Ga naar inhoud

Vaderdag !!!


Eggybee

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mischien ben ik wel zo'n goede vader, of misschien heb ik wel zo'n attente vrouw.

Maar ik kreeg afgelopen zondag een heel mooi BMW horloge voor vaderdag.

Het is gemaakt voor het 250e jubileum van BMW??

(Ik wist niet dat ze al zo lang bestaan!!)

Het is nummer 11 van 250 stuks.

Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om er een foto van te maken en zal dit z.s.m. doen.

Heeft iemand enig idee of dit klopt van dat 250e jubileum ??

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb met de laatste Z3/4 club een Bmw horloge gewonnen, staat geen nummer op zal wel geen jubilee zijn :schater:

Geplaatst:

Ik had zelf twee bmw horloge gehad bij de dealer. Dit was bij een service. Mischien heb je een andere versie. Met de foto kunnen we het opklaren. :unsure:

250??? misschien voor bmw als merk? maar voor de auto's geld het niet in ieder geval. :D

Geplaatst:

Propeller geeft de oorsprong van de BMW aan. En vliegtuigen zijn er nog geen 250 jaar ...

Geplaatst:

Jongens, jongens, jongens, wat zitten jullie toch te tobben. Hoe oud zijn jullie, in welk jaar leven we?

Ga naar google.com

Klik boven het zoekvakje "pictures/afbeeldingen " aan.

type in het zoekvakje watch (of horloge) + bmw.

druk op "zoeken"

Je ziet nu veel fotos, maar ook het artikel/tekst dat er bij hoort (+ soms de prijs RUUD!!!).

Denk als je bij google limited edition intypt het ook zal helpen.

Succes (ga nu naar fitness + saunaatje pakken)

Geplaatst:
Jongens, jongens, jongens, wat zitten jullie toch te tobben. Hoe oud zijn jullie, in welk jaar leven we?

Ga naar google.com

Klik boven het zoekvakje "pictures/afbeeldingen " aan.

type in het zoekvakje watch (of horloge) + bmw.

druk op "zoeken"

Je ziet nu veel fotos, maar ook het artikel/tekst dat er bij hoort (+ soms de prijs RUUD!!!).

Denk als je bij google limited edition intypt het ook zal helpen.

Succes (ga nu naar fitness + saunaatje pakken)

Ik ben 47 en het interesseert me eigelijk geen zak :schater:

Geplaatst:

Jullie hoeven niet te Googellen hoor.

Hier komen de foto's...

Op de achterzijde staat "Série limitee - 250e anniversaire"

En heel klein: 11/250

Achterzijde:

naamloos4mr0.jpg

Op de voorzijde staat toch heel duidelijk het klassieke BMW-teken.

Ook komen de 4 kleine wijzerplaatjes verrekte veel overeen met de Z3 tellers.

Voorzijde:

naamloos3qe4.jpg

Ik had gehoopt dat iemand op het forum deze klokjes misschien kende...

Geplaatst:

Hoe het ook zij, het is in ieder geval een apart horloge.

Wees er maar zuinig op.

Geplaatst:

Mooi klokkie Egbert !!! :thumbup: Echte WanneHave !!! :blink:

Geplaatst:

Ben er dan zo eentje die het dan MOET weten.

Het lijkt mij dat Geneve mogelijk het merk van het horloge is?

Heb me helemaal suf gegoogled... NIKS gevonden!!! :blink::wave:

Dus, vriendelijk verzoek... als je iets meer weet over je hologe (mooi ding trouwens!).. ik MOET het weten, anders slaap ik niet meer :thumbup:

:fiew:

Geplaatst:

Jongens, reden er in de tijd van VOC al bmw's rond??? 250 jaar, laat me niet lachen. Wellicht een beperkte oplage van 250 stuks.

Geplaatst:
Ik ben 47 en het interesseert me eigelijk geen zak :schater:

Probeerde egbert te helpen waar 250 jarig jubileum vandaan komt.

Geplaatst:

Als ik deze klok zie vermoed ik het volgende,google maar op deze trefwoorden,replica bmw watch.

De klok zal daar ergens tussen staan vermoed ik :rolleyes:

mooi klokkie btw.

Geplaatst:

Het is een mooie horloge! :rolleyes:

Die van mij is zeker niet zo mooie. :D Ik heb een hele gewone, die ook tot 260km/u gaat! :schater:

Geplaatst:
Ben er dan zo eentje die het dan MOET weten.

Zo ben ik ook :rolleyes:

Tis een mooi horloge, zeker geen toeristendingetje wat bij de dealers in de vitrines ligt. Intrigerend is die 250 jarige herdenking.

Ik hou het op 250 exemplaren gemaakt tergelegenheid van de 250e geburtstag van Mozart, in opdracht van BMW Oostenrijk (Steyer werke) voor mensen die dat jaar een 5M kochten of zoiets.

Benieuwd hoe je vrouw er aan gekomen is!

Geplaatst:
Benieuwd hoe je vrouw er aan gekomen is!

Via internet.

Ik heb de vorige eigenaar al een mail gestuurd. Hopelijk reageert hij hierop met wat meer informatie.

Zelf zat ik ook al te denken aan een 'krijgertje' bij de aanschaf van een nieuwe auto.

Begint wel een aardig vraagstuk te worden op zo'n manier.

Geplaatst:

na ff zoeken lijkt het een versie van deze te zijn

d1676cl6.jpg

er zijn replica's te koop hier en hier.

Kom de BMW versie nog niet tegen.

Geplaatst: (aangepast)

Die 250 kun je betrekken op 250 jaar Vacheron Constantin, haal ik hier uit.

aangepast door Rob
Geplaatst:
Die 250 kun je betrekken op 250 jaar horlogemakerij ....... uit.

Lijkt mij ook. Waarschijnlijk heeft Lange & sohne een model GENEVE uitgebracht in een oplage van 250 stuks.

Nu zijn er 2 mogelijkheden

1 de hele oplage is verkocht aan het hoofdkantoor van BMW

2 Het is nagemaakt en er een bmw logo aantoegevoegd. Heeft Huub dus gelijk!

Geplaatst:
Lijkt mij ook. Waarschijnlijk heeft Lange & sohne een model GENEVE uitgebracht in een oplage van 250 stuks.

Nu zijn er 2 mogelijkheden

1 de hele oplage is verkocht aan het hoofdkantoor van BMW

2 Het is nagemaakt en er een bmw logo aantoegevoegd. Heeft Huub dus gelijk!

Ik hou het op 2.

Geplaatst:
Ik hou het op 2.

Ik eigenlijk ook wel een beetje.

Ik zal heus wel een goede vader zijn, maar een origineel lijkt me een beetje te veel van het goede... :lol:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.