Ga naar inhoud

Yel en kamplied


The Bob

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er misschien mensen die goede suggesties hebben voor een forum-yel :lol: en/of een kamplied :party: ? Als we de yel zondag dan met z'n allen tijdens het rijden doen hebben we vast wel een of ander record op onze naam. Komen we allemaal met de hele zzz stoet in het Guinness book of Records !!

:party: :rambo: :drank:

Voorbeeld Yel: We hebben een B :banaan: we hebben een M :banaan: we hebben een W :banaan: we hebben een Z :banaan:

Voorbeeld kamplied (op de melodie van "Sinterklaas; wie kent 'm niet van Henk Westbroek") "BMW... wie kent Zzze niet BMW, BMW lekker scheuren met z'n twee"

ps: dit is vooral een beetje meligheid hoor, ik kan niet eens zingen

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Zijn er misschien mensen die goede suggesties hebben voor een forum-yel :lol: en/of een kamplied :drank: ? Als we de yel zondag dan met z'n allen tijdens het rijden doen hebben we vast wel een of ander record op onze naam. Komen we allemaal met de hele zzz stoet in het Guinness book of Records !!

:banaan: :rambo: :party:

Voorbeeld Yel: We hebben een B :banaan: we hebben een M :banaan: we hebben een W :banaan: we hebben een Z :banaan:

Voorbeeld kamplied (op de melodie van "Sinterklaas; wie kent 'm niet van Henk Westbroek") "BMW... wie kent Zzze niet BMW, BMW lekker scheuren met z'n twee"

Moeten we wel erg hard gillen om boven al het Eisenmannen en aanverwanten gebulder uit te komen ;)

Daar ben ik echt te oud voor! :party:

Geplaatst:

leuk initiatief, maar doe niet mee: dit heeft wel een erg hoog Chiel Montagne gehalte.

Alternatief zouden Martin, David en ik kunnen meedoen in de categorie 'Unieke aanrijdingen'? Knallen we alledrie bovenop elkaar (kleine moeite) en levert direct unieke pics op. Record: in 1 crash 3 QP's total loss. Wie sponsort onze record poging?

:lol:

Geplaatst:
Wie sponsort onze record poging?

:rambo:

Oproep aan alle roadster rijders/sters.

En geen kwaad woord meer over Ome Chiel hè :lol:

Geplaatst:

uiteraard niet, geen reden toe; Chiel heeft sterrenstatus (in sommige kringen).

loopt wel lekker de oproep voor de yel :lol:

Oproep aan alle roadster rijders/sters.

En geen kwaad woord meer over Ome Chiel hè :rambo:

Geplaatst:
uiteraard niet, geen reden toe; Chiel heeft sterrenstatus (in sommige kringen).

loopt wel lekker de oproep voor de yel <_<

Valt zwaar tegen. Maar ja... heb m'n best gedaan :)

Geplaatst:

Nou, ik plaats wel eens kolder-posts, maar jij kan er ook wat van. Ik vind 't helemaal niets... :schater:

Geplaatst:
leuk initiatief, maar doe niet mee: dit heeft wel een erg hoog Chiel Montagne gehalte.

Alternatief zouden Martin, David en ik kunnen meedoen in de categorie 'Unieke aanrijdingen'? Knallen we alledrie bovenop elkaar (kleine moeite) en levert direct unieke pics op. Record: in 1 crash 3 QP's total loss. Wie sponsort onze record poging?

<_<

En het Cocktail Trio weet ook van ongein ten top, zolangzamerhand.

Hoogste tijd voor optredende mods, denk ik.

Geplaatst:
Valt zwaar tegen. Maar ja... heb m'n best gedaan :)
Ben al blij dat mijn eega eens mee wil, als ik haar vertel dat wij ook nog als koorknaapjes moeten zingen dan kan ik mijn sleutel uit het water vissen <_<
Geplaatst:
Nou, ik plaats wel eens kolder-posts, maar jij kan er ook wat van. Ik vind 't helemaal niets... :schater:

Ik heb ook vooral op Brabanders, Limburgers en Belgen gemikt. :schater:

Maar kolder is het zeker :)

ps: ik kan niet eens zingen <_<

Geplaatst:
En het Cocktail Trio weet ook van ongein ten top, zolangzamerhand.

Hoogste tijd voor optredende mods, denk ik.

Hmmm... tja, e.e.a. komt te serieus over denk ik. Gooi maar dicht Rob !! Was meligheidje, ik dacht: even kijken of er creatieve / grappige dingen uit komen.

Volgende keer beter <_<

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.