Ga naar inhoud

Hardtop kopen


joostvdl

Aanbevolen berichten

Voor degene die ook een standaard bij de hardtop willen kopen; deze kun je bij de aflevering van de hardtop direct kopen. De kosten daarvoor zijn € 160.

Mvrgr

Joost

Hallo Herr Joost,

Sie können diesen am Tag der Montage mitnehmen und der Preis beträgt € 160,--

Sie brauchen ihn nicht extra Bestellen.

Mit freundlichen Grüßen.

Markus Massmann

-------- Original Message --------

Subject: Auftragsbestätigung 20040000726 (27-Sep-2004 9:41)

From:    joost@vanderlocht.com

To:      info@wiesmann-auto-sport.de

>> Hallo,

>>

>> Heute empfing ich das auftragsbestätigung für den BMW Z3 Hardtop

>> (Nummer: 20040000726).

>> Ich habe einige Fragen:

>> 1. Ich möchte einen Hardtopstander gleichzeitig kaufen. Wieviel kosten

>> diese Hardtopstander? Kann das jetzt auch bestellt werden?

>> 2. Kann ich die Hardtopstander gleichzeitig mit dem Einbauw mitnemen?

>> Und paßt es in ein BMW Z3?

>>

>>

>> Joost

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Letzte Möglichkeit!!! In 24 Stunden ist die Bestellung zu Ende!!! Wer noch ein Hardtop möchte, schnell http://www.intronet.de/hardtop klicken!!!!

Bye Bye bis vielleicht nächstes Jahr!

NewZetter

P.S: Danke für den freundlichen Empfang hier im Forum, Danke für die Übersetzungen. Könnte ich besser Niederländisch, würde ich mich hier sicher häufiger sehen lassen!

DANKE & BYE

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast Gast_Ivodl

Hmm, ik heb al meegedaan met de inkoopactie (wel jammer achteraf, deze is toch 200 euro goedkoper...). Ik had trouwens Joostvdl een mail gestuurd omdat ik wel de orderbevestiging heb gehad maar niet echt weet wat ik nu verder moet doen. Moet ik ze bellen? Krijg ik nog een brief? Had ik toch beter op moeten letten met Duits op school :blink:

Wel leuk om te zien hoe die er uit komt te zien straks, zeker omdat deze ook "mijn" velgen heeft.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

De wagen is heerlijk stil nu, zelfs op z'n top op de autobahn (196, verder wilde 'die toch echt niet gaan volgens de navigatie...teller gaf overigens 205 aan dus dat houd ik ook aan ;) ) heb je helemaal nergens last van.

Ook kreeg je daar alle vrijheid om zowel over de werkplaats als over de showroom te lopen heel indrukwekkend allemaal!

Hier mijn fotoshoot van die dag:

http://www.opwindend.net/Z3/Wiesmann.php

Link naar reactie
Ja was leuk om even in de keuken te kijken. Mijn Hardtop zit er ook op. Absoluut een aanrader voor eenieder die in de winter met een roadster toch wil doorrijden.

De foto's: Foto's Wiesmann Hardtop

Mvrgr

Joost

Helemaal mee eens.

Mooie foto's, hiermee hebben wij allemaal een dagje Wiesmann beleefd... ;)

En het Ziet gewoon supergaaf uit Zo'n dakje. :blush:

Link naar reactie
Ook kreeg je daar alle vrijheid om zowel over de werkplaats als over de showroom te lopen heel indrukwekkend allemaal!

Hier mijn fotoshoot van die dag:

http://www.opwindend.net/Z3/Wiesmann.php

Wederom mooie foto's ;) Thanks.

Link naar reactie
Vraagje: welke montageset heb je voor zo'n Wiesmann nodig, gewoon die van BMW, of eentje van Wiesmann zelf?

Grtz, Marc

Hee Marc,

Origineel BMW past niet, dat zat er bij mij in.

De bevestiging is anders. Het enige wat hetzelfde is, is bekabeling en de schakelaar.

Link naar reactie
Ivo, plaats ook effe een fotootje van je auto met hardtop, waar die gemonteerd is, klaar is.

Wagen ziet er momenteel niet uit, maar ik hoop ook deze week nog wat spulletjes binnen te krijgen en zal ik een foto maken (gewassen en wel). Even een leuk landschap zoeken voor het "herfst effect" :D

Marc, je vraag is al beantwoord zie ik...ik zou het namelijk zelf niet weten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.