Ga naar inhoud

duitse z3 rijder in de maling genomen


Sandur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

:schater::schater::schater:

Ik denk dat ik op gegeven moment toch ook mijn geduld zou verliezen hoor...

Geplaatst:

Geweldig...Wat een humor... :schater:

Geplaatst:
:thumbup: hij is leuk. Vraag me alleen af hoeveel ze er tegen hebben moeten houden die het apparaat wilden slopen.
Geplaatst:

Prachtig. Wat een geduld van de Z3 rijder. Zou zelf door het lint gaan. :thumbup::lol:

Geplaatst:
Prachtig. Wat een geduld van de Z3 rijder. Zou zelf door het lint gaan. :thumbup::lol:

willy zou die kast al naar 1 minuut verbouwd hebben :schater: :schater: geef terug mijn pas...

Geplaatst:

Echt genieten zo'n filmpie !!! :thumbup:

Ik zou er zelf ook in trappen ben ik bang voor !!??!! :blink:

Geplaatst:

Nog maar eentje doen dan?

Dit keer met een Z4, het zelfde programma overigens (heerlijk die Duitse producties, mag wat kosten daar)

Linkje

Geplaatst:
Nog maar eentje doen dan?

Dit keer met een Z4, het zelfde programma overigens (heerlijk die Duitse producties, mag wat kosten daar)

Linkje

:schater::schater::schater: mijn god deze is nog beter !!!! Dan wordt je toch helemaal gek..

Geplaatst:

:schater::schater: heb ff zonder geluid zitten kijken maar is wel hilarisch ja.

Hoewel ik wel mijn twijfels heb waarom hij niet achter die gozer in pak aandook. Als je iemand ziet verdwijnen spring je er toch achteraan?

Geplaatst:

Haha deze was ook goed :lol:

Geplaatst:

Lag het er niet heel dik bovenop dat dat eerste filmpje nep was? De man die "in de maling" wordt genomen is duidelijk een acteur. :thumbup:

Die tweede is beter!!!! :rolleyes:

  • 1 jaar later...
Geplaatst:

Deze twee zie ik nu pas, zijn van voor mijn tijd. Voor de andere nieuwelingen hier: :ok: .

Tranen met tuiten gelachen...

Geplaatst:
:angry: hij is leuk. Vraag me alleen af hoeveel ze er tegen hebben moeten houden die het apparaat wilden slopen.

:schater: wilde dus al zoiets antwoorden: sommige mensen hadden dat ding na 30 seconden al gesloopt maar je was me voor.

Geplaatst:

QUOTE(Edwin @ 20 Jun 2007, 19:18)

hij is leuk. Vraag me alleen af hoeveel ze er tegen hebben moeten houden die het apparaat wilden slopen.

:schater: wilde dus al zoiets antwoorden: sommige mensen hadden dat ding na 30 seconden al gesloopt maar je was me voor.

Leuk stel!

Edwin post iets in 2007 en krijgt van Nadia in 2009 antwoord. :schater:

Geplaatst:

dat gaat mestal zo :schater:

Geplaatst:
dat gaat mestal zo :schater:

Nadia zal in 2011 hier een antwoord op geven. :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.