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen